Fitness Seller

bizarre fysiek

Werkelijkwaar te ranzig voor woorden maar,

Volgens mij is dat geen 'normaal' persoon, volgens mij heeft hij 1 of andere fysieke handicap zoals een vervorming zoals bij mong*len enzo soms, ...

Want zijn benen zijn zeer kort, zijn hoofd lijkt mij ook te komisch.

Ook ik dacht idd aan en fysieke handicap. Hoop alleen echt voor hem dat die gut geen resultaat is van (verkeerd) GH gebruik.

Synthol pwnage

bizar!

Opgeblazen buik owv Gh-gebruik.

Hoe komen mensen toch aan zo'n huuuge buik man? Net als Ronnie Coleman. Zijn dit organen die groeien? Wat is het? Ik ben er zelf als de dood voor. :roflol: Ik word paranoia, soms denk ik dat het door de deadlifts of squats komt, die je core zo ****ed up groot maken ofzo :roflol: HELP MIJ UIT MIJN WAAN!

familie van kovac niet denk ik, heeft echt wel een hollands kopje :p maar inderdaad, denk ook wel dat hij het zelfde probleem heeft

Hoe komen mensen toch aan zo'n huuuge buik man? Net als Ronnie Coleman. Zijn dit organen die groeien? Wat is het? Ik ben er zelf als de dood voor. :roflol: Ik word paranoia, soms denk ik dat het door de deadlifts of squats komt, die je core zo ****ed up groot maken ofzo :roflol: HELP MIJ UIT MIJN WAAN!

GH die de organen doet groeien, van squats en DL zal je core wel niet te veel groeien.

Corky on steroids! :eek:

Zou hij het zelf gewoon niet door hebben?

Jeetje wat een, vreemde shit. Je kunt dit zelf in de spiegel nooit mooi vinden.

Denk dat et een downie is

en lilliputter in een!!

een kleine mong**l dus:P

lekkere gh-gut

Hij heeft gwn net gegeten :D

Ik denk dat het een robot is

Wtf is this?! :roflol:

Wat is GH eigelyk? GroeiHormoon? :roflol:

Terug
Naar boven