XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

mm misschien ook een optie. Heb jij ervaring met het minen van novacoins?

Nee, maar het is volgens mij niet zo heel moeilijk.
Moet jouw zeker wel lukken.

---------- Post added at 11:15 ---------- Previous post was at 11:15 ----------

Ik baal een beetje van dat NMC ouwe,

Wilde er min. 100 eu in smijten toen het nog 0,7USD waard was, maar moest even wachten tot ik m'n geld kreeg (morgen).
Nu is ie al 2.6 USD waard.

Ja die alt coins gaan lekker he. Behalve FTC. Naja ze zijn iets gestegen. Heb de helft verkocht

• Topic Starter Topic Starter
OP is geupdate.
Mocht je nog informatie willen, maar staat het niet in de OP stuur me dan even een pm.

Indien je informatie hebt waarvan je vind dat het in de OP moet staan kun je me ook een pm sturen.(bijvoorbeeld goedkope plaats om BTC of LTC te kopen etc)

Dank alvast

OP is geupdate.
Mocht je nog informatie willen, maar staat het niet in de OP stuur me dan even een pm.

Indien je informatie hebt waarvan je vind dat het in de OP moet staan kun je me ook een pm sturen.(bijvoorbeeld goedkope plaats om BTC of LTC te kopen etc)

Dank alvast

top!!!!

Vannacht 45 dollar winst gemaakt op NameCoins, zit te denken om nu te investeren in PeerCoins, die laat een stabiele stijging zien over een grotere periode.

FTC gaat heerlijk.

Zo voel ik me de afgelopen 3 dagen, vanalles gelezen over hoe het allemaal in elkaar steekt, proberen te begrijpen wanneer je wat moet doen.

i-have-no-idea-what-im-doing-dog.jpg

ben bang dat er bij een crash alles crasht..

Even terug naar de realiteit...
Welke coins kunnen nu daadwerkelijk worden gebruikt voor aankopen via internet en welke hebben hierin potentie denken jullie? Voor de langetermijn-beleggers..

Even terug naar de realiteit...
Welke coins kunnen nu daadwerkelijk worden gebruikt voor aankopen via internet en welke hebben hierin potentie denken jullie? Voor de langetermijn-beleggers..

ik denk alleen bitcoin. Wordt al door China's grootste zoekmachine gebruikt.

Ik zie net dat MtGox een stuk duurder is qua bitcoins dan BTC-e.
Is het mogelijk om op BTC-e bitcoins te kopen en vervolgens bij MtGox te verkopen??

Of zijn de bijkomende kosten etc. dan te veel?

Ik zie net dat MtGox een stuk duurder is qua bitcoins dan BTC-e.
Is het mogelijk om op BTC-e bitcoins te kopen en vervolgens bij MtGox te verkopen??

Of zijn de bijkomende kosten etc. dan te veel?

Als het goed is kan dat gewoon.. Heb het zelf niet geprobeerd omdat het echt een drama is om geld op BTC-e te krijgen.
Maar ik neem aan dat je je BTC's kan withdrawen en vervolgens je wallet code van MTgox opgeven.

Moet even terugkomen op Plus500... Volgens mij is dat gewoon een goksite en worden al je orders of je nu 'short' of 'koopt' binnen 24 uur geclosed of je nu winst staat of verlies.

Voel me nu best wel genaaid want wil mn orders natuurlijk wel wat langer dan 1 dag aanhouden....

Moet even terugkomen op Plus500... Volgens mij is dat gewoon een goksite en worden al je orders of je nu 'short' of 'koopt' binnen 24 uur geclosed of je nu winst staat of verlies.

Voel me nu best wel genaaid want wil mn orders natuurlijk wel wat langer dan 1 dag aanhouden....

Dat slaat idd nergens op.

Iemand enig idee hoe lang het duurt om je geld van BTC-e naar een Litecoin portemonnee op de PC te zetten?

Terug
Naar boven