Jordi93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 98
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap niks van dat hele bitcoin gebeuren.. Het zou allemaal anders moeten zijn dan reguliere valuta, maar het lijkt me een nog veel grotere zeepbel.
Mainstream media heeft het opgepakt, dan kan het nog wel even doorknallen. De dotcombubble ging niet anders, de grote winsten waren al gepakt toen de media het oppikte en iedereen opeens los wilde gaan op al die flashy IT-bedrijfjes. De klap is des te harder natuurlijk omdat iedereen ook net zo snel de uitgang wil vinden als het echt misgaat.
Mainstream media heeft het opgepakt, dan kan het nog wel even doorknallen. De dotcombubble ging niet anders, de grote winsten waren al gepakt toen de media het oppikte en iedereen opeens los wilde gaan op al die flashy IT-bedrijfjes. De klap is des te harder natuurlijk omdat iedereen ook net zo snel de uitgang wil vinden als het echt misgaat.
Ze hebben het in die chat van BTC-E vaak over de GOX, wat is dat? En ze zeggen ook 'BTC staat .... hoog in China', maar in china heeft het toch dezelfde waarde als hier lijkt me?
Je kunt USD gewoon via internationale overschrijving direct op btc-e zetten zag ik net, zonder andere dienst die als tussenpersoon fungeert (vanaf $500)Als ik het zo vergelijk is bij btc-e alles goedkoper maar krijg je er ook veel minder voor terug als je bijvoorbeeld via bitonic koopt, dus het is niet interessant om van bitonic naar btc-e te gaan om te handelen.
Het is wel interessant om via btc-e te kopen (als je er geld op krijgt als nederlander / belg) en dan weer te verkopen aan bitonic.
Als iemand weet hoe ik via mastercard of iets geld op btc-e kan krijgen hoor ik dat graag
Je kunt USD gewoon via internationale overschrijving direct op btc-e zetten zag ik net, zonder andere dienst die als tussenpersoon fungeert (vanaf $500)