XXL Nutrition

Black Star Labs Producten

Aiki

Cool Novice
Waardering
0
Black Star Labs Producten naar NITRIX

Wat vinden jullie van de producten van Black Star Labs zoals "osmolyte" of "GO"

Laatst bewerkt:
Ik ben bezig met een potje osmolyte. Ik merk alleen iets van de beloofde pomp als ik alle oefeningen gigantisch snel achter elkaar doe zonder pauze. Extra herhalingen heb ik er niet echt door al gaat het allemaal wat soepeler en makkelijker. Overigens moet ik wel kwijt dat ik na een half uurtje erg moe en wazig word.

• Topic Starter Topic Starter
Peter1987 zei:
Ik ben bezig met een potje osmolyte. Ik merk alleen iets van de beloofde pomp als ik alle oefeningen gigantisch snel achter elkaar doe zonder pauze. Extra herhalingen heb ik er niet echt door al gaat het allemaal wat soepeler en makkelijker. Overigens moet ik wel kwijt dat ik na een half uurtje erg moe en wazig word.

Dus geen aanrader :eek: al schrijven zij wel veel lof over dit product.
Maar ja, het zullen wel vriendjes zijn van de makkers :D

osmolyte is werkelijk top!!

Volgens de Workout.be las ik 1 tot 2 doseringen. ???
Er is een maatschepje bij lees, hoeveel mg is zo één maatschepje.
Neem 1 tot 2 doseringen (2 tot 4 maatschepjes) in water of elke andere gewenste vloeistof, 10 tot 30 minuten voor de training. Osmolyte heeft een geweldige neutrale smaak en kan daarom met alles gemixt worden.
Zijn er nog mensen met ervaring, dan hoor ik dit graag.
En zijn er mensen die GO nemen en wat is hun bevinding hier van.

Ik zou gaan voor muscletech Pump tech ik denk dat muscletech een vele betere kwaliteit kan leveren dan black star labs.

ik heb osmolyte ook genomen en vor mij deed het wat het moest doen.
Meer energie , kracht

Rebel_x zei:
ik heb osmolyte ook genomen en voor mij deed het wat het moest doen.
Meer energie , kracht
Bedankt Rebel, en voor mij gek maken komen ze al lang te laat dat heeft men vrouwtje al gedaan :D

osmolyte is top , go helpte niet (nauwelijks) bij me

Osmolyte is goed spul, Go is troep..

oké bedankt jongens, dan wordt het tijd om het product eens uit te testen ;)
Ik hou jullie u op de hoogte of het werkt of niet.

wat is dat voor supplement go en die opsolyte (ofzoiets) wat is dat voor iets ???

Ik merkte bij 2 schepjes Osmolyte nauwelijks iets. Pas als ik 4 schepjes of meer ging nemen dan merkte ik 'iets'. Opzich is het niet zo duur maar zou het toch niet nog een keer kopen. Al dit soort producten zorgen toch niet voor merkbaar extra hypertrofie.

In plaats van GO! kan je imo net zo goed alleen caffeine nemen.

nog meer mensen met ervaring over osmolyte?

Terug
Naar boven