XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Zojuist 1 bitcoin gekocht voor 531, ben benieuwd wat ie gaat doen.

Laatst bewerkt:
op 735 weer verkocht. nu buy op 675 staan :D

Waar bekijken jullie actuele koers

Hoppa en daar gaan we!

bull trap

Lijkt er wel op, gaat nu echt van 530-510 elke paar seconde.
Denk dat ik bij een kleine winst ga verkopen en vannacht weer inkoop. Moet toch t*ring vroeg op, kan ik net zo goed nog de Chinese crash nog even meepakken.

Is er een nieuwsbericht ofzo? Vanwaar de dip

gaan geruchten dat btc china ermee gaat kappen......

volume gaat er iig bij china nu uit. Denk dat het weer rustig gaat worden voorlopig

Zag ook al veel berichten dat het fake was. Niet te zeggen eigenlijk, 2 filmpjes in het Chinees :roflol:

K*tchinezen

Hmm ik zit er ook over te twijfelen te gaan beginnen. maar ik zie op de aangegeven sites maar een beperkt aantal coins... er zijn er toch meer dan alleen de bitcoin en LTcoin?

Iemand een handig link waar alles duidelijk uitgelegd staat?

Iets zegt me dat we stijgingen als 3 weken - 1 maand geleden niet meer gaan zien. De markt is al zoveel veranderd in die tijd. En dan meer in negatieve zin, het lijkt al genoeg uitgemolken te zijn nu. Tenzij er groot nieuws komt waardoor er ineens dubbele investeringen komen, zal er niet veel gebeuren.

Kijk voor de grap eens naar het buy volume van diverse altcoins op btc-e, FTC, NMC, XPM allemaal ten dode opgeschreven.

Iets zegt me dat we stijgingen als 3 weken - 1 maand geleden niet meer gaan zien. De markt is al zoveel veranderd in die tijd. En dan meer in negatieve zin, het lijkt al genoeg uitgemolken te zijn nu. Tenzij er groot nieuws komt waardoor er ineens dubbele investeringen komen, zal er niet veel gebeuren.

Kijk voor de grap eens naar het buy volume van diverse altcoins op btc-e, FTC, NMC, XPM allemaal ten dode opgeschreven.

We gaan het morgen zien, eerst maar eens China afwachten vannacht.
Hou het al een tijdje in de gaten, maar al maanden geen coins meer gekocht, erg jammer.

Die gigantische stijging van een maand geleden is geheel te danken aan de uitspraak van de Amerikaanse senaat. Zou me niet verbazen als de koers gewoon terugzakt tot dezelfde waarde als die had vlak voor die uitspraak of iets daarboven en vanaf daar weer gewoon geleidelijk stijgt

vannacht crashen of cashen..

lekker daytraden zou ik proberen

heb paar dagen terug alles verkocht, mocht het heel hard crashen haal ik mss weer wat

Terug
Naar boven