MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

1 ding is me nog niet duidelijk. Wanneer is het nou verstandig onze BTC om te zetten naar LTC? Of uberhaupt niet omzetten?

btc hoog, ltc laag dan is het interessant,

Dit was een diepe, klote dat ik geen euro meer op BTC-e heb.

Denk dat die wel weer is wat omhoog kan gaan, vanavond weer $600+? Zijn nu al mensen die voor $40000-$50000 aan bitcoins inkopen voor een goede prijs.

Ja zal wel weer een nieuwe push komen. Erg verleidelijk om nog snel even wat bij te kopen op bitonic, prijs ligt nu niet eens zo gek ver boven BTC/EUR op btc-e.

muahaha met mijn BTC, sta ik weer lekker op winst

Ik snap niks van dat hele bitcoin gebeuren.. Het zou allemaal anders moeten zijn dan reguliere valuta, maar het lijkt me een nog veel grotere zeepbel.

Mainstream media heeft het opgepakt, dan kan het nog wel even doorknallen. De dotcombubble ging niet anders, de grote winsten waren al gepakt toen de media het oppikte en iedereen opeens los wilde gaan op al die flashy IT-bedrijfjes. De klap is des te harder natuurlijk omdat iedereen ook net zo snel de uitgang wil vinden als het echt misgaat.

Waar zijn BCT's nou relatief het goedkoopst? Of verschilt dit telkens?

Mainstream media heeft het opgepakt, dan kan het nog wel even doorknallen. De dotcombubble ging niet anders, de grote winsten waren al gepakt toen de media het oppikte en iedereen opeens los wilde gaan op al die flashy IT-bedrijfjes. De klap is des te harder natuurlijk omdat iedereen ook net zo snel de uitgang wil vinden als het echt misgaat.

"je moet wat karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je EricR weer karma kan geven"

atm lekkere zeepbel, maar wie een gokje wil wagen kan nog instappen en speculeren op positief nieuws in hoorzitting twee donderdag en verdere verspreiding daarvan door de media.

bitcoin lijkt weer wat te stijgen atm.

ps: waarom zit er zo'n verschil tussen de koers op btc-e en mtgox?

Laatst bewerkt:
BTC staat nu op 650, damn.

en als het misgaat is het nog een veel grotere klap dan een "irl" bubble.
0 arbitrage, geen marktregulatie, geen automatische stop-loss(al zal dit de klap misschien zelfs vertragen). alle aanvragen gaan via shady websites die soms zelfs geen voorraden hebben. als shit hits de fan moet je maken dat je hier uit bent anders is al je geld binnen een dag weg

Nieuwe voorraad van 100 BTC op bitonic gaat ongelooflijk hard, compleet opgekocht in 2 minuten tijd. En dat @ €552.. :o

Ze hebben het in die chat van BTC-E vaak over de GOX, wat is dat? En ze zeggen ook 'BTC staat .... hoog in China', maar in china heeft het toch dezelfde waarde als hier lijkt me?

Nvm, GOX is een internetsite, ben er al achter.

Laatst bewerkt:
Ze hebben het in die chat van BTC-E vaak over de GOX, wat is dat? En ze zeggen ook 'BTC staat .... hoog in China', maar in china heeft het toch dezelfde waarde als hier lijkt me?

Dat zijn de waardes van de bitcoin op andere exchange diensten. Zoals mtgox.com en je hebt ook een paar chinese blijkbaar, in china zijn bitcoins nu ook populair dus dat geeft een behoorlijke invloed op de markt.

Net als ik wil kopen zijn ze net weer weg, maar we blijven proberen haha

Is het verstanding om mijn aankopen gewoon meteen op mijn btc-e account te zetten ipv local en dan naar btc-e?

is er ook iemand die dit soort dingen doet :
[Link niet meer beschikbaar]

het lijkt me erg goedkoop 10,83 dollar voor 1 gh/s

als je 100 gh/s dan levert je dat ongeveer 2,5 bitcoins op per maand en met deze prijs heb je je investering dan snel terug verdient toch?

Als ik het zo vergelijk is bij btc-e alles goedkoper maar krijg je er ook veel minder voor terug als je bijvoorbeeld via bitonic koopt, dus het is niet interessant om van bitonic naar btc-e te gaan om te handelen.

Het is wel interessant om via btc-e te kopen (als je er geld op krijgt als nederlander / belg) en dan weer te verkopen aan bitonic.

Als iemand weet hoe ik via mastercard of iets geld op btc-e kan krijgen hoor ik dat graag

Als ik het zo vergelijk is bij btc-e alles goedkoper maar krijg je er ook veel minder voor terug als je bijvoorbeeld via bitonic koopt, dus het is niet interessant om van bitonic naar btc-e te gaan om te handelen.

Het is wel interessant om via btc-e te kopen (als je er geld op krijgt als nederlander / belg) en dan weer te verkopen aan bitonic.

Als iemand weet hoe ik via mastercard of iets geld op btc-e kan krijgen hoor ik dat graag
Je kunt USD gewoon via internationale overschrijving direct op btc-e zetten zag ik net, zonder andere dienst die als tussenpersoon fungeert (vanaf $500)

Terug
Naar boven