MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Ik blijf rustig afwachten totdat BTC gaat crashen, voor deze prijs ga ik dus echt niks aanschaffen.

Elk uur kans op gratis btc op http://freebitco.in/?r=44203 (is een referral idd, mag het ook weglaten :)).

ROLL 0 - 9885 9886 - 9985 9986 - 9993 9994 - 9997 9998 - 9999 10000
PAYOUT (BTC) 0.000002 0.00002 0.0002 0.002 0.02 0.2

Leuk als je je verveelt.

Voor een echte crash zal er toch iets moeten gebeuren in real life en op dit moment zijn er nou niet echt dreigingen. Het enige echte gevaar kwam van de FBI en toekomstige wetten, maar sinds de hoorzittingen is op dat gebied de lucht ook geklaard.

In mijn ogen is het zo gegaan de laatste week; op de senaatszitting heeft de hele Amerikaanse overheid zo ongeveer laten blijken dat ze de bitcoin niet onredelijk in de weg gaan zitten. -> koers flink omhoog; 1/2 dagen later vind een correctie plaats op de wel erg steile stijging; en sindsdien stijgt de koers eigenlijk weer gestaag.

Ik persoonlijk zie alleen een tijdelijke daling als een clubje van de nieuwe bitcoin miljonairs het tijd vind om te cashen.
Maar het zou verstandig van ze zijn om dan in stappen de boel te verkopen en niet ineens de markt te overspoelen want dan moeten ze genoegen nemen met een lagere prijs.

• Topic Starter Topic Starter
lawl @ Plus500

Sta ik net +24 eu, kan ik mijn short position niet sluiten en 5 sec later sta ik -84eu en kan ik hem wel sluiten.
Achterlijk gedoe imo

Ja pas het maar ergens aan man dat plus 500 niet echt ideaal werkt, ikzelf heb er eigenlijk geen problemen mee, heb inmiddels al papieren opgestuurd om te gaan uitcashen want lees ook veel crap online over hun.
Dus maar eens kijken met wat dan..want via mobiel is wel zo fijn.

Op zich is het wel leuk als je echt een grote koersstijging of -daling verwacht die dan echt vandaag gaat plaatsvinden.

Dan kun je er wel veel geld aan verdienen omdat je dus met een 1:200 leverage werkt.

Maar koersverloop van dag tot dag blijft mijns inziens nogal gokwerk

• Topic Starter Topic Starter
Ja pas het maar ergens aan man dat plus 500 niet echt ideaal werkt, ikzelf heb er eigenlijk geen problemen mee, heb inmiddels al papieren opgestuurd om te gaan uitcashen want lees ook veel crap online over hun.
Dus maar eens kijken met wat dan..want via mobiel is wel zo fijn.

Hoe zat het met jou short positions dan?
Want Daster stelde dat ze automatisch om 19.00 uur gesloten werden (bij mij was dat ook zo).
Maar jij zei dat je ze al meerdere dagen open had staan, maar hebt die post verwijdert?

Want Daster stelde dat ze automatisch om 19.00 uur gesloten werden (bij mij was dat ook zo).
Maar jij zei dat je ze al meerdere dagen open had staan, maar hebt die post verwijdert?
Alle posities 'buy' of 'short' worden gesloten om 19:00

ja wilde even qwat uitgebreider reageren maar gaat nu niet, je posities open houden kost geld, ik meen 4 dollar ofzo, das trouwens niet zo vreemd hoor..je betaald namelijk voor traden zelf weer niks.
Ik heb posities inderdaad al dagen open en zijn niet automatisch gesloten, maar kan ook effe niet zo snel zien of ik betaald heb, account is momenteel een warboel.

maar na diverse kritische verhalen hier en op google, ga ik uitcashen en verhuizen want het is imo niet helemaal zuivere koek, al heb ik dus nogh geen gezeik gehad.

ja wilde even qwat uitgebreider reageren maar gaat nu niet, je posities open houden kost geld, ik meen 4 dollar ofzo, das trouwens niet zo vreemd hoor..je betaald namelijk voor traden zelf weer niks.
Ik heb posities inderdaad al dagen open en zijn niet automatisch gesloten, maar kan ook effe niet zo snel zien of ik betaald heb, account is momenteel een warboel.

maar na diverse kritische verhalen hier en op google, ga ik uitcashen en verhuizen want het is imo niet helemaal zuivere koek, al heb ik dus nogh geen gezeik gehad.
Ik ben een halve dag bezig geweest naar mogelijkheid om mn positie open te houden, omdat ik de bui al zag hangen.

Kon niks vinden, waar kan dat dan?

Mijne zijn gewoon automatisch open gebleven, ik las dat trouwens op de site daar vind je even meer info als in de app.
ik Ga het even uitzoeken of ik het kan vinden, als ik zo op pc zit, vond het een leuke app om te daytraden maar al dat gezeik is niet zo nice dus moet even goed uitpluizen hoe of wat, had plus500 vooral voor de lol met wat echte belegingen.
Nu met die bitcoins wilde ik even snel gaan daytraden maar dat lijkt nu ook alweer over haha, heb wel een zooitje op short staan, hopen dat hij ebven terug naar de 7 gaat.

maar denk toch dat je beter in coins kan gaan via een wallet en echte aandelen via een meer reguliere weg, ikzel;f doe veel bij de abn.

Ik blijf rustig afwachten totdat BTC gaat crashen, voor deze prijs ga ik dus echt niks aanschaffen.

Dat dacht ik ook bij $680 gisteren, heb toen toch maar ingekocht en I don't regret it. Een echte grote daling komt er voorlopig niet dus stap in nu het nog kan.

Heb zelf nu zo'n $900 aan LTC, deel ingekocht op $6 en deel op $9. Ben van plan het voorlopig te houden. Begin volgend jaar zie ik LTC wel op zo'n 15-20 dollar staan, is natuurlijk wel een gok maar ook een waar je veel mee kunt verdienen tegen een relatief klein mogelijk verlies.

Bitcoins blijft een grote gok, je ziet de crashes niet aankomen en de stijgingen, want nu hij op 760 dollar staat zou die toch gaan moeten dalen omdat iedereen gaat sellen?

Probleem nu is dat de grote spelers zich in bitcoins zijn gaan verdiepen en dus grote aantallen bezitten.

" there are about 1,000 wallet addresses with 10000-100,000 BTC in them right now. Any one of these deciding to liquidate will cause a ferocious dive. if the media picks that up they will never shut up about it "

Als wij als kleine spelers alles verkopen, veranderd er niet veel, maar als mensen met 10k bitcoins gaan verkopen, dan krijg je die daling pas.
En wanneer gaan die verkopen? geen idee, dat weten ze denk ik zelf nog niet.

Heb mijn coins eergisteren verkocht toen ik quite speelde en ik een stijging naar 600 euro helemaal niet had verwacht.

Dat dacht ik ook bij $680 gisteren, heb toen toch maar ingekocht en I don't regret it. Een echte grote daling komt er voorlopig niet dus stap in nu het nog kan.

Heb zelf nu zo'n $900 aan LTC, deel ingekocht op $6 en deel op $9. Ben van plan het voorlopig te houden. Begin volgend jaar zie ik LTC wel op zo'n 15-20 dollar staan, is natuurlijk wel een gok maar ook een waar je veel mee kunt verdienen tegen een relatief klein mogelijk verlies.

waar heb je ze gekocht. Wil ze ook namelijk, maar kan ze nergens krijgen

waar heb je ze gekocht. Wil ze ook namelijk, maar kan ze nergens krijgen

Bij een gunstige koers op btc-e bitcoins omruilen voor ltc. Direct ltc kopen is bijna niet mogelijk tenzij je usd op btc-e weet te krijgen of ze via zo'n site als litecoins.nl koopt (maar daar ligt de prijs altijd dik een euro hoger dan btc-e en het is er nagenoeg altijd uitverkocht).

Bij een gunstige koers op btc-e bitcoins omruilen voor ltc. Direct ltc kopen is bijna niet mogelijk tenzij je usd op btc-e weet te krijgen of ze via zo'n site als litecoins.nl koopt (maar daar ligt de prijs altijd dik een euro hoger dan btc-e en het is er nagenoeg altijd uitverkocht).

ja dan schiet het dus niet op. ff wachten dan maar :(

Ik ga voor die btc e denk ik als je jr gegevens stuurt kun je toch gewoon met dollars betalrn?
Begin ik wrl ern eigen litecoin.nl :)

op bitstamp net een all-time high berijkt voor btc, GOX ook opweg benieuwd:popcorn:

Ik ga voor die btc e denk ik als je jr gegevens stuurt kun je toch gewoon met dollars betalrn?
Begin ik wrl ern eigen litecoin.nl :)

volgens mij wel. Heb dat net ook bij mt gox gedaan, duurt wel 5 dagen voor ze je gechecked hebben.
Heb nu ook een account bij btc e. ff checken

edit, gaat ook weer via via. Je kan niet gewoon ff met je creditcard dollars op je account zetten......

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven