AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

lekker dagje zo!!!

Volgens mij kan jij aan het eind van de rit gaan rentenieren? :)
Ik handel al in tijdje in van alles, al het geld dat ik daarmee maak zet ik weg zodat ik op tijd kan gaan stoppen met werken en idd kan rentenieren, de bitcoinhype versnelt dit proces aanzienlijk ja.
Maar ben er ook wel debiel mee bezig hoor, kijk voor ik ga slapen nog, zet dan sell en/of buy orders.
dan zet ik om 2 uur snachts me wekker en kijk effe snel, neem een glas eiwitten en ga weer slapen.
heb nu 10kplus uitgecasht en momenteel met daytraden red ik het om er elke 2 uur een btc bij te kopen, dus gaat heel hard maar dan moet hij wel straks even naar de 900 ofzo haha.

butterbot is btw ook k*t, die dingen zijn allemaal te traag, ik koop en verkoop ltc al heel de dag in op 16-17 en verkoop bij 18+ dan pak je per ltc 1 dollar per keer, dus reken maar uit gaat heel hard nu.

To tha moooon and beyond

zie karma

hij was alweer 600 en 450 vandaag, blijf toch nog effe me wekker zetten :)

waarom komen allemaal mensen met analyses alsof het om een normale beursgang gaat ofzo, dit is toch totaal iets anders..er zijn op btc-e al elke dag 1000 bots aan het handelen, ik vind alles totaal onvoorspelbaar hoor.

Dat hoor je iedere bubble. Dit keer is het anders, is zelfs een boek over geschreven ook al gaat dat meer over econmische crisissen in het algemeen.:

k8973.gif

Het gaat om de patronen, niet om waar in gehandeld wordt. De patronen zijn vergelijkbaar met vorige bubbles als het gaat om crypto currency.

Kan best nog een nieuwe rush komen overigens maar als eenmaal de slager op de hoek begint over bitcoins kan je maar beter weg zijn.

Ik zit nu te twijfelen om bij te kopen.

Alles is nu al zo hard gecrashed dat ik het idee krijg dat het niet echt veel lager kan dan dit. Daarnaast hebben die paranoïde chinezen zichzelf ondertussen uit de markt gespeeld, als je naar handelsvolume kijkt.

Wat denken jullie?

Vond toevallig wat oude topics over bitcoins van DBB.

Wel leuk om te kijken hoe mensen er toen over dachten.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/bitcoins-335507/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/bitcoins-280201/

Zie mezelf nog posten dat ik in zou slaan na de crash van toen, nooit meer gedaan. FML.

De bodem is nul. Het kan dus altijd lager maar er valt goed te traden op de huidige volatiliteit. Wel kop er bijhouden en uitstappen als de boel weer in elkaar dondert, blijven zitten kan wel eens betekenen dat je heel weinig gaat overhouden.

Vandaag 3x gekocht/verkocht, op dit moment 35 euro winst gemaakt vandaag:o
Achja, aan het einde v/d maand is het alsnog een leuk bedrag voor erbij i guess.

ik 2 keer maar, van 14,5 ltc naar 15,1 ltc haha

Srry hoor maar lijkt hier nu een troll box..waarom zouden chinezen dumpen nu je ze in china niet mag gebruikrn???? Alsof iemand hier ze gebruikt om mee te winkelen.
Er is voor de chinezen alweer een optie om te kopen en alleen btc is/was niet geaccepteerd ltc en de rest wel.
Gewoon je winst blijven afromen dan is er niks aan de hand ltc kun je al de hrlr dag kopen voor 17, 1 verkopen voor 17, 9 heb dat nu zon 20x gedaan..ik loop met twee extra baterijen voor me tel op zak.
Voor je gaat slapen je verlies afdekken met een sellorder of gewoon je wekker zetten :)
Ik steek er heel veel tijd in maar verdien nu per dag meer dan normaal in een week en dat loopt elke dag op.

We weten nu wel dat het een bubble is, maar ik denk dat het een vrij hardnekkige zeepbel is die nog wel tig keer herhaald wordt..btc blijft nu bij iedereen kriebelen Hoe meer mensen kopen hoe meer de whales gaan pushen en verkopen speel het een beetje op safe en je kan zat verdienen.

Snap ook niet erik, ruud, big t dat jullie er niks mee doen, jullie hebben er meer verstand van dan ik dus jullie moeten geld kunnen maken..al is het wellicht het verstand wat jullie daarin remt.

Ben al dik 1,5 uur aan het wachten tot btc-e uitbetaald, k*tzooi :p

Vandaag 3x gekocht/verkocht, op dit moment 35 euro winst gemaakt vandaag:o
Achja, aan het einde v/d maand is het alsnog een leuk bedrag voor erbij i guess.

Als je elke keer met je winst doorgokt:) dan loopt het opeens hard op.maar je moet dan niet verliezen.

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Je moet niet uitcashdn via btc-e hoor dan blokkeer he account je moet die eeest verifiëren dus beter je btc ergens anders cashen.

Als je elke keer met je winst doorgokt:) dan loopt het opeens hard op.maar je moet dan niet verliezen.

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Je moet niet uitcashdn via btc-e hoor dan blokkeer he account je moet die eeest verifiëren dus beter je btc ergens anders cashen.

Ik koop/verkoop alleen op de website. Betaal niet uit naar m'n IRL rekening, ik neem aan dat je dat bedoelt?

Mine/game pc zit in elkaar.
Maakt wel een t*ring herrie met mine. t**fus

Srry hoor maar lijkt hier nu een troll box..waarom zouden chinezen dumpen nu je ze in china niet mag gebruikrn???? Alsof iemand hier ze gebruikt om mee te winkelen.
Er is voor de chinezen alweer een optie om te kopen en alleen btc is/was niet geaccepteerd ltc en de rest wel.
Gewoon je winst blijven afromen dan is er niks aan de hand ltc kun je al de hrlr dag kopen voor 17, 1 verkopen voor 17, 9 heb dat nu zon 20x gedaan..ik loop met twee extra baterijen voor me tel op zak.
Voor je gaat slapen je verlies afdekken met een sellorder of gewoon je wekker zetten :)
Ik steek er heel veel tijd in maar verdien nu per dag meer dan normaal in een week en dat loopt elke dag op.

We weten nu wel dat het een bubble is, maar ik denk dat het een vrij hardnekkige zeepbel is die nog wel tig keer herhaald wordt..btc blijft nu bij iedereen kriebelen Hoe meer mensen kopen hoe meer de whales gaan pushen en verkopen speel het een beetje op safe en je kan zat verdienen.

Snap ook niet erik, ruud, big t dat jullie er niks mee doen, jullie hebben er meer verstand van dan ik dus jullie moeten geld kunnen maken..al is het wellicht het verstand wat jullie daarin remt.

De factor tijd is meestal wel bepalend of daytraden lonend is of niet. Zelfs als je een systeem opzet met strakke limits zal je toch de tijd moeten nemen om de koersontwikkeling zelf te volgen.

Die tijd heb ik in ieder geval niet. Heb het er eerlijk gezegd ook niet meer voor over. Als je eenmaal omrekent naar uurloon zijn de verdiensten per uur niet veel hoger dan inkomsten uit arbeid. Paar goede klappers kunnen een hoop goedmaken natuurlijk maar dat vergt ook forse investeringen met alle risico's van dien.

Heb al gepost waarom. Speculeren is gewoon niet meer mijn stijl, mijn ervaring is ook dat je vroeg of laat grotere bedragen gaat inzetten en dan een keer veel kwijtspeelt. Het blijft een soort gokverslaving.

Ben nu meer aan het richten op doordacht investeren in de stijl van B. Graham zeg maar. Op lange termijn sluit je zo toch grote fouten uit.

Potverdomme, was naar de USD aan het kijken terwijl ik naar EUR had teruggezet en niet naar USD :roflol:

Het is overigens bijna iedere keer op laag volume omhoog en op hoog volume omlaag. Niet echt hoopgevend, verkoopdruk is nog steeds zeer hoog maar er wordt gewacht op upswings om te verkopen. Als de trend gekeerd kan worden heb je enkele dagen hoog volume nodig in een uptrend. Zelfs de piek was op een volume dat net het gemiddelde haalde van de laatste 2 maanden.

Idd de grafiek ziet er long term niet goed uit, toch niet op dit moment. Wat we nu ook weer zien lijkt op een dead cat bounce of bull trap dus vind het niet het risico waard. Tuurlijk valt er te traden maar dan moet je er ook dagelijks mee bezig zijn, heb ik zelf geen zin in.

Heb dit een tijd geleden gemaakt ivbm de Dow

or31fm.png

Lijkt nu verdacht veel op de bull trap/return to normal.

Idd de grafiek ziet er long term niet goed uit, toch niet op dit moment. Wat we nu ook weer zien lijkt op een dead cat bounce of bull trap dus vind het niet het risico waard. Tuurlijk valt er te traden maar dan moet je er ook dagelijks mee bezig zijn, heb ik zelf geen zin in.

Heb dit een tijd geleden gemaakt ivbm de Dow

or31fm.png

Lijkt nu verdacht veel op de bull trap/return to normal.

denk tbh niet dat media attention veel invloed heeft op de DJ, iedereen is daar toch al lang bekend mee?

Terug
Naar boven