XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

• Topic Starter Topic Starter
Kom er trouwens achter dat zowel Silkroad als Atlantis al een maand opgeheven zijn door de Amerikaanse overheid.

Van silkroad wist ik dit, maar van Atlantis nog niet.
Er zijn echter nog wel particuliere drugssellers online die Litecoins accepteren, maar een hele market is natuurlijk wel gunstiger in het doen stijgen van de waarde van de valuta.

Overigens is Litecoin momenteel in waarde gestegen. Koers volgens BTC-E is momenteel 3,28. Vanochtend nog 3,12.

Litecoin wordt ook een betaal methode in grote bedrijven in China en Rusland las ik dus dat voorspelt wel wat goeds

Litecoin wordt ook een betaal methode in grote bedrijven in China en Rusland las ik dus dat voorspelt wel wat goeds

Momenteel is de vraag naar Litecoins met verschillende valuta's zoals de RUR, EUR en USD overal een stuk groter dan het aanbod ervan. Op de russische markt doet Litecoins het momenteel et best.

Het zelfde geld echter voor de Bitcoins, die het naar verhouding het nog een stuk beter doet, maar dat is niet geheel onlogisch natuurlijk omdat de munt al 2 jaar langer bestaat en Silkroad ook meer credit had opgebouwd dan Atlantis voordat het onderuit gehaald werd.

Kom er trouwens achter dat zowel Silkroad als Atlantis al een maand opgeheven zijn door de Amerikaanse overheid.

Van silkroad wist ik dit, maar van Atlantis nog niet.
Er zijn echter nog wel particuliere drugssellers online die Litecoins accepteren, maar een hele market is natuurlijk wel gunstiger in het doen stijgen van de waarde van de valuta.

Overigens is Litecoin momenteel in waarde gestegen. Koers volgens BTC-E is momenteel 3,28. Vanochtend nog 3,12.

Het zal imo een kwestie van tijd worden dat er een nieuwe slikroad komt. De FBI is door een fout van de maker van slikroad achter de beheerder gekomen.
De vraag naar een slikroad is er. Junkies zijn er tenslotte altijd.

Het zal imo een kwestie van tijd worden dat er een nieuwe slikroad komt. De FBI is door een fout van de maker van slikroad achter de beheerder gekomen.
De vraag naar een slikroad is er. Junkies zijn er tenslotte altijd.

Ja klopt, las idd dat die gast van Silkroad gearresteerd was.

Dat er een nieuwe Silkroad komt geloof ik idd wel, hoop alleen die drugshandel zich inzet voor Litecoins ipv Bitcoins.

Daarom is het enorm zonde dat Atlantis na een half jaar al is opgeheven, want nadat Atlantis geïntroduceerd werd is de waarde van Litecoins enorm gestegen van 0,13 USD per LTC naar 4,5 USD per LTC.

De illegale drugshandel geeft dus een enorme boost aan de waarde van de valuta.
Maar ik maak me er niet druk om laat m'n geld lekker staan op Litecoins en na een half jaar is 1LTC minimaal 10USD waard.

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

maar die coins hebben toch als doel om online drugs te kopen enzo, zijn er dan echt gekken die 100en euros neertellen zodat ze online wat drugs kunnen bestellen ipv irl?

Om hier even op terug te komen..

Het antwoord is nee.
1Bitcoin is momenteel 415 USD waard.
Om bijvoorbeeld heroïne te kopen via Silkroad kan je bijvoorbeeld 0,1 Bitcoin besteden waarbij je dus omgerekend 41.5 USD uitgeeft.
Het is dus niet zo dat je een 1Bitcoin moet besteden. ;)

Daarnaast stijgt de waarde omdat het aanbod van Bitcoins gelimiteerd is.
Litecoins heeft een groter aanbod dan Bitcoins. De munt is daardoor wat stabieler maar dus ook minder wisselvallig dan Bitcoins.

Remi, welke online Vica gebruik jij? Ik ga het ook proberen om via een omweg te kopen

Op realgg kan je met bankcontact betalen alleen ltc kost daar 3.55/1ltc.. Iemand die een goedkoper alternatief heeft liefst via bank?

z100 thnx voor pm met uitleg heb zojuist gekocht, 300 coins ben benieuwd ;)

Zou iemand mij hier een beetje kunnen uitleggen hoe dat werkt met die litecoins? Is het nou ook mogelijk om het veilig op te slaan op je eigen computer of usb-stick? en wat word er bedoeld met interne/externe wallet? Ik zit er serieus aan te denken om voor een paar honderd euro van die litecoins te kopen. Af en toe een gokje kan geen kwaad en met die rente van tegenwoordig schiet het ook niet op. Welke site raden jullie aan om te kopen?

Zou iemand mij hier een beetje kunnen uitleggen hoe dat werkt met die litecoins? Is het nou ook mogelijk om het veilig op te slaan op je eigen computer of usb-stick? en wat word er bedoeld met interne/externe wallet? Ik zit er serieus aan te denken om voor een paar honderd euro van die litecoins te kopen. Af en toe een gokje kan geen kwaad en met die rente van tegenwoordig schiet het ook niet op. Welke site raden jullie aan om te kopen?

Externe wallet is dat je een wallet online hebt.. Bijvoorbeeld op een exchange server.

Nadeel daarvan is dat het gevoelig is voor hackers etc.
Voordeel is is dat het snel toegankelijk is en je makkelijk kunt ruilen voor andere valuta's

Interne wallet is via een programma je wallet op je PC te hebben.
Minder gevoelig voor hackers, maar ook wat minder makkelijk.

Sites ben ik zelf nog allemaal aan het uitzoeken maar ik doe het via Vircurex en Virwox. Andere doen het via litecoins.nl

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

z100 thnx voor pm met uitleg heb zojuist gekocht, 300 coins ben benieuwd ;)

Nice,

Hoe heb je ingekocht. Ideal of Credit?

Mochten DBB'ers een andere gemakkelijke manier vinden om Litecoins in te kopen laat het dan even weten dan zet ik het in de OP.

Zal later vanavond de OP updaten met de huidige inkoop methodes.

Ik heb nu met creditcard gekocht, via onderstaande manier, http://www.btcpedia.com/buy-litecoin-with-paypal-credit-card/
Maar moet je eerlijk bekennen ik ben echt een noob met alles wat met de pc te maken heeft, mijn vrouw daarintegen niet en die heeft alles geregeld haha,
Als alles goed verloopt, want toen ik van huis ging moest ze de bc nog omzetten naar ltc dan ga ik er nog een zooi bijkopen.
Ben niet zo van de risicovolle belegingen maar ik ga er gewoon vanuit dat ze over 3 jaar 300 dollar waard zijn :)
Mocht dat zo zijn zal ik nog effe aan je denken z100 ;)

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

owh ik zie nu die litecoins.nl das wel heel makkelijk trouwens, loop ik al 5 uur te kloten ;)

Ik ben nog aan het nadenken over hoe te koop.

Er zijn dus verschillende manieren. Via ideal of wat veel wordt gezegd via BTC om te ruilen.
De koerswaarde van BTC schommelt nogal hevig. Als je BTC duur inkoopt, krijg je minder LC. ALs ik het goed begrijp.
Andersom als de BTC koerswaarde laag is, zou je relatief meer LC kunnen kopen.

Ik ben nog aan het nadenken over hoe te koop.

Er zijn dus verschillende manieren. Via ideal of wat veel wordt gezegd via BTC om te ruilen.
De koerswaarde van BTC schommelt nogal hevig. Als je BTC duur inkoopt, krijg je minder LC. ALs ik het goed begrijp.
Andersom als de BTC koerswaarde laag is, zou je relatief meer LC kunnen kopen.

Niet kopen en investeren in een normaal effect.

Gvd krijg steeds een foutmelding als ik betaal met sofort banking..

Vraagje... Hoe en waar zou je die Ltc kunnen verkopen over een tijd? Las net op een site dat er tot nu toe nog geen sites zijn die je ltc kopen?

Terug
Naar boven