Fitness Seller

Blackberry, Iphone, Samsung of iets anders...

Welke?

  • Blackberry

    Stemmen: 7 15,2%
  • Iphone

    Stemmen: 18 39,1%
  • Samsung Galaxy

    Stemmen: 12 26,1%
  • Anders, namelijk...

    Stemmen: 9 19,6%

  • Totaal stemmers
    46

Bezoekers in dit topic

iPhone en anders HTC..
Zoek je een nieuwe mobiel? Probeer dan even in een winkel.
Blackberry is echt bagger trouwens.
 
Mensen die altijd hun eigen telefoon als beste beschouwen, maar de telefoons die ze afkraken hebben ze nog nooit in hun handen gehad :roflol:
 
Waarom verkies je die boven de samsung S2?

Omdat ik al een Iphone heb en geen behoefte heb aan een nieuwe telefoon. Vorige telefoon was overigens een Samsung maar ik was niet kapot van de geluidskwaliteit.
 
blackberry - ga binnenkort voor een LG optimus denk ik ( lekker goedkoop )
 
Jij zou serieus voor een Blackberry kiezen?

Zoals hij al aan geeft bij de LG: lekker goedkoop , als dat je belangrijkste drive is dan zou ik ook voor de blackberry gaan. Het is een cheap apparaat maar daar presteert die over het algemeen ook naar.
 
Omdat ik al een Iphone heb en geen behoefte heb aan een nieuwe telefoon. Vorige telefoon was overigens een Samsung maar ik was niet kapot van de geluidskwaliteit.

idd, het geluid is naar t schijnt niet al te best.
 
Zoals hij al aan geeft bij de LG: lekker goedkoop , als dat je belangrijkste drive is dan zou ik ook voor de blackberry gaan. Het is een cheap apparaat maar daar presteert die over het algemeen ook naar.

Ik vind €679,- voor een Blackberry Torch of €509,- voor een Blackberry Bold niet bepaald goedkoop en presteert er al helemaal niet naar. Terwijl een iPhone ook nog goedkoper is dan een Torch (€649,-).
 
Ik vind €679,- voor een Blackberry Torch of €509,- voor een Blackberry Bold niet bepaald goedkoop en presteert er al helemaal niet naar. Terwijl een iPhone ook nog goedkoper is dan een Torch (€649,-).

Torch is 350 en Bold is 330. Waar koop jij je spullen? :P
 
Me 3GS is kapot gegaan,en heb nu ff een cheap Blackberry Curve. Wat een k*tding! en heb over de Torch en Bold ook niks goeds gehoord.
Ik hou deze nog even tot de nieuwe Iphone uit is en dan wordt dat hem voor mij hoor.
+1 Design
+1 gebruiksvriendelijkheid
+1 kwaliteit
+1 hardware
Alleen nog maar Iphone voor mij.
 
Back
Naar boven