Wouterr17
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een normale daling, maar in het geheel blijft er een stijging.Zojuist weer voor €100 bijgekocht bij happycoins.nl
Wel via bitstamp doen btw, die mtgox is $60 duurder voor dezelfde bitcoin
Volgens mij gewoon omdat er een andere vraag/aanbod heerst....
volgens mij gewoon omdat er een andere vraag/aanbod heerst....
voor 425eu per 1 coin ?
waarom is de 1 489 en de ander 425?
Omdat elke exchange hun eigen waarde voor de btc heeft. Op mtgox gaan ze nu voor meer dan 650 dollar, terwijl ze op bitstamp nu gaan voor +- 560 dollar.
Mtgox valt eigenlijk altijd hoger uit, waarom dit precies is weet ik ook niet(Ik denk dat omdat mtgox de grootste exchange is er ook de meeste vraag is en dus hoogste prijs, maar dit is een gokje). Maar je kon ook gewoon winst maken door de kopen bij een lage bank, en te verkopen bij (meestal) mtgox. Had je ook hele sites voor die precies vertelden waar je moest inkopen en waar verkopen.
Is eigenlijk te debiel voor woorden dat dat zo werkt.. Koop je voor 1500 eu aan bitcoins via BTC-e en verkoop je via mtgox dan heb je 300 eu winst.. Zo kun je wel blijven doorgaan..
Althans dat lijkt op eerste gezicht zo.. Misschien zitten er nog wat haken en ogen aan.
Volgens mij gewoon omdat er een andere vraag/aanbod heerst....