MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Oke thanks! Jammer dat ik er weer zo laat bij ben om te gaan kopen, had vorige week al moeten kopen...

Wat zou een realistische speculatie zijn in de volgende week? $10?

Als die zijn stijgende trend aanhoud wordt die alleen maar hoger, vaak blijft die 1-2 dagen op een plateau en gaat ie dan omhoog, dan kleine crash en blijft die weer staan. $10 komt die niet meer imo. Hoe hoog wel durf ik niet te zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
LTC to the moon

Toch al 25 eur winst gemaakt met de PPC sinds vanmorgen. Twijfel om het om te zetten naar LTC. PPC is namelijk nog steeds zachtjes aan het stijgen.

uitbetaald via bitonic ben benieuwd

yeahh LTC en NMC. Come onnnnnnnnnnnnnnnnnn

ben benieuwd wat het wordt vanavond, crash of moon prijzen

Net weer voor 100 eur BTC gekocht. Ga snel investeren in NMC

ben benieuwd haha, nog 28 over..

jullie kopen wel erg veel bij zeg :p

Het is verslavend haha, maar zo veel heb ik er eigenlijk helemaal niet inzitten. 250 totaal nu. Hoger ga ik niet. Tenzij ik nog winst erbij krijg dan speel ik daarmee verder natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Vorige week, en deze week waren de maandagen super.

Deze gast pumped, NMC omhoog

http://twitter.com/fontase

Hoe weet je dat ie NMC gaat pumpem? Er staat toch dat het nog aangekondigd wordt?

Laat straks ook wel wat uitbetalen hoor. Free PS4 :)

---------- Post added at 17:11 ---------- Previous post was at 17:11 ----------

Het is verslavend haha, maar zo veel heb ik er eigenlijk helemaal niet inzitten. 250 totaal nu. Hoger ga ik niet. Tenzij ik nog winst erbij krijg dan speel ik daarmee verder natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Hoe weet je dat ie NMC gaat pumpem? Er staat toch dat het nog aangekondigd wordt?

Verkeerd geformuleerd. Maar staat over 3 uurtjes. Ben benieuwd

Ik ook! Maar is dit echt betrouwbaar? Ik bedoel, hij zet zomaar op internet wat hij gaat pumpen en wij kunnen daar lekker van profiteren?

kan je je btc ook ergens laten uitbetalen op paypal?

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

pff mn xpm veel te vroeg verkocht.

ik ook, ben helaas trainen rond die tijd, mocht het gek lopen heb ik een sell-order op 18.87 staan ben benieuwd...

BTC-e BTC koers is zelfs hoger dan mtgox nu!

Zo staat het in ieder geval bij mij in Multibit, in euro's :)

Ltc @ 15.5$

Terug
Naar boven