Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

**** dit. alles of niets. Blijf lekker mijn ltc houden. Zometeen nog wat BTC bij kopen via bitonic. Hopen dat de chinezen de koers morgen weer omhoog schoppen.

Wat doen jullie? Holden of sellen?

daytraders en paniek verkopers mogen allemaal aids krijgen

Wat ik nog heb houd ik, inleg er al 2x uit gehaald toen LTC nog op 45 stond. De rest houd ik voor het geval dat hij over een half jaar op 600 staat.

**** dit. alles of niets. Blijf lekker mijn ltc houden. Zometeen nog wat BTC bij kopen via bitonic. Hopen dat de chinezen de koers morgen weer omhoog schoppen.

Je verwacht dat btc wwl weer gaat stijgen?

Dit is gewoon bubbel die knapt jongens ;). Gaat nog wel een stukkie verder zakken

Tot <€450 denk ik

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.786

Ik kan niks anders dan holden ouwe, indien ik nu sell maak ik 1000 Dollar verlies whahaha.

Kan hier nog wel van genieten eigenlijk.. maar indien de crash verder blijft duren in de loop van de week ga ik huilen

haha die zondagen zijn heerlijk

Ik kan niks anders dan holden ouwe, indien ik nu sell maak ik 1000 Dollar verlies whahaha.

Kan hier nog wel van genieten eigenlijk.. maar indien de crash verder blijft duren in de loop van de week ga ik huilen

Waar ik bang voor ben is

Straks bereikt de koers de bodem. Daytraders gaan dan ermee aan de slag. Gevolg koers zal nooit meer de ath halen.

Er staan nu overal weer buyorders voor tonnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.792
Waar ik bang voor ben is

Straks bereikt de koers de bodem. Daytraders gaan dan ermee aan de slag. Gevolg koers zal nooit meer de ath halen.

Nee man.. Vele zullen niet gaan daytraden omdat ze de oorspronkelijke waarde in hun hoofd hebben. Vele zullen dan ook wachten met sellen totdat die waarde weer behaald is.. Alleen dat kan wel even duren denk ik.

Bull trap checking in

Heb alleen nog harde euro's op btce staan nu. Ga ffetjes vanaf de zijlijn afwachten

Stijgt alweer:(

Ik was aan het wachten totie onder de 600 zou gaan.

kan nog komen..

De reden van deze crashes is omdat er zogenaamd private keys zijn gehacked van wallets. Er is een lijst op internet gepubliceerd wat paniek veroorzaakt onder de mensen > sellen. Deze lijst is echter fake en alleen gemaakt om chaos te veroorzaken.

De reden van deze crashes is omdat er zogenaamd private keys zijn gehacked van wallets. Er is een lijst op internet gepubliceerd wat paniek veroorzaakt onder de mensen > sellen. Deze lijst is echter fake en alleen gemaakt om chaos te veroorzaken.
Bron: trollbox?

Beter dan TV dit :D
Misschien een goed moment om in LTC en NMC in te stappen.

Terug
Naar boven