Masters
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik handel al in tijdje in van alles, al het geld dat ik daarmee maak zet ik weg zodat ik op tijd kan gaan stoppen met werken en idd kan rentenieren, de bitcoinhype versnelt dit proces aanzienlijk ja.Volgens mij kan jij aan het eind van de rit gaan rentenieren?![]()
zie karma
hij was alweer 600 en 450 vandaag, blijf toch nog effe me wekker zetten
waarom komen allemaal mensen met analyses alsof het om een normale beursgang gaat ofzo, dit is toch totaal iets anders..er zijn op btc-e al elke dag 1000 bots aan het handelen, ik vind alles totaal onvoorspelbaar hoor.
Vond toevallig wat oude topics over bitcoins van DBB.
Wel leuk om te kijken hoe mensen er toen over dachten.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/bitcoins-335507/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/bitcoins-280201/
? Alsof iemand hier ze gebruikt om mee te winkelen.
Vandaag 3x gekocht/verkocht, op dit moment 35 euro winst gemaakt vandaag
Achja, aan het einde v/d maand is het alsnog een leuk bedrag voor erbij i guess.
dan loopt het opeens hard op.maar je moet dan niet verliezen.Als je elke keer met je winst doorgoktdan loopt het opeens hard op.maar je moet dan niet verliezen.
---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------
Je moet niet uitcashdn via btc-e hoor dan blokkeer he account je moet die eeest verifiëren dus beter je btc ergens anders cashen.
Srry hoor maar lijkt hier nu een troll box..waarom zouden chinezen dumpen nu je ze in china niet mag gebruikrn? Alsof iemand hier ze gebruikt om mee te winkelen.
Er is voor de chinezen alweer een optie om te kopen en alleen btc is/was niet geaccepteerd ltc en de rest wel.
Gewoon je winst blijven afromen dan is er niks aan de hand ltc kun je al de hrlr dag kopen voor 17, 1 verkopen voor 17, 9 heb dat nu zon 20x gedaan..ik loop met twee extra baterijen voor me tel op zak.
Voor je gaat slapen je verlies afdekken met een sellorder of gewoon je wekker zetten
Ik steek er heel veel tijd in maar verdien nu per dag meer dan normaal in een week en dat loopt elke dag op.
We weten nu wel dat het een bubble is, maar ik denk dat het een vrij hardnekkige zeepbel is die nog wel tig keer herhaald wordt..btc blijft nu bij iedereen kriebelen Hoe meer mensen kopen hoe meer de whales gaan pushen en verkopen speel het een beetje op safe en je kan zat verdienen.
Snap ook niet erik, ruud, big t dat jullie er niks mee doen, jullie hebben er meer verstand van dan ik dus jullie moeten geld kunnen maken..al is het wellicht het verstand wat jullie daarin remt.
Snap ook niet erik, ruud, big t dat jullie er niks mee doen, jullie hebben er meer verstand van dan ik dus jullie moeten geld kunnen maken..al is het wellicht het verstand wat jullie daarin remt.
Idd de grafiek ziet er long term niet goed uit, toch niet op dit moment. Wat we nu ook weer zien lijkt op een dead cat bounce of bull trap dus vind het niet het risico waard. Tuurlijk valt er te traden maar dan moet je er ook dagelijks mee bezig zijn, heb ik zelf geen zin in.
Heb dit een tijd geleden gemaakt ivbm de Dow
![]()
Lijkt nu verdacht veel op de bull trap/return to normal.