MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Hoe hoger die LTC prijs stijgt hoe meer ik mezelf voor m'n kop ga slaan dat ik ze vanmorgen verkocht heb. Maarja het is maar zo. Hopen dat die nmc pump van fontas legit is.

hoppa 16.3$

en wow mijn ftc gaan ook lekker:D:D:D

Bijna 17dollar!

Wat duurt het opeens lang voordat je transactie is bevestigd van je wallet. Eerst was dat binnen 5 minuten gebeurd bij mij en nu ben ik al meer dan 10 min aan het wachten en gebeurt nog niks..

FTC ook weer flink gestegen net, van €0,27 naar €0,37

Volgens mij maakt het vandaag niet zoveel uit wat je hebt, alles stijgt als een gek.
Of zoals er in de trollbox stond:

"If you didnt make any money today, you may have Down's syndrome"

Laatst bewerkt:
Arghh ik loop alles mis, waar blijft PPC!! Ik had het in LTC moeten stoppen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.091

:roflol:

Kan soms wel om die trollbox lachen maar gaat me veel te snel allemaal. Meestal lock ik hem.

Gaat wel lekker vandaag, heb van alles wat ingekocht LTC, NMC, XPM en FTC. Lekker laten staan een tijdje.
Moet eigelijk voor alles even een offline wallet hebben en dan met een klein gedeelte gaan daytraden, maar tot nu toe heeft dat daytraden alleen maar voor vermindering van m'n winst gezorgd.

ltc gaat lekker , die heb ik nog voor minder dan 4 dollar gekocht, paar 100, ga op 20 alvast wat cashen, maar zie ze zowoiezo niet echt onder inkoopbedrag komen.

• #1.093
Arghh ik loop alles mis, waar blijft PPC!! Ik had het in LTC moeten stoppen..

PPC stijgt vanzelf wel, maar ik zie er zelf niet zo veel in.
Heb vooral wat NMC en FTC ingekocht. XPM heb ik er slechts 10 van.

Maar niet zo focussen op hoeveel winst je mogelijk mis hebt gelopen, heb je namelijk niks aan.

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

ltc gaat lekker , die heb ik nog voor minder dan 4 dollar gekocht, paar 100, ga op 20 alvast wat cashen, maar zie ze zowoiezo niet echt onder inkoopbedrag komen.

Denk aan de 5% commissie.

semi srs,
maar erg nice man;)
Geniet er van

Vandaag echt mn beste dag tot nu toe, denk dat mn winst echt is verdubbeld :)

Vraagje he, hoelang zouden we dit kunnen blijven doen zoals we nu bezig zijn? Is dit weken, maanden of jarenwerk? Of totaal niet te voorspellen?

FTC ook weer flink gestegen net, van €0,27 naar €0,37

Volgens mij maakt het vandaag niet zoveel uit wat je hebt, alles stijgt als een gek.
Of zoals er in de trollbox stond:

heb ook voor de fun 115 ftc's gekocht, maar waar zie je de koers een beetje up to date tegen de dollar?

Jezus, lekker dagje vandaag. NVC naar 7, LTC naar 16 en FTC naar 59

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

heb ook voor de fun 115 ftc's gekocht, maar waar zie je de koers een beetje up to date tegen de dollar?

ftc/btc * btc/usd = ftc/usd

• #1.100
Terug
Naar boven