Fitness Seller

Blast-Bridge-Blast-PCT voorstel

jaseytie

Advanced Bodybuilder
Waardering
150
Lengte
1m91
Massa
104kg
Hallo,

Ben nu bezig met deze kuur:

1-7 test 500
1-14 bold 1000
8-14 test 1000

Het was de bedoeling om hierna off te gaan met een nette PCT maar gezien de toekomst en een buitenlandse stage in het vooruitzicht is het voor mij meer rendabel om hem dus te verlengen. Ik zat dus te denken om een bridge van 4 weken op 250 test only en daarna een blast in te plannen.

Ik zat zelf aan test tren te denken. Maar over de doseringen etc hoopte ik informatie in te winnen bij jullie. (eerste x tren) (andere opties zijn ook welkom maar ik dacht dat na de test bold beide zo hoog ik wel een stapje verder moet)

tweede vraag is of/wanneer ik HCG mee zal laten lopen omdat het herstel wel zwaarder gaat zijn mocht ik tren erbij nemen en na zo lang on zijn.

Mijn voorstel:

Blast 1
1-7 test 500
8-14 test 1000
1-14 bold 1000

Bridge
15-18 test 250

Blast 2
19-26 test e 250
19-26 tren a/e of para op ?

HCG vanaf ?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en dat ik een degelijk voorstel heb gepost.

4 weken bridge is misschien wat kort. Zou bij lange esters gaan voor 6 weken.
Want in jou geval werkt die 1000 test nog wel meer dan 2 weken door.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie! Ik ben echt een newb wat betreft het blast bridge blast principe. Ik neem aan dat bijvoorbeeld een tweede blast van 1500 test only niet echt zal volstaan na mijn eerste blast of heb ik dit mis? Stacken met deca is voor mij geen optie omdat het middel me niet aanspreekt.

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

tweede blast zal een lean bulk worden.

Fixed!
Blast 1
1-7 test 500
8-14 test 1000
1-14 bold 1000

Bridge
15-20 test 250

Blast 2
21-26 test P 50mg ED
21-26 tren a 100mg ED

hcg nu meteen mee beginnen!! 2x 500iu EW

Test boven de 1000 gaat niks brengen als onder de 1000. Je moet HGH zetten wil je wat hebben aan een hoge test (1000 of meer)

Deca leek mij eerst ook niks, maar toch de overstap gemaakt naar NPP (kort werkende deca) dat beviel mij goed. daarom pak ik tijdens mijn volgende kuur wel een keertje gewone deca om te proberen.

Ik kan je npp echt aanraden

Fixed!
Blast 1
1-7 test 500
8-14 test 1000
1-14 bold 1000

Bridge
15-20 test 250

Blast 2
21-26 test P 50mg ED
21-26 tren a 100mg ED

hcg nu meteen mee beginnen!! 2x 500iu EW

Eerste keer tren ga ik niet op 700mg EW zetten.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Verder ook nog geen ervaring met ED injecten. Heb nog niks anders als glute gedaan hoe zou een EOD inject protocol er uit zien? zou linker schouder rechter schouder linker glute rechter glute voldoende sites zijn voor eod?

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Verder ook nog geen ervaring met ED injecten. Heb nog niks anders als glute gedaan hoe zou een EOD inject protocol er uit zien? zou linker schouder rechter schouder linker glute rechter glute voldoende sites zijn voor eod?

..haha nee, had ik ff overheen gelezen:D

npp is ook een goed alternatief zoals 88ja ook aangaf

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Ja dat is bij mij altijd goed gegaan. Als je toch voor tren a gaat zou ik wel ED doen. NPP kun je ook EOD, hoewel de meeste ED prefereren.

..haha nee, had ik ff overheen gelezen:D

npp is ook een goed alternatief zoals 88ja ook aangaf

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Ja dat is bij mij altijd goed gegaan. Als je toch voor tren a gaat zou ik wel ED doen. NPP kun je ook EOD, hoewel de meeste ED prefereren.

Bij ED moet je denk ik wel een extra site erbij pakken toch? Hoe zou je de kuur dan doseren? Kan je test niet gewoon enenthate pakken zodat je wat minder pip hebt?

Test e 250
Tren a 50 ED?

Test boven de 1000 gaat niks brengen als onder de 1000. Je moet HGH zetten wil je wat hebben aan een hoge test (1000 of meer)

Deca leek mij eerst ook niks, maar toch de overstap gemaakt naar NPP (kort werkende deca) dat beviel mij goed. daarom pak ik tijdens mijn volgende kuur wel een keertje gewone deca om te proberen.

heb je hier misschien onderzoeken van lees het vaker
maar vraag me af of het daadwerkelijk zo is

Kwam toch 13kg aan in 7 weken op 1150 test only:p

Ga dit weekend ace en npp doen.

Bij ED moet je denk ik wel een extra site erbij pakken toch? Hoe zou je de kuur dan doseren? Kan je test niet gewoon enenthate pakken zodat je wat minder pip hebt?

Test e 250
Tren a 50 ED?

heb zelf niet meer of minder pip bij enan of prop.. omdat je maar 6 weken hebt de laatste blast moet je wel naar korte esters gaan
ED injects heb je schouder, triceps, benen en billen nodig, dan kun je genoeg switches van plek

heb zelf niet meer of minder pip bij enan of prop.. omdat je maar 6 weken hebt de laatste blast moet je wel naar korte esters gaan
ED injects heb je schouder, triceps, benen en billen nodig, dan kun je genoeg switches van plek

Dit zie ik echt niet zitten.. EOD spreekt mij dan dus meer aan.

8 weken parabolan is misschien ook een optie?

Dit zie ik echt niet zitten.. EOD spreekt mij dan dus meer aan. 8 weken parabolan is misschien ook een optie?

Ze zeggen dat je Parabolan 2x per week kan zetten. had zelf laatst gekozen voor EOD.

ED zetten is echt niet zo erg hoor, ik vind het juist fijner omdat je dan minder ml per keer kan zetten wat dus ook met een dunnere naald kan. Ik gebruik altijd 0,40 x 20mm als ik ED zet.

Ze zeggen dat je Parabolan 2x per week kan zetten. had zelf laatst gekozen voor EOD.

ED zetten is echt niet zo erg hoor, ik vind het juist fijner omdat je dan minder ml per keer kan zetten wat dus ook met een dunnere naald kan. Ik gebruik altijd 0,40 x 20mm als ik ED zet.

Continue wisselen van sites lijkt me gewoon erg kut.

je doet net als of 1000 de max is, is totaal persoonsgebonden kan je geen getal aan vast plakken.
feit is wel dat hoog test beste werkt met hgh. maar zat gasten in de vs die 2 gram of meer nemen zonder hgh wel met een ai uiteraard en prima resultaat!

In je schouder, neem ik aan?

In je schouder, neem ik aan?

Ja dat ook. Voor benen is die naald ook goed.

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

Dat ik nu nog weinig zin heb om iedere dag te injecten en af te wisselen naar ook borst tri en legs

Aha bedoel je dat.

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

Test boven de 1000 gaat niks brengen als onder de 1000. Je moet HGH zetten wil je wat hebben aan een hoge test (1000 of meer) je doet net als of 1000 de max is, is totaal persoonsgebonden kan je geen getal aan vast plakken. feit is wel dat hoog test beste werkt met hgh. maar zat gasten in de vs die 2 gram of meer nemen zonder hgh wel met een ai uiteraard en prima resultaat!

Ja het zal vast verschillen, maar het hgh heeft het dan wel veel meer zin

Terug
Naar boven