MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Afgelopen tijd heerlijk verdienen met WDC, verwacht er veel van.
LTC inmiddels al een tijdje achter me gelaten, heb er mooi op kunnen liften maar het vuur lijkt nu langzaam te doven.

Huh..bodem is vanmorgen toch bereikt 560 ofzo staat nu weer op bijna 7 gewoon voor het weekend fiat gaan wachten op de dip ma/di verkopen daytraden tot vrijdag enz.

Kreeg dit mailtje van mijn zorgverzekeraar:

"Anderzorg heeft iets leuks! Zoals je weet besteden we onze marketingeuro’s niet aan sponsoring of dure reclames. Maar we vinden dat we onze klanten best eens mogen belonen. Daarom geven we 50 Bitcoins weg. Bitcoins? Ja, dat is digitaal geld. Momenteel is 1 Bitcoin ongeveer € 547 waard. "

Ik ga er geen conclusies uit trekken maar vind het wel geinig om te melden. Echt overal is de bitcoin blijkbaar opgepikt.

Haha das alleen maar goed, hij stijgt alweer rap trouwens

dat ltc maar weer effe crashed,heb verkocht op 16,70:(

lol ik heb daar juist op bijgekocht, ik verwacht dat hij nu weer naar de 20 loopt, waarom verkopen op 16,8?? laagste stand was 15 nog wat dus 16,8 was best redelijk om in te kopen, voor hoeveel had je ze gekocht?

ben begonnen op 9dollar, had toen 14 ltc, maar door daytraden had ik er 16,2 van gemaakt.

Ja dat doe je goed, maar je moet effe in de gaten houden wat laagste punt is per dag en hoogste daar kun je ongeveer op daytraden.
En dan voor het weekeinde alles dumpen want dan crasht hij meestal wat harder.

jaa maar er is nog geen weekendcrash geweest dit weekend..

srry maar vannacht stond hij in de 15, lijkt mij crash genoeg, ik heb ze voor oa 15,8 gekocht en doe ze zo weg rond de 20 schat ik, hoop ik.
Misschien is naar de 15 geen crash maar wel een goede dip, btc tikte ook de 500 aan, lijkt mij ook een crash.

Ik heb een btc maar steeds voor ik winst kan maken crash de boel. Dit schiet niet op, kan ik beter iets anders doen?

Gaat lekker zo te horen quibus! Hij mag van mij wel weer even een dipje krijgen; cheap opkopen :))

Ben tevens benieuwd wat er gaat gebeuren na dit weekend en met name rondom de kerst dagen..

Weer ingekocht op $595, mag wel weer een flinke pump komen van mij :)

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Wil net laten uitbetalen, zie ik die bullshit fee. Wat een onzin zeg, 7% op Paypal?

Uitbetalen via bitonic.nl of btcdirect.nl allebei werken lekker snel en prijs valt wel mee.

dan zet je het toch om naar btc?:P

dan doe je het niet

Strong stabilization

Terug
Naar boven