Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

Tot je er een keer in zit terwijl de boel in elkaar dondert. Met de huidige waarde van Bitcoin zijn je dagwinsten dan ook snel verdampt.

Maar gewoon doorgaan, day traden kan best een leuke bezigheid zijn als je maar wel bedenkt dat je een groot gedeelte van je inzet kan verliezen.

Er verliezen overigens ook genoeg mensen geld mee, zeker nu de volatiliteit vrij hoog is. Leuk om op te traden natuurlijk maar niet iedereen stapt op het juiste moment in of uit.

Uiteraard, als je er alleen maar mee kan winnen. Dan zou heel de wereld instappe.

En wat hier al meer is gezegd. Je moet er alleen geld in stoppen, wat je kan missen.

Snap niet waarom btc-e de website niet wat oppept en wat extra content toevoegt; betere graphs, betere betalingsmogelijkheden bijvoorbeeld. Ik hoop niet dat hun web beveiliging gelijk staat aan de kwaliteit en het uiterlijk van de website zelf. Zal wel typisch russisch zijn. Die "trollbox" komt me trouwens ook m'n neus uit.

• Topic Starter Topic Starter
Snap niet waarom btc-e de website niet wat oppept en wat extra content toevoegt; betere graphs, betere betalingsmogelijkheden bijvoorbeeld. Ik hoop niet dat hun web beveiliging gelijk staat aan de kwaliteit en het uiterlijk van de website zelf. Zal wel typisch russisch zijn. Die "trollbox" komt me trouwens ook m'n neus uit.

Je kunt die trollbox locken man..
Omhoog scrollen in die chatbox en vervolgens op het slotje drukken, dan lock je 'm.

trollbox. trolt iedereen. vandaag veel de dag nmc to da moonnnn enz enz.

Het centraal Bitcoin/Litecoin topic

Heb je niet gewoon een margin call gekregen? Sluiten posities gebeurt niet zomaar in ieder geval.[
Nee, niks gekregen. Dit is geen normale broker, dit is gewoon een goksite, heeft niks met beleggen te maken.

vandaag heeft de grootste bitcoin transactie ooit plaatsgevonden t.w.v. $147 miljoen :eek:

Looks like someone's really bullish on Bitcoin. A transfer worth about $147 million was made Friday around 1 p.m. ET, making it the largest single Bitcoin transaction by value. Because the transaction is anonymous, it's unknown who's behind the transfer of 194,993.5 Bitcoins.

The story, which shot to the top of Hacker News, has many people wondering who's behind the move. The value of Bitcoin has been prone to fluctuating, reaching $729 as of this writing, up from less than $100 in early October. As Bitcoin gains ground, more companies have started accepting the cryptocurrency--the latest high-profile one being Virgin Galactic, which announced today that customers can pay for flights to space with Bitcoin. Earlier this week, the Department of Justice and Securities Exchange Commission began making arguments at a Senate committee hearing for Bitcoin's role as a real financial instrument.

http://www.fastcompany.com/3022159/fast-feed/someone-just-made-147-million-bitcoin-transaction

http://blockchain.info/tx/1c12443203a48f42cdf7b1acee5b4b1c1fedc144cb909a3bf5edbffafb0cd204

FTC is ook flink aan het stijgen trouwens van €0,08 naar €0,18 in een dag tijd.

Dat betekent dat mijn 1000 FTC nu €180 waard zijn, maakt mijn verlies bij Plus500 weer goed :)

---------- Post added at 01:36 ---------- Previous post was at 00:11 ----------

Heb in totaal voor €400 coins gekocht. Als ik nu alles zou omwisselen krijg ik er €700 voor terug.

Toch een rendement van 75% in minder dan een week tijd :)

FTC is ook flink aan het stijgen trouwens van €0,08 naar €0,18 in een dag tijd.

Dat betekent dat mijn 1000 FTC nu €180 waard zijn, maakt mijn verlies bij Plus500 weer goed :)

---------- Post added at 01:36 ---------- Previous post was at 00:11 ----------

Heb in totaal voor €400 coins gekocht. Als ik nu alles zou omwisselen krijg ik er €700 voor terug.

Toch een rendement van 75% in minder dan een week tijd :)

lekker bezig, vind het lastig om nu te investeren alles is sky high

• Topic Starter Topic Starter
Absurd dat LTC nu zo hoog staat (7.7 eu)

Zit al de hele tijd te wachten op een flinke crash zodat ik in kan kopen.

same here

Even over plus500, ik ga ervan uit dat mensen zich wel inlezen voor ze ergens aan beginnen, dat je met 200 euro 40000 kan kopen is overdreven maar komt in de buurt.
Dat heb je met short gaan en dan moet je wel geld achter de hand houden anders sluiten ze je positie, ik heb me nietr beseft dat we hier over verschillende bedragen praten, ga je met tientjes werken dan kun je beter op andere sites gaan speculeren.
ik werk al vrij lang met plus500 puur omdat het makkelijk op me tel werkt om te daytraden, andere aandelen staan voornamelijk bij ABN.
Begin dus maar niet aan plus500 als je niet weet wat je doet, zou ik btw voor alle sites adviseren.

BTC 770$ getopt, vrij bizar @ btc e. Crash blijft uit.
Zit nu alleen met een shitload aan NMC

op de 500 was hij over de 800 dollar heen, heb daar op gecasht maar nu een boel short lopen dus mag wel even zakken.
ik ga iifg effe een wallet maken zodat ik ook met die andere cfoins kan rotzooien want denk dat de rek uit bitcoin is.

vanmorgen of gister had een kerel 147 miljoen euro aan bitcoins gekocht, stond meteen 100 dollar hoger.

Van het weekend maar eens even inlezen en dan wat geld erin proppen..
Wat raden jullie aan if i may ask, als ik 500 euro wil besteden, hoe zou ik dit dan het best verdelen over bit lite ed?
Dacht zelf aan investeren in bit en die poos laten staan en daytraden met de lichtere coins

op de 500 was hij over de 800 dollar heen, heb daar op gecasht maar nu een boel short lopen dus mag wel even zakken.
ik ga iifg effe een wallet maken zodat ik ook met die andere cfoins kan rotzooien want denk dat de rek uit bitcoin is.

vanmorgen of gister had een kerel 147 miljoen euro aan bitcoins gekocht, stond meteen 100 dollar hoger.

Bedoel je deze

https://blockchain.info/tx/1c12443203a48f42cdf7b1acee5b4b1c1fedc144cb909a3bf5edbffafb0cd204

****ing ziek:D

yup dat was een beste inderdaad

Even over plus500, ik ga ervan uit dat mensen zich wel inlezen voor ze ergens aan beginnen, dat je met 200 euro 40000 kan kopen is overdreven maar komt in de buurt.
Dat heb je met short gaan en dan moet je wel geld achter de hand houden anders sluiten ze je positie, ik heb me nietr beseft dat we hier over verschillende bedragen praten, ga je met tientjes werken dan kun je beter op andere sites gaan speculeren.
ik werk al vrij lang met plus500 puur omdat het makkelijk op me tel werkt om te daytraden, andere aandelen staan voornamelijk bij ABN.
Begin dus maar niet aan plus500 als je niet weet wat je doet, zou ik btw voor alle sites adviseren.
Onzin, je positie wordt standaard elke dag om 19:00 gesloten, ook al heb je een ton achter de hand.

Van het weekend maar eens even inlezen en dan wat geld erin proppen..
Wat raden jullie aan if i may ask, als ik 500 euro wil besteden, hoe zou ik dit dan het best verdelen over bit lite ed?
Dacht zelf aan investeren in bit en die poos laten staan en daytraden met de lichtere coins

litecoins zijn nu iig ff "uitverkocht"

Heb nu iig alles opgezet voor bit coins en lite coins. Nu ff wachten op verificaties her en der. Ondertussen mine ik wat litecoins en als litecoins weer te koop zijn ga ik die waarschijnlijk ook kopen.
Bitcoins moet ik ff aanzien hoe of wat. Zijn wel erg overpriced nu

Terug
Naar boven