XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
ff vasthouden, maandag to tha moon hoorde ik

Ja houdt het ook gewoon vast.. Enige waar ik geen rekening mee gehouden heb is dat ik nu denk winst te maken, echter is het mijn bedoeling FTC te kopen, maar indien FTC in verhouding net zo veel stijgt als NMC en ik mijn NMC dan verkoop, ben ik niet per defnitie goedkoper uit wat eigenlijk wel mijn bedoeling is.

Was beter geweest om in de koersdaling BTC weer te halen en FTC voor een goedkopere prijs te halen zodat ik de zekerheid had dat ik voor een goedkopere prijs FTC heb gehaald, nu is het meer hopen dat NMC relatief beter stijgt dan FTC... :rolleyes:

Beetje gare actie.

Ja houdt het ook gewoon vast.. Enige waar ik geen rekening mee gehouden heb is dat ik nu denk winst te maken, echter is het mijn bedoeling FTC te kopen, maar indien FTC in verhouding net zo veel stijgt als NMC en ik mijn NMC dan verkoop, ben ik niet per defnitie goedkoper uit wat eigenlijk wel mijn bedoeling is.

Was beter geweest om in de koersdaling BTC weer te halen en FTC voor een goedkopere prijs te halen zodat ik de zekerheid had dat ik voor een goedkopere prijs FTC heb gehaald, nu is het meer hopen dat NMC relatief beter stijgt dan FTC... :rolleyes:

Beetje gare actie.

zet je alles in op ftc?

• #1.743

Nee ik split het tussen NMC, FTC en XPM.
Alleen FTC en XPM hebben beide geen USD functie en dus jloop je flink veel mis in koersdalingen of koersstijgingen vanwege de omweg om FTC en XPM te verkopen of kopen..

• #1.745
NMC op 6.6 :roflol:

gaat hard nu :D:o:eek:

• #1.747
Ja die panicsellers ouwe:roflol:

Wat een simpele zielen zijn dat zeg. Maarja **** dit,, veel te stressvol allemaal. Maandag wordt ik wakker en is alles herteld.

Dit is het moment om te kopen. Grote kans dat je het morgen weer met winst in de verkoop kan gooien

Imo hebben alle critici een groot aandeel in het laten knappen van die bubble door hun propaganda te verspreiden en daardoor de onzekerheid toeneemt.

Het komt op mij over alsof je critici het kwalijk neemt dat ze niet in de bitcoin geloven. Als jij er wel in gelooft en je hebt daar een goede reden voor dan is vermeende negativiteit in de media toch een zegen. Dan kun je zodadelijk relatief goedkoop bitcoins inslaan.

Ik ga morgen met de paar tientjes die ik nog op plus500 heb staan lekker shorten anders guise :D

• #1.752
Het komt op mij over alsof je critici het kwalijk neemt dat ze niet in de bitcoin geloven. Als jij er wel in gelooft en je hebt daar een goede reden voor dan is vermeende negativiteit in de media toch een zegen. Dan kun je zodadelijk relatief goedkoop bitcoins inslaan.

Nah niet echt, hebben ze namelijk alle recht toe en gelijk in ook. Alleen indien je veel geld erin hebt zitten is het vooral negatief behalve indien je idd op het goede moment weer alles verkoopt en inkoopt, anders maak je gewoon dik verlies.

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

hahaha zeker, iig wat actie. zo ik mag weer op trolbox, net weer gebanned geweest :D

Ja ik ga echt vaak stuk om die trollbox..haha.

Hou hier ook wel van, alleen hoop wel dat ik er met wat profit uitkom, maar dat zal morgen of overmorgen wel blijken.

Heb NMC in ieder geval voor teveel geld gekocht (lees 7,7 USD).
Als het weer stijgt naar 8.5-10 in de loop van de week ben ik natuurlijk happy, hoop alleen dat FTC wat achterblijft zodat ik daar goedkoper in kan slaan.

gister ftc gehaald voor 0.00118 geloof ik, zat toen in een stijgende lijn en hoopte wakker te worden met een grotere stijging. PPC was toen 7.1 USD, schrok me kapot net:roflol:

• #1.754
FTC gaat trouwens naar 0,00095... Dikke sell orders.

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

gister ftc gehaald voor 0.00118 geloof ik, zat toen in een stijgende lijn en hoopte wakker te worden met een grotere stijging. PPC was toen 7.1 USD, schrok me kapot net:roflol:

Whahahahah :roflol::roflol:

Nah niet echt, hebben ze namelijk alle recht toe en gelijk in ook. Alleen indien je veel geld erin hebt zitten is het vooral negatief behalve indien je idd op het goede moment weer alles verkoopt en inkoopt, anders maak je gewoon dik verlies.

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

Hou hier ook wel van, alleen hoop wel dat ik er met wat profit uitkom, maar dat zal morgen of overmorgen wel blijken.

Als het weer stijgt naar 8.5-10 in de loop van de week ben ik natuurlijk happy, hoop alleen dat FTC wat achterblijft zodat ik daar goedkoper in kan slaan.

mmm heb btc gekocht op 760, nmc op 7,1, ltc op 9,2 en ftc op 0,39 dollar. Dus ik vind dit nog wel grappig allemaal. Heb ook al een groot stuk van mijn inleg gecashed dus dat is ook mooi.

heb ze gekocht op 2.2 dollar.
heb een sell order staan op 31 dollar haha. ik wil ze niet voor minder weg doen.

• #1.757
heb ze gekocht op 2.2 dollar.
heb een sell order staan op 31 dollar haha. ik wil ze niet voor minder weg doen.

Vuile rat:D

Ik ga het verkopen op 9 USD en dan FTC halen,,, laat ik lekker lang staan en niet meer naar omkijken.

hoe stel je sell order in?

Terug
Naar boven