MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Guys need your help. Net geprobeerd account aan te maken op happycoins. Krijg in de validatiemail dit:

Invalidation reason: Bitcoin Return address is not a correct Bitcoin address

Hij is afgewezen. Iemand enig idee hoe dit kan?

Staat er toch duidelijk bij?

Heb je wel de juiste code gekopiëerd van je bitcoin wallet?

Ja maar snap niet waarom. Ik heb de code goed ingevult, paar keer gecontroleerd. Of heb ik weer een andere portemonnee nodig voor BTC? Omdat ik nu een LTC portemonnee heb?

Hahah **** die shit. Dus nu weer een paar uur wachten totdat mijn BTC wallet eindelijk klaar is met syncen?

Ja maar snap niet waarom. Ik heb de code goed ingevult, paar keer gecontroleerd. Of heb ik weer een andere portemonnee nodig voor BTC? Omdat ik nu een LTC portemonnee heb?
Je LTC wallet gaat niet werken voor BTC nee.

Moet je even een wallet aanmaken bij blockchain.info of multibit downloaden voor BTC

• Topic Starter Topic Starter
Zou geinig zijn geweest als je per ongeluk aan BTC adres gegeven had van een ander.. Dan was het :wave2: BTC

Hahahhaah. Duurt het syncen van Multibit ook zo lang?

Nee, die hoeft niet te syncen geloof ik. Werkt gelijk

Dus waar koop ik die litecoins en waar regel ik een wallet?

Oke nice die Multibit hoeft idd niet te downloaden. Probleem is nu dat er geen BTC meer te koop zijn via happycoins:o

• Topic Starter Topic Starter
Dus waar koop ik die litecoins en waar regel ik een wallet?

Zie OP... Zijn tal van sites.. Happycoins, Litecoins nl, virwox.com

Wallet maak je via Litecoin.org geloof ik (intern wallet)
Of btc-e.com, vicurex.com, mr gox (externe wallet)
En er zijn nog een hoop andere sites welke ik vergeet (search google)

Momenteel willen: 18 gebruiker(s) (18 leden en 0 gasten) snel rijk worden:

l0iss, unkn0wn, z1000, Jordi93, apfelstrudel, jimbooo, Undefeated, HighIntensity, pcvyper, UnknownDBB, helboy, Rawrr, knoest28, ButchMcDick, Wouterr17, Cools, Lennart010, Hard Gains

In zo'n korte tijd zo'n grote bitcoin hype overal op internet. Ik weet genoeg om hier weg bij te blijven :roflol:

Terug
Naar boven