Fitness Seller

Nieuws Bizarre moord in Canadese bus

erg sick!! :mad: :mad:

in alle rust neer gestoken............terwijl de rst van de passagiers is weggelopen?

heeft niemand dan ook maar een greintje lef in zijn donder om een ander te helpen?

zal met zijn hoofd in slaap gevallen zijn op de andere zijn schouder ? heel irritant :D
wel grote wtf waarde moet ik zeggen :D

Als dat al niet meer mag

in alle rust neer gestoken............terwijl de rst van de passagiers is weggelopen?

heeft niemand dan ook maar een greintje lef in zijn donder om een ander te helpen?

Ik denk niet dat er nog veel mensen zijn die voor een vreemde in de bres springen

Het is de typische kudde reactie, als er drie weglopen loopt de rest instinctief mee.

Zo gaat het idd.

Er moet één iemand besluiten om iets te doen, maar iedereen wacht tot een ander het initatief neemt. En zeg nou zelf; wie zou er op zo'n moment niet met knikkende knietjes in die bus zitten?

Ik denk niet dat er nog veel mensen zijn die voor een vreemde in de bres springen

Heeft echt niets met de huidige tijd te maken. Draait puur om zelfbehoud.

in de belgische krant stond dan nog een stomme uitleg dat de dader juist een aflevering van zorro had gezien ???
ah ja want daar wordt je agressief van kijken naar zorro...

Ja wadde, zoals hier meer zeggen, ik snap niet dat er niemand reageert.
Nu weet zelf ook niet of ik iets zou durven.

Jammer, eigelijk zou heel de bus moeten opstaan en die kerel tussennemen.

Gewoon ziek, iemand zijn kop met een mes eraf snijden. Walgelijk. Waar zijn de waardes gebleven :(

Ik denk dat de duivel hier achter zit.

Klusmier? Doe je werk.

Ja want jij had 'm er wel eventjes van langs gegeven of niet Klus?

ik wel dus, en heb dat al vaker gedaan in het verleden.

zet die knop in je hoofd eens om, en bedenk wat je graag zou willen zien van een ander als jij in zo'n situatie zit: wegrennen of hulp verlenen?
;)

Je bent ook niet zo slim als je met een nachtbus gaat, je had kunnen weten dat er dan allemaal tuig in zit... :roflol:

ik wel dus, en heb dat al vaker gedaan in het verleden.

zet die knop in je hoofd eens om, en bedenk wat je graag zou willen zien van een ander als jij in zo'n situatie zit: wegrennen of hulp verlenen?
;)

De mensen in die bus overwogen eerder: "kop eraf of kop er niet af?"

Maar goed, als jij zegt dat je wel ingegrepen had dan zal dat vast zo zijn.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven