XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

en ltc weer naar 7

En nu de bounce back..

Mooi he die weerstand :D

fuu weer bijna 8

De weerstand is gewoon sterk. Veel mensen die posities hebben ingenomen, waardoor je direct een bounche krijgt.

Hahaha wat een gekkenhuis :roflol:

Jesus :roflol: Je ziet toch aan de boxplots die er bij staan dat er ineens een hele grote verkoop is geweest. Een grote partij heeft ongeveer 1800 bitcoins verkocht. Blijkt uit die hele grote rode boxplot. Geen crash dus gewoon een tijdelijke dip.

Zijn geen crashes :p Is een normale daling, maar in het geheel blijft er een stijging.

Als dit betaalmiddel aangenomen zal worden door meer bedrijven (online winkels dus) dan zal het alleen maar in waarde stijgen.

Eenmaal litecoin meer gebruikt wordt zal dit met de tijd ook serieus stijgen.

Gezien het zijn voordelen heeft zal dit ook gebeuren vermoedelijk.

Zojuist weer voor €100 bijgekocht bij happycoins.nl

Wel via bitstamp doen btw, die mtgox is €60 duurder voor dezelfde bitcoin

Laatst bewerkt:
voor 425eu per 1 coin ?

waarom is de 1 489 en de ander 425?

Omdat elke exchange hun eigen waarde voor de btc heeft. Op mtgox gaan ze nu voor meer dan 650 dollar, terwijl ze op bitstamp nu gaan voor +- 560 dollar.

Mtgox valt eigenlijk altijd hoger uit, waarom dit precies is weet ik ook niet(Ik denk dat omdat mtgox de grootste exchange is er ook de meeste vraag is en dus hoogste prijs, maar dit is een gokje). Maar je kon ook gewoon winst maken door de kopen bij een lage bank, en te verkopen bij (meestal) mtgox. Had je ook hele sites voor die precies vertelden waar je moest inkopen en waar verkopen.

• Topic Starter Topic Starter
Zal morgen wel even uitzoeken waar je het goedkoopst Litecoins kan kopen.. Zal de OP wel even flink uitbreiden dan met alle links naar exchange servers, wallets etc.
Mocht iemand al een goede site hebben zoals bijvoorbeeld happycoins dan zal ik dat ook even in de OP zetten.

[Link niet meer beschikbaar]

Dit is zoon site waar het verschil tussen de markten wordt weergeven.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat elke exchange hun eigen waarde voor de btc heeft. Op mtgox gaan ze nu voor meer dan 650 dollar, terwijl ze op bitstamp nu gaan voor +- 560 dollar.

Mtgox valt eigenlijk altijd hoger uit, waarom dit precies is weet ik ook niet(Ik denk dat omdat mtgox de grootste exchange is er ook de meeste vraag is en dus hoogste prijs, maar dit is een gokje). Maar je kon ook gewoon winst maken door de kopen bij een lage bank, en te verkopen bij (meestal) mtgox. Had je ook hele sites voor die precies vertelden waar je moest inkopen en waar verkopen.

Is eigenlijk te debiel voor woorden dat dat zo werkt.. Koop je voor 1500 eu aan bitcoins via BTC-e en verkoop je via mtgox dan heb je 300 eu winst.. Zo kun je wel blijven doorgaan..

Althans dat lijkt op eerste gezicht zo.. Misschien zitten er nog wat haken en ogen aan.

Is eigenlijk te debiel voor woorden dat dat zo werkt.. Koop je voor 1500 eu aan bitcoins via BTC-e en verkoop je via mtgox dan heb je 300 eu winst.. Zo kun je wel blijven doorgaan..

Althans dat lijkt op eerste gezicht zo.. Misschien zitten er nog wat haken en ogen aan.

Klopt, maar er zitten altijd fee's aan en mtgox staat ook niet bekend als de snelste exchange. En je moet veel geld instoppen wil je er redelijk wat aan verdienen, met 0.5 BTC per keer gaat het niet opschieten.

Volgens mij gewoon omdat er een andere vraag/aanbod heerst....

Nee, niet omdat er ander vraag en aanbod heerst.

Mtgox mag nog maar beperkt bedragen terug geven. Omdat ze door de FBI zijn onderzocht in verband met het silk road schandaal worden alle uitkeringen nu uitgebreid gecheckt en tegoeden in dollars zitten muurvast daar. Er is een wachtrij van dagen. Dat houd de koers daar kunstmatig wat hoger doordat tegoed er lang niet zo makkelijk uit kan als er in.

Bijna alle andere schijnbare arbitragemogelijkeheden zijn te verklaren door verschillen in fees, niet door verschil in vraag en aanbod.

Google het anders even.

Terug
Naar boven