MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

binnen een uur staat het er zeker op

twordt tijd voor een crash imo..

Heb t geld van BTC-e naar litecoin wallet gestuurd.
Op BTC-e staat er dat het overgezet is, echterr staat er op mijn wallet niks van een transactie of iets..
Is dit de normale gang van zaken of is er iets mis?

Heb t geld van BTC-e naar litecoin wallet gestuurd.
Op BTC-e staat er dat het overgezet is, echterr staat er op mijn wallet niks van een transactie of iets..
Is dit de normale gang van zaken of is er iets mis?

Komt goed kan even duren, mijn winst van vandaag net weer verspeelt.. overall nog net winst.

zo ben maar ff begonnen met litecoins te minen. binnen 5min heb ik al 0.00013189 ltc :D

• Topic Starter Topic Starter
Wordt tijd dat die LTC even crashed...
Heb m'n LTC'a verkocht voor 6.85 p stuk..
In de nacht zal het wel weer crashen naar 6 a 6.2 en dan weer kopen.

Wordt tijd dat die LTC even crashed...
Heb m'n LTC'a verkocht voor 6.85 p stuk..
In de nacht zal het wel weer crashen naar 6 a 6.2 en dan weer kopen.

Heb me btc ook te snel verkocht, niet verwacht dat ze zo snel weer zo high zoude staan.
Zit nu met een shitload aan nmc die inneens weer zijn gaan dale:o.
Achja, hou ze maar lekker vast.

---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:20 ----------

Die usb miners, kosten niet zo heel gek veel. Je zal er wel een shitload van nodig hebben.

Ziet er wel tof uit

http://www.youtube.com/watch?v=dB3U7iyiauk

Litecoins steeg weer lekker, dropt er iemand een sell order van 81K litecoins voor $750000 op btc-e. Gelijk red candle:eek:

• Topic Starter Topic Starter
Pfff LTC op 7.6..

Ga 1 keer daytraden en gelijk verkeerd gegokt.
LTC zal zoiezo crashen rond 1 uur maar of LTC beneden de 6.8 komt betwijfel ik, maar hoop ik wel uiteraard :D

Tyfuszooi. Honderd euro kwijt omdat die Plus500 dus dagelijks al je orders closed om 19:00. Wat een bullshit.

Ga me daar niet meer mee bezig houden, alleen nog geld voor de lange termijn inleggen.

Tyfuszooi. Honderd euro kwijt omdat die Plus500 dus dagelijks al je orders closed om 19:00. Wat een bullshit.

Ga me daar niet meer mee bezig houden, alleen nog geld voor de lange termijn inleggen.

Plus500 is gemaakt om je te naaie. Srs

Plus500 is gemaakt om je te naaie. Srs
Ze werken met een of ander vaag leverage systeem waarbij je dus met €200 voor €40.000 aandelen kunt kopen. ÉÉN dag.

Je koopt ook helemaal geen aandelen eigenlijk, je zet gewoon geld in op koersverloop van andere aandelen. Gewoon een goksite dus. Kwam ik helaas iets te laat achter

Gewoon account bij Raxobank openen, is naar mijn mening de meest normale broker en in normale dingen beleggen. Zelf ben ik vooral blij met deze http://finance.yahoo.com/q?s=gd op 12 november gekocht tegen 86,73. Nu rendement van 6,5% en denk dat het nog wel even doorgaat. Bitcoin is gewoon gokken joh, als het er echt een gegronde gedachte achter de prijs zou zitten zouden alle fondsen er wel wat mee doen.

Heb je niet gewoon een margin call gekregen? Sluiten posities gebeurt niet zomaar in ieder geval.

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Gewoon account bij Raxobank openen, is naar mijn mening de meest normale broker en in normale dingen beleggen. Zelf ben ik vooral blij met deze http://finance.yahoo.com/q?s=gd op 12 november gekocht tegen 86,73. Nu rendement van 6,5% en denk dat het nog wel even doorgaat. Bitcoin is gewoon gokken joh, als het er echt een gegronde gedachte achter de prijs zou zitten zouden alle fondsen er wel wat mee doen.

Beleggingsfondsen stappen hoe dan ook niet in Bitcoin, veel te klein handelsvolume en spreads die nergens ovr gaan.

Er zijn wel wat grote traders ingestapt zoals de broers die in feite ooit Facebook bedachten voordat Zuckerberg er mee aan de haal ging.

Je kan zeiken op BTC, maar er verdienen toch een hoop mensen geld mee. China en ook vandaag weer Amerika, zien er toekomst in.
Ik verdien vandaag ook weer 50$ met daytraden, met een minimale inzet.

Je kan zeiken op BTC, maar er verdienen toch een hoop mensen geld mee. China en ook vandaag weer Amerika, zien er toekomst in.
Ik verdien vandaag ook weer 50$ met daytraden, met een minimale inzet.

Tot je er een keer in zit terwijl de boel in elkaar dondert. Met de huidige waarde van Bitcoin zijn je dagwinsten dan ook snel verdampt.

Maar gewoon doorgaan, day traden kan best een leuke bezigheid zijn als je maar wel bedenkt dat je een groot gedeelte van je inzet kan verliezen.

Er verliezen overigens ook genoeg mensen geld mee, zeker nu de volatiliteit vrij hoog is. Leuk om op te traden natuurlijk maar niet iedereen stapt op het juiste moment in of uit.

Terug
Naar boven