AndroidHealthClinic

Blast-Bridge-Blast-PCT voorstel

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat ook. Voor benen is die naald ook goed.

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

Aha bedoel je dat.

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

Ja het zal vast verschillen, maar het hgh heeft het dan wel veel meer zin

En 8 weken parabolan een goede optie? Die kan 3x pw toch?

Test boven de 1000 gaat niks brengen als onder de 1000. Je moet HGH zetten wil je wat hebben aan een hoge test (1000 of meer) Deca leek mij eerst ook niks, maar toch de overstap gemaakt naar NPP (kort werkende deca) dat beviel mij goed. daarom pak ik tijdens mijn volgende kuur wel een keertje gewone deca om te proberen. Ik kan je npp echt aanraden
Tuurlijk gaat meer als een gram je meer brengen dan een gram alleen heb je te maken met diminishing returns bij testosteron...

Gebruik zelf de para van baltic en vind het een goede keuze. Zet 1ml eod sinds paar weekjes ook wat a erbij.

Ja dat ook. Voor benen is die naald ook goed.

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

Aha bedoel je dat.

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

En 8 weken parabolan een goede optie? Die kan 3x pw toch?

Parabolan is prima te doen met een EOD protocol, wel minimaal 8 weken dan. De ester is trager dan een acetate dus duurt net ff wat langer om op te bouwen.

En wat 88ja ook zegt, elke dag prikken hoef je maar een kleine hoeveelheid te zetten. Is dood eenvoudig en kans op PIP is zeer klein dan. Aan billen, biceps, tricpes en schouders heb je genoeg aan.
En anders lekker parabolan pakken EOD.

Uitgaande van ace ED welke naald zou ik moeten gebruiken en wat is de optimale dosering? Eerste x tren en ben van mezelf vrij agressief.

Uitgaande van Para zelfde vraag. Kan para ook minder frequent als eod

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Para is langzamer als ace en sneller als e toch?

Parabolan kan ook op maandag, woensdag, vrijdag.

1ml kan je zelfs met een slinspuitje zetten in schouders, armen, borst.

Zit het dan wel daadwerkelijk in de spier? Ik spuit met slin naald mela gaat altijd prima maar dit is op water basis.. kan die olie wel door zon dunne naald heen?

Ik ben nu echt aan het afwegen wat te doen of ace of para

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

ED ace injecten met slin lijkt me niet zon probleem.

gaat perfect met slin spuit en naaldje. Je moet geen slin naald op een 3 ml spuit zetten want dan ga je hard moeten duwen. Ooit eens geprobeerd hahaha.

Ik zou meer gaan voor parabolan want hoor daar veel goeds over. Zelf heb ik enkel nog maar tren E gebruikt.

gaat perfect met slin spuit en naaldje. Je moet geen slin naald op een 3 ml spuit zetten want dan ga je hard moeten duwen. Ooit eens geprobeerd hahaha.

Ik zou meer gaan voor parabolan want hoor daar veel goeds over. Zelf heb ik enkel nog maar tren E gebruikt.

Precies.

Ik backload een slin spuit gewoon. Gaat top.

Dus optrekken uit vial met een grotere naald en spuit (bijv 2ml) en dan de slin spuit via de achterkant vullen.

Ik neem aan dus optrekken met een normale naald in mijn geval groen en dan insuline spuitje backloaden (die insuline naaldjes zitten vast toch?)

En dan EOD Parabolan. Zijn de bloedwaardes dan +- hetzelfde als tren ace op ED?

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Precies.

Ik backload een slin spuit gewoon. Gaat top.

Dus optrekken uit vial met een grotere naald en spuit (bijv 2ml) en dan de slin spuit via de achterkant vullen.

Ohh dankjewel ik had je bericht niet gezien! maar 2ml past toch niet in een slin spuit?

bridge zeker 6 weken doen!! eigen ervaring. te kort op 1 heb je niks aan

Ik zal de bridge op 6 weken zetten! Mocht ik ace pakken doe ik 6 weken. Mocht het para worden doe ik 8 weken. Ace zal geinject worden met een slin ED. Para zal ook een slin worden en ik denk dan EOD..

Optimale doseringen anyone??

Wil na me bridge van 250 test e gewoon de test door laten lopen en dus niet te switchen van ester. Enige wat er dus bij zal komen is tren

Zo heb ik het ook gedaan, test e doorlaten lopen op 250 en tren toegevoegd.

Twijfel toch nog erg tussen ace en para...

Tja het leven bestaat uit keuze's maken...

uiteindelijk blijft tren tren. bij a heb je meer tren voor minder geld.

dat klopt wel ja. Maar toch lees ik op boards dat mensen para soms heftiger vinden?

HCG vanaf me bridge op 1000 IU EW. 2x 500IU.

Wat zal een goede nakuur zijn? Nolva op 6 weken?

Kan ik tijdens me bridge Winstrol pakken of is dit een beetje nutteloos? Zat er aan te denken om tijdens de bridge echt droog te worden. En dan hierna flinke massa te pakken met dan wel 1250 test met wat aro of een test tren.

Beter anavar nemen dan.

Terug
Naar boven