XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Daar heb ik ook amper tijd voor , ik lever mijn bijdrage. daytraden kost in ieder geval meer tijd als je het goed wil doen. Bijkopen, middelen en geen stoploss hoort daar niet bij
Kan me niet voorstellen dat je zelfs geen €100 erop hebt gezet voor de fun.

Maar goed. Klopt wel dat als je echt goed wil daytraden er veel tijd in gaat zitten

---------- Post added at 17:08 ---------- Previous post was at 17:07 ----------

Nice!!!! Dat is goed nieuws man!

:roflol:

Denken jullie dat de mining difficulty omlaag zal gaan nu alles gecrashed is? Of werkt dat alleen zo voor bepaalde coins?

Denken jullie dat de mining difficulity omlaag zal gaan nu alles gecrashed is?
Denk niet dat mensen opeens zullen gaan stoppen met minen als ze de hardware toch al hebben.

En als dat niet gebeurt gaat de difficulty ook niet omlaag

Kan me niet voorstellen dat je zelfs geen €100 erop hebt gezet voor de fun.

Maar goed. Klopt wel dat als je echt goed wil daytraden er veel tijd in gaat zitten

Ik heb nooit gehandeld met marginale bedragen, voor de fun is meestal zonde van het geld. Traden betekent snel er in en snel er uit in veel gevallen, als je blijft zitten wordt je bij dit soort handel vaak geschoren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.885
BREAKING NEWS: Net mailtje van Big-T gekregen, vanaf 1 januari 2014 introduceert dutchbodybuilding.com de mogelijkheid om het "Elite memership" te kopen door middel van Bitcoins.

Naar alle waarschijnlijkheid gaat het "Elite membership" zo'n 0,05 BTC kosten.

Toch jammer, van middag die LTC op 5 euro ofzo. Nu is hij al weer flink op weg TO DA MOOOOONNNNNN. Mensen kunnen lullen, maar je had al weer lekker kunnen verdubbelen.

BREAKING NEWS: Net mailtje van Big-T gekregen, vanaf 1 januari 2014 introduceert dutchbodybuilding.com de mogelijkheid om het "Elite memership" te kopen door middel van Bitcoins.

Naar alle waarschijnlijkheid gaat het "Elite membership" zo'n 0,05 BTC kosten.
Als dit waar is koop ik zeker een elite membership :)

net ook voor 1000 dollar nmc en 1000 ppc gekocht :) **** de bubble, heb 20 bitcoins alweer gecasht kom maar met de volgende dip :)
en de helft van de winst weer uitbetaald btw..

Hoop dat btc vandaag of morgen weer naar de 6 a 700 gaat.

morgen alles to tha moon

Stuitte net nog op twee grafiekjes die de bitcoin koers langs een logaritmische schaal leggen. Dan lijken de up en downswings opeens heel weinig betekend.

Vind ze wel erg optimistisch maar anyway:
Volgens deze zou de koers dus over 3 jaar ongeveer $100.000 moeten aantikken ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

This is a log chart of the price of Bitcoin. Notice that the predicted price of the model for this month is about $500, with a stabilized price of $1,000 by the middle of next year.

According to the present data, this model predicts that the price will reach $100,000 by sometime in mid-2016.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je de lijn maar lang genoeg doortrekt kom je vanzelf wel bij de maan uit :roflol:

Meestal gaat het eerder zo:

wcom.gif

Dubbele top is vaak kenmerkend of het nou om een index gaat, aandeel of bulkgoederen waarbij een bubble is onstaan.

net ook voor 1000 dollar nmc en 1000 ppc gekocht :) **** de bubble, heb 20 bitcoins alweer gecasht kom maar met de volgende dip :)
en de helft van de winst weer uitbetaald btw..

Ik begin me toch echt af te vragen wat je totale opbrengst nu is. Dat is toch leuke om te lezen dan mijn verlies haha.

zie karma

hij was alweer 600 en 450 vandaag, blijf toch nog effe me wekker zetten :)

waarom komen allemaal mensen met analyses alsof het om een normale beursgang gaat ofzo, dit is toch totaal iets anders..er zijn op btc-e al elke dag 1000 bots aan het handelen, ik vind alles totaal onvoorspelbaar hoor.

Ziet er weer goed uit vandaag :).

650 alweer, heb de helft weer verkocht dus zakken maar weer aub :)

Terug
Naar boven