XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Hoe kan je er geld storten op die site?

Kan wel maar gaat via allerlei omwegen en fees.

Koop met ideal gewoon BTC (links staan in de OP)
Bijvoorbeeld met Bitonic.nl of happycoins.nl

Bij BTC-e, als je klikt op BTC deposit komt er een code te staan.
Dit is je wallet code.

Geef die code op bij Bitonic- of happycoins.nl, afhankelijk waar je je BTC wilt halen en je BTC zal gestuurd worden naar je BTC-e account (kan even duren)

Verruil vervolgens die BTC in voor andere coins op BTC-e.com

Kan wel maar gaat via allerlei omwegen en fees.

Koop met ideal gewoon BTC (links staan in de OP)
Bijvoorbeeld met Bitonic.nl of happycoins.nl

Bij BTC-e, als je klikt op BTC deposit komt er een code te staan.
Dit is je wallet code.

Geef die code op bij Bitonic- of happycoins.nl, afhankelijk waar je je BTC wilt halen en je BTC zal gestuurd worden naar je BTC-e account (kan even duren)

Verruil vervolgens die BTC in voor andere coins op BTC-e.com

Bedankt!!

Gister was hier een beetje een gesprek over laten uitbetalen en belasting ED.
Nu vroeg ik mij af,
stel je legt 100 euro in, en dat is na een maand 160 euro, en je laat deze uitbetalen. Betaal je dan belasting over die hele 160, of over 60? (totaalbedrag - inleg)

Misschien een stomme vraag maar ik ben absoluut niet thuis in heffingen over beleggingen/vermogensbelasting en weet ik t

Je betaalt pas vermogensrendementsheffing vanaf een totaal van 21.000, dus vandaar in jouw geval 0.

Edit: waarschijnlijk pas vanaf 56.000 euro bedenk ik net omdat er voor durfkapitaal een extra vrijstelling is. Maar goed, het blijft nul in jouw geval.

Laatst bewerkt:
  • #1.524
Heb de OP aangepast.

Volgens mij is het nu een stuk overzichtelijker en heb een startersguide toegevoegd.
Heb je nog tips? Laat het me dan weten via karma of pm.

Danku

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

FTC gaat heerlijkkkkkkk

Hm paar ltc verkopen en daar ftc voor kopen of ben ik.al te laat?

• #1.528
geen idee, denk dat ie nog wel ff door gaat. Iedereen op trol box heeft er over iig.....niet dat dat wat zegt natuurlijk

Nee die gasten proberen alleen zo te manipuleren zodat mensen die coin kopen en de waarde ervan omhoog gaat.

Indien zij het dan weer verkopen hebben ze dus meer profit.
Kan er wel om lachen, want met FTC kan je nu niet zoveel.

Echter hoe populairder het wordt, hoe meer bedrijven het gaan accepteren als betaalmiddel.

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Nu op 1400 winst... C'mon FTC.. to the moon and beyond:D

Het centraal Bitcoin/Litecoin topic

Heb m'n 1000 ftc weer teruggekocht toen ie op 0,0082 stond en dat was een goede keus blijkt :)

nog weer ff 100 ftc gekocht en meteen een sell order op 0,002 btc gezet. ff kijken wat het word

omg trc had ik niet moete verkopen was nu 10 keer meer waard geweest:(

• #1.532
omg trc had ik niet moete verkopen was nu 10 keer meer waard geweest:(

Dat is echt de meest nutteloze coin die er is ..

TRC wordt namelijk weggehaald van BTC-e.com op 1 december, dus dan kun je er niks meer mee.
Veel gasten zitten strax met nutteloze TRC's met weinig tot geen waarde.

weet ik ,maarja dat achteraf gelul heeft ook eigenlijk geen zin haha

Litecoin spaced hem echt... Schiet alle kanten op

waar staat er dat die TRC weggaat? heb ze laag ingekocht en heb nu het dubbele maar als ze echt weg gaan moet ik die dingen maar snel dumpen

Bedankt! heb ze net verkocht!

Terug
Naar boven