XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

enig idee hoe lang ze al bestaan? heb op verschillende scam sites gekeken en telkens 'groen licht' voor deze site. hoe kun je storten? met paypall?

Bij nader inzien, nee bedankt. Het is gewoon een piramide die waarschijnlijk verdwijnt net voor ik wil incashen

het is idd een pyramide waarschijnlij of ponzi hoe het ook mag heten

Mijn conclusie is dat als je bij de eerste deelnemers zit het wel voordelig kan zijn, voornamelijk de laatste zullen bedrogen uitkomen. Zover ik kan vinden is die site nog niet lang online en gok ik erop bij de eerste deelnemers te zitten. Mocht het negatief uitpakken is dit een gok geweest die mis is gelopen. 10% heb ik ondertussen al gecashed dus het mogelijk verlies neemt elke dag af.

Geld storten kun je overigens gewoon via je wallet.

enige reden waarom ik er niet aan begin is deze:

Emicoin.com: Mining coins? No. Mining your wallet Yes. Stay away from this scamsite. 17/02/2015

quote van: http://www.badbitcoin.org/thebadlist/index.htm#E

en ik zou er dan 1 BTC in investeren, maar die koers daalt redelijk hard laatste dagen dat die 1.7% niet genoeg is om dat te compenseren

enige reden waarom ik er niet aan begin is deze:

Emicoin.com: Mining coins? No. Mining your wallet Yes. Stay away from this scamsite. 17/02/2015

quote van: http://www.badbitcoin.org/thebadlist/index.htm#E

en ik zou er dan 1 BTC in investeren, maar die koers daalt redelijk hard laatste dagen dat die 1.7% niet genoeg is om dat te compenseren

Heb ik ook gezien, ik heb er trouwens maar 0.4 BTC op staan. Ik heb 1.5 BTC verspreid over enkele sites.

Ik hou jullie updated !

Heb ik ook gezien, ik heb er trouwens maar 0.4 BTC op staan. Ik heb 1.5 BTC verspreid over enkele sites.

Ik hou jullie updated !

dat ore-mining ding is wel legit voor zover ik vind op internet.

heb wel gelezen dat je er amper tot geen winst uit haalt en je moet zelf nog iets doen, klopt?

en welke wallet gebruik jij? btc-e?

dat ore-mining ding is wel legit voor zover ik vind op internet.

heb wel gelezen dat je er amper tot geen winst uit haalt en je moet zelf nog iets doen, klopt?

en welke wallet gebruik jij? btc-e?

Die ore-mine lijkt mij inderdaad ook legit. Je moet er wel geld investeren. De initiele investering ben je kwijt. De winst kun je daarna plukken. Echter zul je wel wat maanden moeten wachten voor je een beetje gaat verdienen. Echter de site is al best lang en lijkt op legit wijze aan zijn geld te komen (adds, gokken), dus ik verwacht dat deze nog lang online blijft. Wanneer je mensen refert zul je 8% verdienen van wat hun ook verdienen, dus op die wijze is het ook beetje een pyramide.

Ik gebruik Xapo als wallet. Goed beveiligd: wachtwoord- pincode en als je vanuit ander IP adres inlogt moet je op je telefoon een verify SMS. Veel safer kun je het niet maken denk ik.

Xapo

Die ore-mine lijkt mij inderdaad ook legit. Je moet er wel geld investeren. De initiele investering ben je kwijt. De winst kun je daarna plukken. Echter zul je wel wat maanden moeten wachten voor je een beetje gaat verdienen. Echter de site is al best lang en lijkt op legit wijze aan zijn geld te komen (adds, gokken), dus ik verwacht dat deze nog lang online blijft. Wanneer je mensen refert zul je 8% verdienen van wat hun ook verdienen, dus op die wijze is het ook beetje een pyramide.

Ik gebruik Xapo als wallet. Goed beveiligd: wachtwoord- pincode en als je vanuit ander IP adres inlogt moet je op je telefoon een verify SMS. Veel safer kun je het niet maken denk ik.

Xapo

ik heb even vlug gekeken, lijkt me dat je na 4-5 maand je investering in een nieuwe mijn eruit haalt.

xapo ziet er inderdaad goed uit, morgen ga ik hier eens in detail naar kijken

ik heb even vlug gekeken, lijkt me dat je na 4-5 maand je investering in een nieuwe mijn eruit haalt.

xapo ziet er inderdaad goed uit, morgen ga ik hier eens in detail naar kijken
Na 4-5 maand zou goed kunnen inderdaad. Echter dan worden de bonussen en het inbrengen van nieuwe leden nog niet meegerekend. Als jij nu lid zou worden via mijn link krijg ik een bonus van 0.015 btc en ik krijg 8% van jouw verdiensten elke keer (jij ontvangt die ook uiteraard).

Na 4-5 maand zou goed kunnen inderdaad. Echter dan worden de bonussen en het inbrengen van nieuwe leden nog niet meegerekend. Als jij nu lid zou worden via mijn link krijg ik een bonus van 0.015 btc en ik krijg 8% van jouw verdiensten elke keer (jij ontvangt die ook uiteraard).

ik ga er morgen eens naar kijken, ik zal je link wel gebruiken dan :)

probleem is, mijn verstand zegt van, begin er niet mee, je gaat je geld sowieso kwijt zijn. maar ik heb zin om iets te riskeren met een 100-200 euro

edit: heb op die ore-mine al een account aangemaakt. zie je me als ref?

ik ga er morgen eens naar kijken, ik zal je link wel gebruiken dan :)

probleem is, mijn verstand zegt van, begin er niet mee, je gaat je geld sowieso kwijt zijn. maar ik heb zin om iets te riskeren met een 100-200 euro

edit: heb op die ore-mine al een account aangemaakt. zie je me als ref?

Je denkt hetzelfde als mij. Ik ben normaal ook niet zo van de risico's, maar vind dit wel grappig ook. Ik zie je inderdaad als referral, je hebt wel nog niks gestort denk ik, want heb nog geen bonus ontvangen.

even in op dit topic, was al ooit in maar blijkbaar kreeg ik geen meldingen meer

daffy, ik kwam deze site tegen:

http://www.bitcoincloudservices.com/

dit is volgens mij volledig legit en ik heb de berekeningen gedaan via die chart en ik kwam uit dat ik eind september break-even was en tegen volgend jaar maart zat ik op 62% ROI.

zoek er misschien zelf ook eerst even wat over op en wacht nog even met een account aan te maken, dan geef ik je mijn ref link wel indien nodig :)

daffy, ik kwam deze site tegen:

http://www.bitcoincloudservices.com/

dit is volgens mij volledig legit en ik heb de berekeningen gedaan via die chart en ik kwam uit dat ik eind september break-even was en tegen volgend jaar maart zat ik op 62% ROI.

zoek er misschien zelf ook eerst even wat over op en wacht nog even met een account aan te maken, dan geef ik je mijn ref link wel indien nodig :)

Dat is ongeveer vergelijkbare rente met die ore-mine zo uit het blote hoofd volgens mij. Zal dan idd wel legit zijn.

na verder onderzoek over 'cloud mining services' raad ik het iedereen af. wegens de lage prijs van de BTC (lees onder de 300dollar/BTC) zijn deze sites ofwel scams, ofwel duurt het veel te lang om break even te geraken. Met te lang bedoel ik bijna een jaar en op 1 jaar kan er veel gebeuren waardoor dit alles behalve een goede investering is

ik zit nu op 44% richting break even

na verder onderzoek over 'cloud mining services' raad ik het iedereen af. wegens de lage prijs van de BTC (lees onder de 300dollar/BTC) zijn deze sites ofwel scams, ofwel duurt het veel te lang om break even te geraken. Met te lang bedoel ik bijna een jaar en op 1 jaar kan er veel gebeuren waardoor dit alles behalve een goede investering is
Gear van anderen huren is ook niet persee win/win maar komt er redelijk dichtbij

Lol, na half jaartje oid niet meer gekeken te hebben dacht ik, laten we eens kijken wat mijn 4,4 litecoin nog waard is. Destijds gekocht voor €100,-.

Fucking $7,-.

Sjiiiiieeeeee :roflol:

Gaat lekker met de altcoin.

welke site kopen jullie bitcoins? Gewoon de goedkoopste? Allemaal goed? Anycoin bv?

Had beloofd jullie updated te houden, heb nog geld op de HYIP ponzi's staan. Heb ondertussen mijn initiële investering er uit en ben winst aan het maken.

Via een site als http://www.alexa.com/ probeer ik in de gaten te houden of het bezoekersaantal nog wel aan het stijgen of dat er een daling in bezoekers is. Zodra de HYIP een daling in bezoekers heeft is de kans groot dat de ponzi gaat klappen, goed moment om uit te stappen.

Aprilcoin
Hier sta ik ondertussen op aardige winst, initiele inleg al lang eruit, ging best snel. Bezoekersaantal blijft ook stijgen dat is gunstig. Heb het nu op 50% compound staan, 50% van mijn winst wordt meteen hergeinvesteerd, hierdoor maak ik elke dag meer winst. Heb dit pas ingesteld vanaf het moment dat in initiële investering eruit had.

Ore Mine
Bezoekers blijft over time stijgen, winst is niet groot, maar geld komt ook veel uit advertenties en uit lui die het verkwisten op de site zelf aan het gokken met bitcoins. Site is al lang online en ik verwacht dat deze ook nog wel ff online blijft. (laat je niet afschrikken door de knuddige lay-out van de site)

Cloudminr
Eerste mining site waar ik in heb geinvesteerd. Winst is echt weinig vergeleken bij de HYIP uiteraard, maar dit lijkt me dan ook meer legit. Naar eigen zeggen hebben ze grote mining farms in het noorden van scandinavie zodat ze kosten besparen op het koelen van de PC's die minen.... true story ? Geen idee maar klonk plausibel, site betaalt in ieder geval netjes uit.

Eindconclusie :
HYIP kun je echt goed money uit halen als je er een beetje bij na blijft denken. Het is 1 grote scam, maar je moet zorgen dat je slimmer bent dan de andere lui die ze proberen te scammen en zo kun je er een leuk zakgeldje uithalen. Als je een beetje into bitcoins bent zou ik zeggen probeer het. Ik ben zelf ook gewoon met weinig geld begonnen en eerst naar een break even punt toegewerkt. De winst wordt niet uit de referals gehaald, andere mensen referren geeft een leuk zakcentje maar daar hoef je het gelukkig niet van te doen. Ik heb ook bijna geen referals. Jullie kunnen dus gewoon ervan uitgaan dat ik hier eerlijk over ben tegen jullie en het niet voor de referals doe.

Cloudmining lijkt nog een stuk betrouwbaarder, hier ben ik nu beetje in aan het verdiepen of dit legit is voor de lange termijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven