MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

NXT staat 11-12 Juni op PayExpo (cryptocurrency partner)

http://www.payexpo.com

Shit's about to go worldwide.

Ik denk dat LTC verstoten gaat worden binnen een maand door NXT

Thanks voor de tip nog. Prijs van NXT is bijna verdubbeld sinds deze post. Had er maar een paar duizend gekocht, want ik zie eerlijk gezegd niet wat dit nou beter zou maken dan Bitcoin.

Beetje stil hier. Bitcoin inmiddels rond de $450 en de hype er omheen lijkt volledig over.

zijn er nog miners actief? is inderdaad akelig stil hier

Inmiddels rond de $ 350. Dollar is wel iets sterker geworden, europrijs is dus wat minder gedaald. Maar is wel een lichtpuntje, de volumes nemen toe.

1

Laatst bewerkt:
Niet meer lucratief genoeg om in in te handelen nu als amateur gezien de hype weg is. Valt er nog wel veel te verdienen met grote volumes in kopen/verkopen op korte termijn (short gaan)?

Wie heeft er nog bitcoins ?

Ik werd door een collega geinformeerd over een manier van geld verdienen met BTC waar ik echt sceptisch over was en ben.

Heb geld geinvesteerd op deze 2 sites:

http://emicoin.com/?ref=E97135891 Hier krijg ik 1.7% rente per dag op geinvesteerde bedrag.

Heb er maar 1 bitcoin ingestopt omdat ik nog steeds denk dat het een of andere scam is die gaat backfiren, echter heb ik nu wel al 5 dagen mijn winst mooi kunnen withdrawen. Die collega doet dit ondertussen een tijdje en zweert erbij, hij verdient een 50 euro per dag atm.

Ik haal nu elke dag winst er af, 70 dagen niet gescammed worden en ik heb in ieder geval quitte gespeeld dus ben benieuwd, ik vind het het risico waard. Sta nu nog maar op 90% verlies in het slechtste geval lol.

Wie weet hier al meer over ?

http://ore-mine.com/?r=82531 hier kun je wat investeren en daarna ga je minen en verdienen.

Deze site vertrouw ik wel, geeft dan ook een stuk minder winst. Het ziet er onbetrouwbaar als f**k uit, maar dat maakt het net weer meer legit dan die andere die er te fancy uitziet.

Mijn links zijn overigens referrals, mocht iemand ook het gokje willen wagen. (kan ook met erg klein bedrag)

Ik heb er overigens echt geen belang bij om over te liegen dat ik mijn winst heb kunnen withdrawen. Kijk maar wat jullie ermee doen :)

Enja het is pyramide.

Laatst bewerkt:
Als je je geld moet verdienen met referral links is het bij voorbaat al zinloos ;)

Heb zelf overigens nog steeds bitcoins. Geloof nog steeds dat Bitcoin de toekomst van het betalingsverkeer is. Zal nog wel een jaartje of 10-20 duren, maar de recente ontwikkelingen zijn nog steeds heel positief.

Ten eerste heeft bitcoin bedrijf Coinbase ruim 100 miljoen dollar opgehaald tijdens een investeringsronde, waar onder andere de NYSE in heeft geïnvesteerd. Niet meer een schimmig bitcoinbedrijfje waar continu hacks plaatsvinden, maar eentje waar je met dezelfde veiligheid je geld weg kunt zetten als bij een reguliere bankier.
Ten tweede heeft PayPal het mogelijk gemaakt om bitcoins te accepteren. Nog op zeer beperkte schaal, maar de toon is gezet. Weer een betrouwbaar die met bitcoin in zee gaat

Als je je geld moet verdienen met referral links is het bij voorbaat al zinloos ;)

Heb zelf overigens nog steeds bitcoins. Geloof nog steeds dat Bitcoin de toekomst van het betalingsverkeer is. Zal nog wel een jaartje of 10-20 duren, maar de recente ontwikkelingen zijn nog steeds heel positief.

Ten eerste heeft bitcoin bedrijf Coinbase ruim 100 miljoen dollar opgehaald tijdens een investeringsronde, waar onder andere de NYSE in heeft geïnvesteerd. Niet meer een schimmig bitcoinbedrijfje waar continu hacks plaatsvinden, maar eentje waar je met dezelfde veiligheid je geld weg kunt zetten als bij een reguliere bankier.
Ten tweede heeft PayPal het mogelijk gemaakt om bitcoins te accepteren. Nog op zeer beperkte schaal, maar de toon is gezet. Weer een betrouwbaar bedrijf die bitcoin omarmt.

Ik heb helemaal geen referrals nodig, ik krijg bij die emicoin gewoon 1.7% rente. Als ik refer krijg ik gewoon een bonus. Ook bij die andere heb ik geen referrals nodig.

Ik zie er ook wel toekomst in.

Waar komt die 1,7% vandaan dan? Gratis geld bestaat niet

Waar komt die 1,7% vandaan dan? Gratis geld bestaat niet

Ja dat zeg ik, in mijn ogen bestaat gratis geld ook niet.

Toch pluk ik nu wel de winst, ik snap er ook geen klote van. Gooi er maar 10 euro aan bitcoins op en see for yourself.

Die ore-mine werkt overigens gewoon met advertenties waar het geld vandaan komt.

Klinkt als verdien nu 16342 euro per maand vanuit je woonkamer. Het is dat ik nog wat aan bitcoins heb waar ik toch niks mee doe, je hoeft dus niet je hele vrienden kring te spammen met referrals?

Klinkt als verdien nu 16342 euro per maand vanuit je woonkamer. Het is dat ik nog wat aan bitcoins heb waar ik toch niks mee doe, je hoeft dus niet je hele vrienden kring te spammen met referrals?

Correct. Die emi lijkt me snel geld verdienen maar voor lange termijn vertrouw ik het niet, ik ga zelf voor korte klap. Die ore-mine lijkt me dan wel weer beter voor lange termijn.

Het lijkt wel 'Age of Empires' als ik termen zie als 'ore-mine' etc. :o

Wie heeft er nog bitcoins ?

Ik werd door een collega geinformeerd over een manier van geld verdienen met BTC waar ik echt sceptisch over was en ben.

Heb geld geinvesteerd op deze 2 sites:

http://emicoin.com/?ref=E97135891 Hier krijg ik 1.7% rente per dag op geinvesteerde bedrag.

Heb er maar 1 bitcoin ingestopt omdat ik nog steeds denk dat het een of andere scam is die gaat backfiren, echter heb ik nu wel al 5 dagen mijn winst mooi kunnen withdrawen. Die collega doet dit ondertussen een tijdje en zweert erbij, hij verdient een 50 euro per dag atm.

Ik haal nu elke dag winst er af, 70 dagen niet gescammed worden en ik heb in ieder geval quitte gespeeld dus ben benieuwd, ik vind het het risico waard. Sta nu nog maar op 90% verlies in het slechtste geval lol.

Wie weet hier al meer over ?

http://ore-mine.com/?r=82531 hier kun je wat investeren en daarna ga je minen en verdienen.

Deze site vertrouw ik wel, geeft dan ook een stuk minder winst. Het ziet er onbetrouwbaar als f**k uit, maar dat maakt het net weer meer legit dan die andere die er te fancy uitziet.

Mijn links zijn overigens referrals, mocht iemand ook het gokje willen wagen. (kan ook met erg klein bedrag)

Ik heb er overigens echt geen belang bij om over te liegen dat ik mijn winst heb kunnen withdrawen. Kijk maar wat jullie ermee doen :)

Enja het is pyramide.

enig idee hoe lang ze al bestaan? heb op verschillende scam sites gekeken en telkens 'groen licht' voor deze site. hoe kun je storten? met paypall?

Bij nader inzien, nee bedankt. Het is gewoon een piramide die waarschijnlijk verdwijnt net voor ik wil incashen

Laatst bewerkt:
Heb 3 antminer u2's draaien op een raspberry pi, zin heeft het eigenlijk niet.
5 a 6gh/s effectief is niet meer relevant

Terug
Naar boven