AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Klopt.. Je kunt het altijd proberen.. Is maar 30 eu verlies.. Ga ook investeren in een paar momenteel waardeloze coins.. Grote kans echter dat die coins waardeloos blijven.
Er zijn 4x zoveel LTC als BTC en er zijn ook weer 4x zoveel FTC als LTC, in theorie zou de waarde van LTC en FTC dus respectievelijk 1/4 en 1/16 moeten bereiken van BTC uiteindelijk.

In de praktijk zal er wel gewoon maar eentje echt gebruikt gaan worden ;)

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn 4x zoveel LTC als BTC en er zijn ook weer 4x zoveel FTC als LTC, in theorie zou de waarde van LTC en FTC dus respectievelijk 1/4 en 1/16 moeten bereiken van BTC uiteindelijk.

In de praktijk zal er wel gewoon maar eentje echt gebruikt gaan worden ;)

Ik had ook verwacht dat LTC wat constanter zou zijn, maar het stijgt redelijk snel.
In FTC heb ik niet zo veel hoop, al is het toch wel verleidelijk om de gok te wagen.

Zal binnenkort even wat meer spreiden.

Als prijzen sterk stijgen is er heel veel vraag en weinig aanbod. Voor elke bitcoin die jij en veel anderen nu willen kopen moet wel iemand zijn die zijn coins wil verkopen en die mensen zijn er nauwelijks. Daardoor sluiten de computers die de beurzen aansturen steeds hogere bied-prijzen door in de hoop genoeg aanbod aan te trekken en blijven prijzen verder stijgen.

Dat zal zeker te maken met de reclame die gemaakt wordt door de mannen van bitcoin foundation en die e-bedrijven in de senaat nu :D

Edit: bied prijzen liggen zelfs ver boven de koers op dit moment. Dit is echt uniek en zie je op aandelenbeurzen echt heel weinig. Best kicken zo'n fenomeen te zien :D

Hmm. In andere woorden; I'm ****ed:mad:

Waar kan ik in godsnaam LTC kopen, ik kijk op BTC-e.com maar dan moet ik geld erop zetten met allemaal van die shady sites waar ik nog nooit van gehoord heb.
Litecoins.nl heeft er geen meer helaas, iemand tips om met paypal of ideaal LTC te kopen?

Ik ben Out,

LTC morgen om 13.00 10USD.

Hmm. In andere woorden; I'm ****ed:mad:

nah valt wel mee. Het duurt ff, maar de koers fluctueert nog wel dus je order zal nog wel gematched worden.

edit: dat was het; zitting is gesloten blijkbaar; ah goeie quote van de vrouw van albert einstein op het eind door de voorzitter :roflol:

Edit2: gvd wat spannend. Ik ga slapen op een koers van 640BTC/8.5LTC Slaap zacht dbb

Laatst bewerkt:
Hoe hebben jullie geld op BTC-e.com gekregen?
Ben er al de hele avond mee bezig, wat een gedoe zeg, of via waar kopen jullie?

Litecoinsn.l is leeg, realgg is duur en happycoins is ook leeg.

Momenteel koers BTC 706USD
Momenteel koers LTC 9.5USD

Nice dan is me cash nu al ruim verdubbeld :) thnx ts

Denken jullie dat het verstandig is om nu zo snel mogelijk nog bitcoins te kopen, of even te wachten tot een tijdelijke daling? Ik volg dit nog niet zo lang dus ik weet niet of er af en toe van die dalingen plaatsvinden.

Het centraal Bitcoin/Litecoin topic

Jammer dat het zo'n gedoe is geld op btc-e te krijgen anders had ik nu al veel meer gekocht. En bij happycoins/bitonic is het ook grootste deel van de tijd uitverkocht

edit: n.v.m.

Laatst bewerkt:
K*tzooi, nog steeds zijn alle bitcoins uitverkocht. Kan ze nergens krijgen joh

Ik denk dat ik nu toch maar voor RealGG ga.. Ook al is ie ****ed up duur

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Weet je wat.. Tijd om mijn vader's mastercard te gebruiken:D

Weet iemand waar ik goedkoop en direct bitcoins/litecoins kan kopen door middel van mastercard? (visa)

Lol ik kan nu al easy 12 eur winst pakken.

Gister voor 100 euro btc gekocht bij happycoins.
Kan ze op bitonic voor 112 euro verkopen.

Terug
Naar boven