MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Iedereen zijn LTC aan het ruile tege PPC.

Crashed behoorlijk.

Als je wilt instappe, mooi moment:)

Instappen op PPC Nu?

Haha ik heb me er toch niet genoeg in verdiept om ermee te gaan klooien.

Daarnaast sla ik mezelf nog steeds voor mijn kop toen ik bij de introductie van BitCoins een miner geinstalleerd had en er niks van snapte na een paar weken en alles weer eraf gegooid heb.

Zoiets komt nou nooit met een bijsluiter; "hou vol, ook snap je het nu niet, straks kun je er rijk van worden"........

je ziet meteen dat alle interesse in andere munten ineens naar PPC verandert, alles zakt in en ppc stijgt.. LTC instappen is een goed plan

Mooi instap moment voor LTC en NMC

NMC vertrouw ik nog niet zo..

LTC crashed hard :p
Srs mooi instap moment

Ok, 0.12 bitcoin voor 104 euro gekocht. Lekker grapje haha. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.

LTC en back up:)

en back down haha

Bitonic heeft nu ook eindelijk weer gewoon een continu voorraad.. Toch klein beetje verzadiging in de Nederlandse markt dan?

Mn account bij OKPAY ook eindelijk eens geverifiëerd trouwens :rolleyes: als bitonic en happycoins er niet waren geweest had ik nu eens voor het eerst bitcoins kunnen gaan kopen (nadat mn wire transfer geboekt was...)

Laatst bewerkt:
Hoe en waar koop ik litecoins en waar kan ik ze gelijk laten staan?

Lees de openingspost anders ff....

Thx ben de OP allang niet meer wezen checken

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Dan zou ik eerst bitcoins moeten kopen en dan mogelijk 48 uur wachten voor ik ltc kan fixxen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.580
Instappen op LTC is nagenoeg waardeloos imo..

Waarom? Omdat LTC op 24 eu staat.. Wil je een profit hebben van 100% dan zal LTC moeten stijgen naar 48 eu..

Dat is natuurlijk een stuk moeilijker dan FTC dat moet stijgen van slechts 1 naar 2 euro voor 100% profit.
Het draait met de coin vooral om populariteit..

Voor de meeste mensen heeft FTC, PPC etc geen waarde. Je kan er immers nergens mee betalen behalve een paar merchandise sites, maar das alles..
Nu is het vooral aantrekkelijk voor investeerders die goedkoop kunnen inkomen met als doel de munt populair te maken. Stijging in populariteit betekent dat de waarde omhoog gaat met als gevolg dat bedrijven het als betaalmiddel gaan accepteren, het nog populairder wordt en het nog meer in waarde stijgt.

Daarnaast is FTC vrij recent en niet aantastbaar voor "51% Attack" hetgeen wat LTC wel is, en LTC op lange termijn zal opbreken denk ik.

Terug
Naar boven