XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Het centraal Bitcoin/Litecoin topic

@Ruud En evenveel beschrijvingen die het tegengestelde beweren. Ik ga ze binnenkort allemaal eens overzichtelijk maken, zal hier ook wel posten

Years lijkt me sowieso uitgesloten voor BTC, gok er zelf op dat het begin volgend jaar een keer goed fout gaat.
Besef wel dat het het enige betaalmiddel op silk road is he, en daar worden miljoenen omgezet

Volgens mij koopt iedereen alleen maar bitcoins omdat ze denken dat de koers stijgt. Dan blijf je natuurlijk in een cirkeltje hangen. Zonder dat de koers ook een fundamentele basis heeft.

Verschil is dat dit nog het beginstadium is, de gehele mainstream heeft het BTC handelen nog geen eens opgepakt, laat staan de altcoins. Degene die er vroeg bij zijn kunnen er dus best profit uitslepen. Tuurlijk valt hier wat voor te zeggen, maar er zit imo echt wel een correlatie tussen de publiciteit van de munt en de stijging. Daarbij natuurlijk ook tussen het volume (gelimiteerd aanbod)/de vraag.

Het is enkel gokken hoe lang de lijn omhoog blijft lopen en hoe steil, maar het is zeker ergens op berust. Een trend voorspellen is dus geen nonsens, het is gokken.

Volgens mij koopt iedereen alleen maar bitcoins omdat ze denken dat de koers stijgt. Dan blijf je natuurlijk in een cirkeltje hangen. Zonder dat de koers ook een fundamentele basis heeft.

Zij die gene ook die zaterdag voor 147 miljoen cashte :o

crashh

oeff daar gaan we.

Boeiend. Fact is dat ik gewoon in 2009 bitcoins had moeten kopen toen ik dacht ''haha leuk ms wordt het wat waard''.

Feit is dat je als je een beetje op tijd erbij was, van de week de ltc 3 dollar en de btc 400, je toen had moeten kopen, ik heb bijna direct na de extreme stijging de helft weer geind, haal het geinvesteerde geld eruit en speel met winst, dan neem ik voor mezelf een bedrag zeg maar 1000 euro en alles daarboven deel ik weer op in een deel uitbetalen deel doorinvesteren.dus wel telkens cashen maar telkens je doel hoger zetten.

Dit alles omdat het inderdaad een bubble is, maar dat maakt niet uit zolang je er niet je hele hebben en houden in steekt.
Ik pak nog steeds met de schommeling tussen de 850 en 950 zon 30% rendement per dag, als je zulke cijfers op de beurs weet te halen(dus niet met BC) werk je binnen no time voor een investeringsmaatschappij.

Gewoon af en toe lekker hje winst nemen.

Vandaag zijn mn coins bij elkaar meer dan €300 meer waard geworden :) BTC gaat als een gek, FTC ook gigantisch hard gestegen, al 3,5 keer zoveel waard geworden ten opzichte van wanneer ik voor het eerst ingekocht had. LTC ook al op 11,2 euro onderhand.. Echt ziek, ook al 3,5x meer waard geworden tov mn eerste aankoop

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.052
Quote van Peter Schiff:

"To me, it looks like a modern-day tulip mania," Schiff said, referring to the fantastic rise and fall of the value of tulip bulbs in 17th-century Holland. "The reason people are buying bitcoins is because they think they're going to make money. They think the price is going up. And the price probably will go up. It'll keep going up until it implodes. And a lot of people are going to lose a lot of money in bitcoins."

"I don't know where the top is. Whether we're at the end now, or whether it will keep going on for months or years, I don't know," he said. "I mean, you can play the game if you want."

Imo de perfecte beschrijving

Mwah, ben het wel met hem eens, maar je hoeft geen Einstein te zijn om te voorspellen dat BTC in elkaar zal knappen.

Ik denk dat iedereen die investeert in BTC, LTC, NMC etc. zich wel realiseert dat het vooral een tijdelijke "cashmachine" is en dat het ook snel weer afgelopen zijn.
Zo kan Z1000 donderdag uit cashen en dikke winst maken en kunnen mijn coins de dag erna weinig waarde meer hebben. Dat hoort imo allemaal bij het spel en iedereen weet wel dat risico eraan verbonden zit.

Zoals ik al zei die voorspelling van de koersen moet je met een korreltje zout nemen, maar zeggen dat die voorspelling nergens op gebaseerd is is onzin.
Dat de history chart geen garantie geven voor een koersstijging in de toekomst is logisch, maar het geeft logischerwijs wel positievere vooruitzichten dan dat de history charts een vaste koersdaling vertoonden.

Vandaag zijn mn coins bij elkaar meer dan €300 meer waard geworden :) BTC gaat als een gek, FTC ook gigantisch hard gestegen, al 3,5 keer zoveel waard geworden ten opzichte van wanneer ik voor het eerst ingekocht had. LTC ook al op 11,2 euro onderhand.. Echt ziek, ook al 3,5x meer waard geworden tov mn eerste aankoop

heb jij ergens een real time chart van ftc?

Op het juiste moment boven de $14 m'n LTC's maar weer weggedaan en NMC's gekocht, zit een pump aan te komen boven de $7 hoop ik dan.

Net trouwens iemand die een sell wall neerzetten van 100K litecoins voor 1,4mil $, best ziek eigenlijk.

ga ook even mn inzet cashen en met de winst verder "spelen"

jammer dat je allee btc kan omzette in ftc. zou fijn zijn als je ook met dollars ftc kan kopen.

Wat is nou het verstandigste wat je kan doen, bitcoins kopen en overzetten naar BTC-E en dan daar in LTC uit laten betalen naar je LTC wallet of gewoon direct ergens LTC's kopen? Wat is het voordeel van omwisselen?

hoe vaak gaan we die vraag nog krijgen..

direct ltc kopen is duur met ideal

optie 1 dus

Oke thanks! Jammer dat ik er weer zo laat bij ben om te gaan kopen, had vorige week al moeten kopen...

Wat zou een realistische speculatie zijn in de volgende week? $10?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.060
Terug
Naar boven