AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

denk tbh niet dat media attention veel invloed heeft op de DJ, iedereen is daar toch al lang bekend mee?
Media attention heeft betrekking op de markt / aandelen in het algemeen ;) De Dow is gewoon als voorbeeld genomen omdat het een belangrijke index is voor Amerikaanse aandelen. Gewoonlijk gaat de kleine belegger pas in de laatste fase van de bull market massaal deelnemen, o.a. door aandacht van de media voor een sterke stijging van de beurzen, meestal is er dan nog weinig winst te maken en is de kans zelfs groot dat die verlies gaat maken door in een crash te verkopen.

Het punt was dat zoiets ook aan het gebeuren kan zijn bij BTC, maar dat weet je pas zeker na de feiten.

Dit lijkt meer op een 'return to mean' imo

Doet er verder eigenlijk ook niet eens toe

wanneer verkopen voor weekend crash?:P

Quibus lacht zich de ballen uit de broek met z'n 40 btc neem ik aan:p

42 :)

Is dat alles quibus, of heb je stiekem meer, hoorde je over pensioen praten namelijk.

Binnenkort party bij quibus hoor ik :D

Srry hoor maar lijkt hier nu een troll box..waarom zouden chinezen dumpen nu je ze in china niet mag gebruikrn???? Alsof iemand hier ze gebruikt om mee te winkelen.
Er is voor de chinezen alweer een optie om te kopen en alleen btc is/was niet geaccepteerd ltc en de rest wel.
Gewoon je winst blijven afromen dan is er niks aan de hand ltc kun je al de hrlr dag kopen voor 17, 1 verkopen voor 17, 9 heb dat nu zon 20x gedaan..ik loop met twee extra baterijen voor me tel op zak.
Voor je gaat slapen je verlies afdekken met een sellorder of gewoon je wekker zetten :)
Ik steek er heel veel tijd in maar verdien nu per dag meer dan normaal in een week en dat loopt elke dag op.

We weten nu wel dat het een bubble is, maar ik denk dat het een vrij hardnekkige zeepbel is die nog wel tig keer herhaald wordt..btc blijft nu bij iedereen kriebelen Hoe meer mensen kopen hoe meer de whales gaan pushen en verkopen speel het een beetje op safe en je kan zat verdienen.

Snap ook niet erik, ruud, big t dat jullie er niks mee doen, jullie hebben er meer verstand van dan ik dus jullie moeten geld kunnen maken..al is het wellicht het verstand wat jullie daarin remt.

Geld maken met daytraden is nooit eazy money. In een markt die meezit denkt iedereen dat hij wel bij GS aan de slag zou kunnen en zit de markt tegen dan is er op puur geluk altijd een percentage dat denkt dat de return aan hun superieure skills te danken is. grosso modo althans, want dit is wat te kort door de bocht.

Het enige waarop een handelaar zijn acties hoort te baseren in wetenschappelijk onderbouwd onderzoek. Als het andere laat te veel ruimte voor geluk/toeval als factor. En dat wetenschappelijk bewijs duidt er voor mij op dat het risico niet opweegt tegen het rendement dat met daytraden weldegelijk valt te behalen. Ik behoor niet tot de groep die claimt dat marktefficientie of transactie kosten het in alle gevallen onrendabel maken. Behavioural finance wijst namelijk op significante invloed van emoties op de returns. (zie link 2 hieronder)

Zie hieronder iets dat wellicht interessant voor je is nu je een aanzienlijk bedrag er in hebt gestopt.

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/day-20trading-20skill-20110523-pdf.661984/
Samenvatting: "even the most skilled stock pickers in these
studies are unable to deliver a return that covers a reasonable accounting for transaction
costs. Thus, it remains an open question whether some individual investors can profit
from speculative trading. "

http://web.mit.edu/alo/www/Papers/AERPub.pdf

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik lees ze xo door thnx..maar ik heb er geen euro meer inzitten hoor alleen winst.
Ik ben gewoon een goede gokker :)

Dan nog zou ik oppassen, mocht er ooit iets gebeuren waardoor je BTC ineens niets meer waard zijn, verlies je zo'n $30k aan cash. Ook al zou dat in principe winst zijn, je houd mij niet voor de gek dat je daar niet wakker van zou gaan liggen. Dan zijn al die maanden hard werken dadelijk voor niks omdat je uiteindelijk break even staat. Zou zonde zijn.

Natuurlijk moet je het zelf weten, maar op gegeven moment zou ik sowieso een X% uit cashen.

Hopelijk zakt ie vanavond nog naar 600.

hij casht regelmatig wat ik heb gelezen

Nee ik zou er ziek van zijn 1 dag.
Dat meen ik oprecht, ik heb heel veel gepokerd, daar heb ik mezelf aan geleerd om het niet als geld te zien maar muntjes.
Je mag je er niks van aantrekken, ik verlies namelijk geen 30k want die heb ik niet, het is pas geld als het op je rekening staat tot dan niet.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Nee ik zou er ziek van zijn 1 dag.
Dat meen ik oprecht, ik heb heel veel gepokerd, daar heb ik mezelf aan geleerd om het niet als geld te zien maar muntjes.
Je mag je er niks van aantrekken, ik verlies namelijk geen 30k want die heb ik niet, het is pas geld als het op je rekening staat tot dan niet.

pff zit ik met me gare 241 kh/s

**** btc is weer omlaag. Schiet zo niet echt op

twijfel om nu te verkopen,wat denken jullie? zondags daalt ie meestal wel en dan trugkopen natuurlijk:P

niet te zeggen..

Heb mn inleg er met 50% winst uitgehaald week geleden, en toen winst gevroren in euros omdat ik ervan uitging dat ie rock bottom zou gaan. Viel tegen, dus nu helft van mn winst weer ingekocht op 450 gister (had bevroren op 420 dus wel wat verlies) en de andere helft bewaar ik voor een nieuw dieptepunt. Weet nu niet zogoed of ik moet daytraden of lange termijn moet handelen, maar zoals hierboven al gezegd.. ik zie t niet als geld van mij nu. Tis een spelletje en zou leuk zijn als ik win

600 moet wel een beetje the bottem zijn imo. Mits hij nog verder gaat stijgen richting de 500 zou ik geeneens opnieuw investeren, dan gaat het een hele tijd duren eer dat hij weer op 700-800 gaat komen.

Denk dat ie weer pas na 1ja. Echt gaat stijgen

Terug
Naar boven