AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Leuk verslag. Je hebt het over initiele investering en winsten. Kan je dat procentueel uitdrukken. Wat voor percentage haal je binnen?

En hoeveel was je eerste investering qua bedrag.

Hosselen jwt!

Leuk verslag. Je hebt het over initiele investering en winsten. Kan je dat procentueel uitdrukken. Wat voor percentage haal je binnen?

En hoeveel was je eerste investering qua bedrag.

Hosselen jwt!

Pff ik moet zeggen dat ik geen heel groot excel wonder ben dus mijn schema leek in het begin heel logisch en slaat nu nergens meer op.

Ik heb voor ik hiermee begon ongeveer 1 bitcoin verspreid over verschillende sites. 1/3 van die bitcoin heb ik geïnd, en 2/3 staat nog steeds op deze sites.

Naast de initiele investering die ik heb gedaan heb ik ongeveer 1 bitcoin pure winst gemaakt, waarvan ik de helft heb geïnd en de helft weer heb geinvesteerd.

Ik verdien nu 3-4 euro per dag ongeveer denk ik, wat elke dag weer een beetje meer wordt. Het is echt geen goudmijn maar een leuk zakcentje. Natuurlijk ook afhankelijk met hoeveel geld je gaat spelen.

Initiele investeringen : 220 euro
Geinde winst: 110 euro
Bankrekening wallet: 50 euro
Huidige investeringen: 320 euro
Over periode vanaf 11 april

Zoiets denk ik

.

Laatst bewerkt:
keek hier nog eens in nadat ik iets las over griekenland en bitcoin. koers is inderdaad aan het stijgen.

tof om te horen dat je winst hebt gemaakt met die ponzi's diaephi!

Transaction fees $0,40 op moment?

Ik ben niet zeker of het door griekenland komt, maar dit lijkt wel het grote probleem bij bitcoins nu...

correct me if wrong:
hoe meer transacties er gebeurd zijn met 1 bitcoin, hoe meer codeerwerk erin kruipt en dus hoe moeilijker het is voor de miners om deze transactie te doen. waardoor de transactiekost dus zou blijven stijgen naar de toekomst.

Las ook iets van 'stresstests'. Als een bepaalde groep miners dat nu doet, kunnen ze de transactiekost toch manipuleren en hoog houden?

Met die hoge transactiekosten gaat een groot voordeel van de bitcoin ook verloren

lees net dat aprilcoin sinds enkele dagen een dead HYIP is.

hoe zit het bij jou diaephi?

lees net dat aprilcoin sinds enkele dagen een dead HYIP is.

hoe zit het bij jou diaephi?
Ik stond al op ruime winst dus dat was niet zo erg.

Over het algemeen als ik geinvesteerd heb probeer ik via een site als alexa.com de bezoekersstatistieken in de gaten te houden. Zolang die lineair blijven stijgen blijft de ponzi meestal wel bestaan, is dat niet meer het geval zal de pyramide uit elkaar vallen.

Meeste winst verdien ik nog steeds met [Link niet meer beschikbaar] Die site is heerlijk stabiel en kan ik iedereen aanraden. Ze behalen hun inkomsten grotendeels uit het gokspelletje. Wel investeren niet gokken = winst

Buiten dat heb ik nu wat geld staan op [Link niet meer beschikbaar] , die is net online en betaalt uit. Probeer een 2 weken wat winst te pakken en dan trek ik de investering weer terug voor het risico te groot wordt.

Heb van april tot nu enkele honderden euro's winst gemaakt, zit nu op een 40 euro / maand ongeveer, redelijk solide voor de kleine investering die ik had.

Gaat BTC ooit nog stijgen? Hoop het wel, want sta nu op dik verlies :p

De koers lijkt weer lekker te herstellen. Verdiensten van de investering sites zijn ook lekker stabiel hier.

BTC doet het goed vandaag, maar waarom? Geen nieuws over btc geweest waardoor er weer een hoop mensen opeens kopen toch? Vandaag toch nog 20 dollar verdiend met het kleine beetje dat ik er nog op had staan.

BTC doet het goed vandaag, maar waarom? Geen nieuws over btc geweest waardoor er weer een hoop mensen opeens kopen toch? Vandaag toch nog 20 dollar verdiend met het kleine beetje dat ik er nog op had staan.

Sprak er toevallig met iemand over. Hij zei dat het kwam doordat VISA en American Express investeren in onderzoek en bitcoin bedrijven.

dit is voor mij in ieder geval lekker gunstig :)

Terug
Naar boven