XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

heb er 2 1ntje gekocht voor 70 1ntje gekocht voor 90

wachtwoord ben ik vergeten faiilll

Hoe krijg je geld van virwox naar btc-e? Ook jammer dat de max bij virwox 80 euro is..

op virwox moet je eerst EUR omzetten naar SLL (hun currency) en dan kan je daarme BTC kopen op virwox, die BTC doorstorten naar externe wallet op BTC-e

Ik ben aan het wachten op een crash van de LTC .. koop ik er dan een paar in en wacht ik. Vriend van me heeft gewoon litecoins.nl gebruikt. Interne wallet heb ik al en is nu aan het syncen.

Het is me eindelijk gelukt. Voor 120 euro aan BTC gekocht; 0,20110114 BTC ontvangen via Happycoins. Als iemand wilt kopen; nu doen ze hebben weer voorraad!

op virwox moet je eerst EUR omzetten naar SLL (hun currency) en dan kan je daarme BTC kopen op virwox, die BTC doorstorten naar externe wallet op BTC-e

Gelukt, alleen 48 uur wachten voordat het op btc-e staat..

Is het btw mogelijk om je bit/lite- coins op btc-e naar je offline wallet te sturen?

Laatst bewerkt:
Heb ook weer eve gekocht via happycoins.
Nu wel even genoeg gekocht voor deze maand

Heb ook weer eve gekocht via happycoins.
Nu wel even genoeg gekocht voor deze maand

Wat is jouw plan? Ga je de BTC houden of ga je ze omzetten naar LTC?

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

BTC crashinggggg

Gelukt, alleen 48 uur wachten voordat het op btc-e staat..

Is het btw mogelijk om je bit/lite- coins op btc-e naar je offline wallet te sturen?

Ja gaat ook. Moet je naar je BTC of LTC client gaan op je PC en op nieuw adres klikken dacht ik, dat adres kopieren en via BTC-E doorsturen naar je PC

---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 12:01 ----------

Goed want ik moet nog kopen :o

Wanneer is het handig om je bitcoins in te wisselen voor litecoins?

We've got a major crash going on here

Dus op BTC-E moet je eerst geld op je account zetten, en dan kan je van dat geld BCT kopen? Kan je dat dan direct naar je multibitportemonnee sturen?

Net weer voor 30 euro bijgekocht ivm de crash via Bitonic.

van mij mag ie zo effe blijven staan totdat ik KAN inkopen

Waarom verkopen veel mensen nu hun bitcoins? De vorige keren bouncde de BCT toch weer meteen terug, en een stuk hoger als voor de crash? Of mis ik nu iets?

Terug
Naar boven