MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

OP NVC cash ik nu al een half uur easy.

Hopelijk stijgt de btc nog wat dan uitbetalen in dollars en me richten op andere valuta's.

Maar je koopt ook via happycoins?

En de overige coins, koop je die ook op btce?

Ja als je eenmaal je bitecoings hebt verkocht, voor dollars op btc. Kan je natuur van alles kopen op btc e met die dollars.
Of je ruilt je bitcoins om voor een andere coin. Maar dat zou ik niet doen.

Dus hoe hebben mensen nou geld gekregen op BTC-E? Eerst coins gekocht via een andere site en daarna de BTC's overgeplaatst naar BTC-E?

Dus hoe hebben mensen nou geld gekregen op BTC-E? Eerst coins gekocht via een andere site en daarna de BTC's overgeplaatst naar BTC-E?

Volgens mij wel. Maar een dure methode. Als ik nu voor 100 eur aan coins zou kopen, die naar BTC-E zou sturen, en dan inwisselen voor USD dan zou er nog maar 85 euro over zijn van die 100.

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

Bankoverschrijving kan ook, maar duuuuurt laaaaaaaaaang

Yep. Je kan ze zelfs direct op BTC-E laten zetten.. Even bij finances > deposit btc kijken voor je btc adres bij BTC-E

resultaat na mijn eerste dag ooit met zoiets doen op plus500... op het verkeerde moment short gegaan omdat ik een crash verwachte maar het bleef stijgen. Nu 10 euro verkloot van mijn 25 gratis euros.. Durf de short niet aan te laten nu ik naar bed ga en morgenvorge ineens -50 euro te staan ofzo ( big p*ssy alert ).

Maar geen man overboord dus, morgen nog 15 gratis euros om mee te kloten :)

Bitcoin stijgt ook lekker atm, hopelijk zet het door tot morgenochtend, durf bijna niet te slapen.

Volgens mij wel. Maar een dure methode. Als ik nu voor 100 eur aan coins zou kopen, die naar BTC-E zou sturen, en dan inwisselen voor USD dan zou er nog maar 85 euro over zijn van die 100.

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

Bankoverschrijving kan ook, maar duuuuurt laaaaaaaaaang

En je moet dan minimaal 500 dollar of 500 euro overmaken en je ID en utility bill naar hun sturen.

Hoe moelijk het ook is geld op btce te krijgen vind ik het de fijnste site om op te kijken.
Een moment uitzoeken als het verschil in prijs tussen btc-e en bitonic/happycoins het laagste is.

Paar dagen terug was er een verschil van 100 euro, vanmiddag 55 euro en nu iets van 35 euro.

Ik heb nu wallets. En een account op Happycoins en BTC-E. Als ik nu via Happycoins BTC's koop en vervolgens doorstort naar BTC-E, kan ik daar alle andere e-coins kopen zoals LTC (ook een wallet voor aangemaakt)?
En als ik nu diverse e-coins weer wil omwisselen naar euro's, hoe ga ik dan te werk?
Moet ik dan weer alles omzetten naar BTC en dan weer via Happycoins verkopen?

Heerlijkse spreads voor degenen die Bitcoins uitgeven dus, die Bitcoinbeurzen lopen toch wel het meeste binnen nu er zoveel gehandeld wordt in Bitcoins.

Ik heb nu wallets. En een account op Happycoins en BTC-E. Als ik nu via Happycoins BTC's koop en vervolgens doorstort naar BTC-E, kan ik daar alle andere e-coins kopen zoals LTC (ook een wallet voor aangemaakt)?
En als ik nu diverse e-coins weer wil omwisselen naar euro's, hoe ga ik dan te werk?
Moet ik dan weer alles omzetten naar BTC en dan weer via Happycoins verkopen?

Op btc-e kun je verschillende coins kopen idd (BTC, LTC, NMC, NVC, PPC, FTC etv.) alles staat dan dus op een online wallet op btc-e. Je offline wallet hoef je in principe niet te gebruiken, alleen als je iets voor een langere tijd wilt vasthouden is het imo verstandig om dat op een offline wallet te doen. Stel je wilt verkopen dan inwisselen voor btc en verkopen via https://bitonic.nl/sell krijg je meestal ook nog meer voor terug dan via btc-e.

zijn er hier nog mensen ltc aan het minen? Is dat nog rendabel?

Iemand ook betrouwbare site waar je makkelijk ltc kan kopen met ideal?

• Topic Starter Topic Starter
Je kan ook kijken om NVC te mine. Momenteel rond de 7$

Ik baal een beetje van dat NMC ouwe,

Wilde er min. 100 eu in smijten toen het nog 0,7USD waard was, maar moest even wachten tot ik m'n geld kreeg (morgen).
Nu is ie al 2.6 USD waard.

Terug
Naar boven