Rox92
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 349
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 93kg
Sorry was vergeten wat een k*tforum dit geworden was
aju
inderdaad, het forum flexthetics is veel beter !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry was vergeten wat een k*tforum dit geworden was
aju
NXT staat 11-12 Juni op PayExpo (cryptocurrency partner)
http://www.payexpo.com
Shit's about to go worldwide.
Ik denk dat LTC verstoten gaat worden binnen een maand door NXT
Thanks voor de tip nog. Prijs van NXT is bijna verdubbeld sinds deze post. Had er maar een paar duizend gekocht, want ik zie eerlijk gezegd niet wat dit nou beter zou maken dan Bitcoin.

Als je je geld moet verdienen met referral links is het bij voorbaat al zinloos
Heb zelf overigens nog steeds bitcoins. Geloof nog steeds dat Bitcoin de toekomst van het betalingsverkeer is. Zal nog wel een jaartje of 10-20 duren, maar de recente ontwikkelingen zijn nog steeds heel positief.
Ten eerste heeft bitcoin bedrijf Coinbase ruim 100 miljoen dollar opgehaald tijdens een investeringsronde, waar onder andere de NYSE in heeft geïnvesteerd. Niet meer een schimmig bitcoinbedrijfje waar continu hacks plaatsvinden, maar eentje waar je met dezelfde veiligheid je geld weg kunt zetten als bij een reguliere bankier.
Ten tweede heeft PayPal het mogelijk gemaakt om bitcoins te accepteren. Nog op zeer beperkte schaal, maar de toon is gezet. Weer een betrouwbaar bedrijf die bitcoin omarmt.
Waar komt die 1,7% vandaan dan? Gratis geld bestaat niet
Klinkt als verdien nu 16342 euro per maand vanuit je woonkamer. Het is dat ik nog wat aan bitcoins heb waar ik toch niks mee doe, je hoeft dus niet je hele vrienden kring te spammen met referrals?
Het lijkt wel 'Age of Empires' als ik termen zie als 'ore-mine' etc.![]()
Wie heeft er nog bitcoins ?
Ik werd door een collega geinformeerd over een manier van geld verdienen met BTC waar ik echt sceptisch over was en ben.
Heb geld geinvesteerd op deze 2 sites:
http://emicoin.com/?ref=E97135891 Hier krijg ik 1.7% rente per dag op geinvesteerde bedrag.
Heb er maar 1 bitcoin ingestopt omdat ik nog steeds denk dat het een of andere scam is die gaat backfiren, echter heb ik nu wel al 5 dagen mijn winst mooi kunnen withdrawen. Die collega doet dit ondertussen een tijdje en zweert erbij, hij verdient een 50 euro per dag atm.
Ik haal nu elke dag winst er af, 70 dagen niet gescammed worden en ik heb in ieder geval quitte gespeeld dus ben benieuwd, ik vind het het risico waard. Sta nu nog maar op 90% verlies in het slechtste geval lol.
Wie weet hier al meer over ?
http://ore-mine.com/?r=82531 hier kun je wat investeren en daarna ga je minen en verdienen.
Deze site vertrouw ik wel, geeft dan ook een stuk minder winst. Het ziet er onbetrouwbaar als f**k uit, maar dat maakt het net weer meer legit dan die andere die er te fancy uitziet.
Mijn links zijn overigens referrals, mocht iemand ook het gokje willen wagen. (kan ook met erg klein bedrag)
Ik heb er overigens echt geen belang bij om over te liegen dat ik mijn winst heb kunnen withdrawen. Kijk maar wat jullie ermee doen
Enja het is pyramide.
Het lijkt wel 'Age of Empires' als ik termen zie als 'ore-mine' etc.![]()