Had beloofd jullie updated te houden, heb nog geld op de HYIP ponzi's staan. Heb ondertussen mijn initiële investering er uit en ben winst aan het maken.
Via een site als
http://www.alexa.com/ probeer ik in de gaten te houden of het bezoekersaantal nog wel aan het stijgen of dat er een daling in bezoekers is. Zodra de HYIP een daling in bezoekers heeft is de kans groot dat de ponzi gaat klappen, goed moment om uit te stappen.
Aprilcoin
Hier sta ik ondertussen op aardige winst, initiele inleg al lang eruit, ging best snel. Bezoekersaantal blijft ook stijgen dat is gunstig. Heb het nu op 50% compound staan, 50% van mijn winst wordt meteen hergeinvesteerd, hierdoor maak ik elke dag meer winst. Heb dit pas ingesteld vanaf het moment dat in initiële investering eruit had.
Ore Mine
Bezoekers blijft over time stijgen, winst is niet groot, maar geld komt ook veel uit advertenties en uit lui die het verkwisten op de site zelf aan het gokken met bitcoins. Site is al lang online en ik verwacht dat deze ook nog wel ff online blijft. (laat je niet afschrikken door de knuddige lay-out van de site)
Cloudminr
Eerste mining site waar ik in heb geinvesteerd. Winst is echt weinig vergeleken bij de HYIP uiteraard, maar dit lijkt me dan ook meer legit. Naar eigen zeggen hebben ze grote mining farms in het noorden van scandinavie zodat ze kosten besparen op het koelen van de PC's die minen.... true story ? Geen idee maar klonk plausibel, site betaalt in ieder geval netjes uit.
Eindconclusie :
HYIP kun je echt goed money uit halen als je er een beetje bij na blijft denken. Het is 1 grote scam, maar je moet zorgen dat je slimmer bent dan de andere lui die ze proberen te scammen en zo kun je er een leuk zakgeldje uithalen. Als je een beetje into bitcoins bent zou ik zeggen probeer het. Ik ben zelf ook gewoon met weinig geld begonnen en eerst naar een break even punt toegewerkt. De winst wordt niet uit de referals gehaald, andere mensen referren geeft een leuk zakcentje maar daar hoef je het gelukkig niet van te doen. Ik heb ook bijna geen referals. Jullie kunnen dus gewoon ervan uitgaan dat ik hier eerlijk over ben tegen jullie en het niet voor de referals doe.
Cloudmining lijkt nog een stuk betrouwbaarder, hier ben ik nu beetje in aan het verdiepen of dit legit is voor de lange termijn.