Jordi93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 98
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
**** dit. alles of niets. Blijf lekker mijn ltc houden. Zometeen nog wat BTC bij kopen via bitonic. Hopen dat de chinezen de koers morgen weer omhoog schoppen.
Wat doen jullie? Holden of sellen?
**** dit. alles of niets. Blijf lekker mijn ltc houden. Zometeen nog wat BTC bij kopen via bitonic. Hopen dat de chinezen de koers morgen weer omhoog schoppen.
Wat doen jullie? Holden of sellen?
Ik kan niks anders dan holden ouwe, indien ik nu sell maak ik 1000 Dollar verlies whahaha.
Kan hier nog wel van genieten eigenlijk.. maar indien de crash verder blijft duren in de loop van de week ga ik huilen
Dit is gewoon bubbel die knapt jongens. Gaat nog wel een stukkie verder zakken
Tot <€450 denk ik
Alles of niets.. De vorige 2 zondagen waren ook zoals ditWaar ik bang voor ben is
Straks bereikt de koers de bodem. Daytraders gaan dan ermee aan de slag. Gevolg koers zal nooit meer de ath halen.
Stijgt alweer
Ik was aan het wachten totie onder de 600 zou gaan.
Bron: trollbox?De reden van deze crashes is omdat er zogenaamd private keys zijn gehacked van wallets. Er is een lijst op internet gepubliceerd wat paniek veroorzaakt onder de mensen > sellen. Deze lijst is echter fake en alleen gemaakt om chaos te veroorzaken.