XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Joh je had net BTC kunnen kopen voor 600e ofzo. Was het moment om het ff in te slaan. Dan had je wat LTC kunnen kopen voor 20e per stuk. Was je het mannetje. Zit nu al weer op 26 dollar.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Kan je eigenlijk op BTE niet direct euro's storten met IDEAL of dollars met creditcard?

Joh je had net BTC kunnen kopen voor 600e ofzo. Was het moment om het ff in te slaan. Dan had je wat LTC kunnen kopen voor 20e per stuk. Was je het mannetje. Zit nu al weer op 26 dollar.

Yo wat was die wallet nou die ik moest hebben? ga ik nu ff die wallet aanmaken en dan hou ik bitonic even goed in de gaten om mijn eerste BTC te kopen.

BTC hierna investeren in litecoins is een betere keuze dan gewoon bij BTC te blijven?

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

edit: waar kopen jullie de litecoins zodat ik daar ook de koers kan checken?

Yo wat was die wallet nou die ik moest hebben? ga ik nu ff die wallet aanmaken en dan hou ik bitonic even goed in de gaten om mijn eerste BTC te kopen.

BTC hierna investeren in litecoins is een betere keuze dan gewoon bij BTC te blijven?

Litecoins valt meer winst te halen IMO

Ik zou morgen even afwachten jongens. Veel te onvoorspelbaar wat er gaat gebeuren

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

edit: waar kopen jullie de litecoins zodat ik daar ook de koers kan checken?

Check openingspost. Maarja het fluctueert nu zo erg. Ik denk sowieso niet dat je nog echt hele dikke winsten hoeft te verwachten.

Helaas horen wij niet bij de lucky guys die paar jaar geleden voor 0,01 dollar LTC hebben gekocht. Als je er toch ff voor 1k ingekocht had was je nu miljonair. Blijft een leuk idee.

Ppc staat nu ook vrij laag.denk dat ik er toch een paar koop

Wie begint er ff een underground meth site waar je met LTC kan betalen. Komop jongens, het is in ieders belang.

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

quibus, doe ons eens vertellen hoeveel jij ondertussen verdient hebt :)

Check openingspost. Maarja het fluctueert nu zo erg. Ik denk sowieso niet dat je nog echt hele dikke winsten hoeft te verwachten.

Helaas horen wij niet bij de lucky guys die paar jaar geleden voor 0,01 dollar LTC hebben gekocht. Als je er toch ff voor 1k ingekocht had was je nu miljonair. Blijft een leuk idee.

Maak nu ff een account aan bij www.btc-e.com

Tja zou toch mooi zijn om wat extra's te verdienen. En wie weet knalt het toch nog een keer echt omhoog zoals sommige verwachten, dan is het iig handig om er toch geld in gestopt te hebben.

Hoppaaaa back up

Juist wel dikke winsten toch. Ik bedoel met deze dalingen en stijgingen valt leuk geld mee te verdienen hoor. Buy low Sell high

Bijna alles uitbetaald vandaag maak morgrn dd balsns p nog 100ltc over maar ik denk dat het klaar is.

Klaar?? Het begint nu pas

Vroeg me trouwens uit die grafiek die je ziet nog paar dingen af..

15p3ajr.png

Klopt dit?

1: stijging, onderkant groene balkje is minimum vraagprijs, bovenkant maximum
2: zelfde maar dan daling
3: totaalvolume
4: die zwarte streepjes, geen idee?
5: minimum en maximum
6: gemiddeld
7: totaalvolume maar dan in getal

Wacht maar af morgen. Green candles all over!

En deze hele maagzweer veroorzakende sessie door een of ander berichtje van een gestolen 5400 bitcoins pfff.

Vroeg me trouwens uit die grafiek die je ziet nog paar dingen af..

http://i40.tinypic.com/15p3ajr.jpg

Klopt dit?

1: stijging, onderkant groene balkje is minimum vraagprijs, bovenkant maximum
2: zelfde maar dan daling
3: totaalvolume
4: die zwarte streepjes, geen idee?
5: minimum en maximum
6: gemiddeld
7: totaalvolume maar dan in getal

Elke 30 min ofzo begint hij een nieuw balkje, dan schuift het lijntje gewoon opzij(open). Dan weer na 30 min springt hij weer opzij(close), gedeelte daar tussen, dus het verschil tussen op en en close wordt rood/groen en is de real body. De dunne lijntjes daarboven en onder zijn de extreme waarden( high en low)

Elke 30 min ofzo begint hij een nieuw balkje, dan schuift het lijntje gewoon opzij(open). Dan weer na 30 min springt hij weer opzij(close), gedeelte daar tussen, dus het verschil tussen op en en close wordt rood/groen en is de real body. De dunne lijntjes daarboven en onder zijn de extreme waarden( high en low)
Hoe kan het dan dat soms de 'open' van het ene balkje niet direct naast de 'close' van het voorgaande balkje ligt? Zoals bijvoorbeeld bij dat rode balkje om 00:00

Terug
Naar boven