AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Heb ook wat feathercoins gekocht. Die kosten, nou nog geen reet.

• Topic Starter Topic Starter
Relatief gezien praten we over een vergelijkbaar verschil he

Nee.

Stijging BTC over de afgelopen 12 uur respectievelijk 7,6%
Stijging LTC over de afgelopen 12 uur respectievelijk 0,73%

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

Heb ook wat feathercoins gekocht. Die kosten, nou nog geen reet.

Zat ik ook aan te denken idd. Ga het ook wat meer spreiden.

Heb de koers van gisteren bijgehouden en zal over een week weer kijken welke relatief gezien er het meest op vooruit is gegaan en zal dan wel wat bijkopen.

Bij de getallen die je net noemt zijn de verschillen respectievelijk 5 en 8 procent

Klopt, maar het verschil zit hem in dat ik het bij BTC had over een stijging van punt A en punt B en bij LTC niet had over een stijging, maar dat de waarde steeds tussen punt A en punt B schommelt. Bij LTC had ik de huidige waarde dus niet aangegeven ;), welke overigens momenteel 4.14 USD is.

Nee.

Stijging BTC over de afgelopen 12 uur respectievelijk 7,6%
Stijging LTC over de afgelopen 12 uur respectievelijk 0,73%

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

Zat ik ook aan te denken idd. Ga het ook wat meer spreiden.

Heb de koers van gisteren bijgehouden en zal over een week weer kijken welke relatief gezien er het meest op vooruit is gegaan en zal dan wel wat bijkopen.

Sounds good. Ik wacht met LC kopen tot de uitspraak is van het senaat betreft BTC.
Heb nog geen exchange gevonden, waar ik kan instellen dat ik; dat ik automatisch koop bij een bepaalde koerswaarde.

Sounds good. Ik wacht met LC kopen tot de uitspraak is van het senaat betreft BTC.
Heb nog geen exchange gevonden, waar ik kan instellen dat ik; dat ik automatisch koop bij een bepaalde koerswaarde.

Kon bij BTC-e toch zei je?

overigens gaat de Senaat niet alleen uitspraken doen over BTC maar over alle digital currencies, maar het ziet er imo nog hoopvol uit.

Wat voor invloed zou een negatieve uitspraak van de US senaat dan hebben? Gezien het vooral interesse uit China was die Bitcoins in waarde hebben laten stijgen.

Als er een zelfde interesse komt in Litecoins (wat er ook is uit China dacht ik) zou er dan geen soortgelijke stijging kunnen optreden?

Kon bij BTC-e toch zei je?

overigens gaat de Senaat niet alleen uitspraken doen over BTC maar over alle digital currencies, maar het ziet er imo nog hoopvol uit.

Volgens mij niet.

Ik hoop dat de uitspraak slecht uitvalt. Zal een koersdaling ter weeg brengen ----> cheapy inkopen. Het herstel komt erna toch wel.

Wat voor invloed zou een negatieve uitspraak van de US senaat dan hebben? Gezien het vooral interesse uit China was die Bitcoins in waarde hebben laten stijgen.

Als er een zelfde interesse komt in Litecoins (wat er ook is uit China dacht ik) zou er dan geen soortgelijke stijging kunnen optreden?

Ja, en daar hopen we met z'n allen ook op :D

Slechte uitspraak van het Senaat zal zorgen dat de waarde van vooral de Bitcoin, maar waarschijnlijk ook andere digital currencies daalt.

Ja, en daar hopen we met z'n allen ook op :D

Slechte uitspraak van het Senaat zal zorgen dat de waarde van vooral de Bitcoin, maar waarschijnlijk ook andere digital currencies daalt.

Denk dat een slechte uitspraak maar voor een tijdelijke daling zal zorgen dan. Beter voor aankoop.

Maar interesse uit andere landen en investeerders gaan de waarde laten stijgen. Maar het kan de toekomst zijn of een grote flop worden :p

Ik heb er alvast interesse wel in. Gezien de aankoopprijs van Litecoins geen duur risico. Trouwens mining lijkt me ook interessant op gratis litecoins te vekrijgen.

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Volgens mij niet.

Ik hoop dat de uitspraak slecht uitvalt. Zal een koersdaling ter weeg brengen ----> cheapy inkopen. Het herstel komt erna toch wel.

Inderdaad.

Wat helemaal goed zou zijn is dat de interesse verschuift naar litecoins met de tijd. Zodat dit de standaard wordt. Meestal gebeurd het wel dat het beste de standaard wordt en dus in waarde stijgt.

Ik zie de zittingen bij de senaat maandag niet heel zonnig in voor bitcoin. De overheidsinstellingen die ze om uitleg vragen hebben allemaal al aangegeven dat er regulering moet komen. De FED trekt de conclusie dat er belastinggeld gemist word. Dept. of Homeland security maakt zich echter nog meer zorgen, bang voor witwas praktijken en de financiering van terrorisme.

Aangezien het geen subsidairy van gevestigde banken, die de senaatsmannen van donaties voorzien, is en het sluiten van Liberty Global om vergelijkbare redenen, denk ik dat er over een half jaar tot een jaar maatregelen worden genomen die de koers geen goed gaat doen.

Ik hoop het niet voor de mensen die gekocht hebben, maar wat mij betreft mag de daling snel komen.

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Volgens mij niet.

Dat denk ik ook wel.

Laatst bewerkt:
z1000, jij bent 100% zeker dat realgg legit is? Ik zie nogal veel typfouten op die site

Laatst bewerkt:
Voor de fun http://fiatleak.com/. Een live simulatie van de aankoop van Bitcoins. Vooral China en in minder mate de USA zijn de grote investeerders.

damn kan niet betalen met iDEAL omdat België

z1000, jij bent 100% zeker dat realgg legit is? Ik zie nogal veel typfouten op die site

Alles staat netjes op mijn wallet op mijn pc

---------- Post added at 16:37 ---------- Previous post was at 16:34 ----------

damn kan niet betalen met iDEAL omdat België

Er zijn ook belgische site's, waar je BTC kan inkopen. En op BTC E vervolgens weer LC van kan kopen.
Ik zou alleen wachten tot de uitspraak van het senaat.
Als de BTC koers daalt, kan je dus goedkoper BTC kopen. En waarschijnlijk meer LC van kopen :)

Alles staat netjes op mijn wallet op mijn pc

---------- Post added at 16:37 ---------- Previous post was at 16:34 ----------

Er zijn ook belgische site's, waar je BTC kan inkopen. En op BTC E vervolgens weer LC van kan kopen.
Ik zou alleen wachten tot de uitspraak van het senaat.
Als de BTC koers daalt, kan je dus goedkoper BTC kopen. En waarschijnlijk meer LC van kopen :)

aight thanks voor de info, maar iDEAL wordt gewoonweg niet gebruikt door belgische banken behalve door ING dan, moet een andere manier zoeken voor in te kopen volgende week

Ik ga deze nu tijdens het eten even kijken

Mss leuk voor de speculanten hier ;)

http://www.youtube.com/watch?v=gNXZKwR6Lio

hmm, de grootste bezwaren die samen gaan met de voordelen, zoals dat transacties niet te traceren zijn, wat opzich mooi is, behalve dat witwassen en belasting ontduiken ook stukken makkelijker gaat, hebben ze niet beantwoord, is overheen geluld.

Laatst bewerkt:
Hoop echt zo, dat morgen de BTC gaat droppen.
Dan koop ik via happycoins BTC.
Vervolgens wachten, dat de BTC weer gaat stijgen.
Op een acceptabel niveau, BTC omwisselen voor LC

Had eigenlijk liever gewoon dollars op BTC E gezet. Maar ik moet me potverdomme overal identificeren. Ik ga echt geen kopie van mijn ID kaart opsturen. :mad:

Weten jullie een manier? Om dollars op BTC E te zetten, zonder te identificeren.
Sepa duurt ook zo lang.:(

Terug
Naar boven