Jordi93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 98
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onzin, je positie wordt standaard elke dag om 19:00 gesloten, ook al heb je een ton achter de hand.
). Ja pas het maar ergens aan man dat plus 500 niet echt ideaal werkt, ikzelf heb er eigenlijk geen problemen mee, heb inmiddels al papieren opgestuurd om te gaan uitcashen want lees ook veel crap online over hun.
Dus maar eens kijken met wat dan..want via mobiel is wel zo fijn.
Alle posities 'buy' of 'short' worden gesloten om 19:00Hoe zat het met jou short positions dan?
Want Daster stelde dat ze automatisch om 19.00 uur gesloten werden (bij mij was dat ook zo).
Maar jij zei dat je ze al meerdere dagen open had staan, maar hebt die post verwijdert?
ja wilde even qwat uitgebreider reageren maar gaat nu niet, je posities open houden kost geld, ik meen 4 dollar ofzo, das trouwens niet zo vreemd hoor..je betaald namelijk voor traden zelf weer niks.Hoe zat het met jou short positions dan?
Want Daster stelde dat ze automatisch om 19.00 uur gesloten werden (bij mij was dat ook zo).
Maar jij zei dat je ze al meerdere dagen open had staan, maar hebt die post verwijdert?
Ik ben een halve dag bezig geweest naar mogelijkheid om mn positie open te houden, omdat ik de bui al zag hangen.ja wilde even qwat uitgebreider reageren maar gaat nu niet, je posities open houden kost geld, ik meen 4 dollar ofzo, das trouwens niet zo vreemd hoor..je betaald namelijk voor traden zelf weer niks.
Ik heb posities inderdaad al dagen open en zijn niet automatisch gesloten, maar kan ook effe niet zo snel zien of ik betaald heb, account is momenteel een warboel.
maar na diverse kritische verhalen hier en op google, ga ik uitcashen en verhuizen want het is imo niet helemaal zuivere koek, al heb ik dus nogh geen gezeik gehad.
Ik blijf rustig afwachten totdat BTC gaat crashen, voor deze prijs ga ik dus echt niks aanschaffen.
Dat dacht ik ook bij $680 gisteren, heb toen toch maar ingekocht en I don't regret it. Een echte grote daling komt er voorlopig niet dus stap in nu het nog kan.
Heb zelf nu zo'n $900 aan LTC, deel ingekocht op $6 en deel op $9. Ben van plan het voorlopig te houden. Begin volgend jaar zie ik LTC wel op zo'n 15-20 dollar staan, is natuurlijk wel een gok maar ook een waar je veel mee kunt verdienen tegen een relatief klein mogelijk verlies.
waar heb je ze gekocht. Wil ze ook namelijk, maar kan ze nergens krijgen
Bij een gunstige koers op btc-e bitcoins omruilen voor ltc. Direct ltc kopen is bijna niet mogelijk tenzij je usd op btc-e weet te krijgen of ze via zo'n site als litecoins.nl koopt (maar daar ligt de prijs altijd dik een euro hoger dan btc-e en het is er nagenoeg altijd uitverkocht).

Ik ga voor die btc e denk ik als je jr gegevens stuurt kun je toch gewoon met dollars betalrn?
Begin ik wrl ern eigen litecoin.nl![]()