Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraagje... Hoe en waar zou je die Ltc kunnen verkopen over een tijd? Las net op een site dat er tot nu toe nog geen sites zijn die je ltc kopen?
Ik koop wel gewoon voor €5 bij Litecoin, zie ik wel of het veilig is.
Heb de wallet gedownload bij litecoin.org, nu litecoins kopen bij litecoins.nl en klaar
Toch simpeler dan ik dacht dan
Als er al dbb'ers zijn die bitcoins willen kopen om mee te speculeren dan is denk ik de prijs aardig verwijderd van fundamentele waarde door speculanten.
Short gaan is een mogelijkheid, maar ik denk niet dat dit bij bitcoins al mogelijk is.
het is een gigantisch bubble man, dit soort currency heeft imo amper fundamentele waarde, en je kan idd niet short gaan voor zover ik weet
toch wel lees ik net. Morgen short op bitcoins als de kosten niet te hoog zijn want dit gaat binnen nu en een jaar sowieso zakken.
ICBIT: ICBIT allows traders to make bets using futures—financial contracts in which a buyer agrees to buy a security, in this case a bitcoin, at a future date at a predetermined price. Futures contracts can be bought and sold, so you can make money without buying the actual bitcoins themselves. This platform will also let you trade commodities, such as oil, in bitcoins.
is wel nog riskanter lijkt mij, aangezien het heel onvoorspelbaar is. short gaan kan je dan nog veel meer verlies opleveren

Ik verwacht nog heeeeel veel speculanten. En dat betekent dat de koers nog flink zal stijgen, ook al is het een bubble. Ik durf hier echt wel geld in te investeren en ik ga ook zeker voor een paar honderd euro coins kopen
Stuk dommer om er op te speculeren door short te gaan imo.. Cryptocurrencies zijn de toekomst en krijgen ook steeds meer fundamentele waarde want je kunt er op steeds meer plekken mee gaan betalen
geen idee, zit nu te kijken op realgg.nl
Ben wel nog even aan het wachten tot wat ik wat hoor van z1000 of hij wat ontvangen heeft
het is een gigantisch bubble man, dit soort currency heeft imo amper fundamentele waarde, en je kan idd niet short gaan voor zover ik weet