AndroidHealthClinic

Shocking News Buspassagier onthoofd met rambo-mes

Bezoekers in dit topic

moest ik er zeker van zijn dat van die 37 man, er ng 3-4 die psychopaat gingen aanpakke, zou ik ook nog durven helpen (denk even dat ik een sterke beer ben en geen ecto van 16 :d )

maar zoals je nu weer leest, niemand helpt, puur uit schrik om zelf verwond te geraken.
 
En dan zelf 9 maanden krijgen? Oke 6 met voorwaardelijk :p

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 01:12 ----------



Lekkere vrienden heb jij :s
Iedereen heeft dit soort vrienden.
Deze vrienden zijn vaak de gasten die het hardst roepen dat ze; hem kk hard op hun neus zoude slaan dit dat zus zo alles

maar als het puntje bij paaltje komt doen ze niks.
 
Iedereen heeft dit soort vrienden.
Deze vrienden zijn vaak de gasten die het hardst roepen dat ze; hem kk hard op hun neus zoude slaan dit dat zus zo alles

maar als het puntje bij paaltje komt doen ze niks.

Ik heb zulke vrienden niet ik heb al hardleers geleerd wat je aan "vrienden" heb en ga dus maar met een handvol mensen goed om die ik vrienden noem, Ik beweer niet dat het mij dus nooit kan gebeuren maar alleen als ik met "kennissen" of vage contacten ben want die handvol vrienden vertrouw ik door en door... Mensen noemen andere mensen te snel vrienden of vertrouwen ze te snel blindelings waardoor je dus in dit soort situatie's kan belanden. Echte vrienden zouden je helpen want die zien niet graag dat hun maat verrot geslagen word of sussen de ruzie igg.
 
Ik heb zulke vrienden niet ik heb al hardleers geleerd wat je aan "vrienden" heb en ga dus maar met een handvol mensen goed om die ik vrienden noem, Ik beweer niet dat het mij dus nooit kan gebeuren maar alleen als ik met "kennissen" of vage contacten ben want die handvol vrienden vertrouw ik door en door... Mensen noemen andere mensen te snel vrienden of vertrouwen ze te snel blindelings waardoor je dus in dit soort situatie's kan belanden. Echte vrienden zouden je helpen want die zien niet graag dat hun maat verrot geslagen word of sussen de ruzie igg.
Klopt, maar het is neit zo zeer dat ze niet willen dat je in elkaar geslagen wordt, maar door de plotselinge situatie zijn ze verlamd door de shock ofzo.

ik heb het zelf een keer gehad toen er ruzie uitbrak met vrienden van mij buiten een club, totdat een van me vrienden een pistool uit zn buddie trok. Ik was stunned, wist totaal niet wat ik moest doen, sommige shit zie je niet aankomen. Sommige jongens hebben dit al als er een flinke matpartij uitbreekt voor hun ogen.
 
Klopt, maar het is neit zo zeer dat ze niet willen dat je in elkaar geslagen wordt, maar door de plotselinge situatie zijn ze verlamd door de shock ofzo.

ik heb het zelf een keer gehad toen er ruzie uitbrak met vrienden van mij buiten een club, totdat een van me vrienden een pistool uit zn buddie trok. Ik was stunned, wist totaal niet wat ik moest doen, sommige shit zie je niet aankomen. Sommige jongens hebben dit al als er een flinke matpartij uitbreekt voor hun ogen.
Ik snap wat je bedoelt goos :) alleen heb ik dit zelf nog niet meegemaakt want voor vrienden en familie gaat bij mij het verstand op nul en gaan! En andersom gelukkig ook, i get your point maar kheb best voor wat hete vuren gestaan en stond gelukkig nooit ineens in mee eentje ofzo :)

Btw dat stun effect noemen wij ( in de beveiliging ) het "ow-no effect" omdat mensen helemaal niks door de schrik enz of ze doen irrationele dingen omdat ze door de druk en adreline juist niet goed kunnen nadenken :p wat ik raar vind want ookal benk ik lam, strak whatever zodra er ook maar iets gebeurt neemt de adrenaline het over ben direct nuchter en handelen... maarja persoonsgebonden denk
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven