AndroidHealthClinic

Blast-Bridge-Blast-PCT voorstel

Wist niet dat ik ging bridgen. Anders had ik hcg vanaf begin mee laten lopen.

Waardeer het dat je advies geeft maar als je niet zeker bent van de informatie die je geeft, geef dan aub geen informatie want nog geen 2 posts later ben je weer van je standpunt gebracht.

Nogmaals waardeer het wel, maar heb liever dat alleen de mensen met ''echte'' kennis en ervaring me advies geven.

Ja ag als iemand die er veel verstand van heeft komt met een aantal goede argument dan ben ik niet de moeilijkste en wil ik best mijn mening veranderen :p Ik was er alleen van overtuigd dat 125mg voldoende moest zijn omdat ik enkele "kasten" heb horen vertellen dat dit zo is.

Maar verder heeft die bridge toch niets te maken met het gebruik van hcg ja of nee, gewoon altijd erbij pakken dan weet je zeker dat je goed zit.

Ja ag als iemand die er veel verstand van heeft komt met een aantal goede argument dan ben ik niet de moeilijkste en wil ik best mijn mening veranderen :p Ik was er alleen van overtuigd dat 125mg voldoende moest zijn omdat ik enkele "kasten" heb horen vertellen dat dit zo is.

Maar verder heeft die bridge toch niets te maken met het gebruik van hcg ja of nee, gewoon altijd erbij pakken dan weet je zeker dat je goed zit.

Is ook geen rare gedachte hoor, 125 kan ook prima. Deed ik eerst ook maar vind 250 gewoon prettiger. Liefst zou ik op 500 mg blijven zitten :P

Ja ag als iemand die er veel verstand van heeft komt met een aantal goede argument dan ben ik niet de moeilijkste en wil ik best mijn mening veranderen :p Ik was er alleen van overtuigd dat 125mg voldoende moest zijn omdat ik enkele "kasten" heb horen vertellen dat dit zo is. Maar verder heeft die bridge toch niets te maken met het gebruik van hcg ja of nee, gewoon altijd erbij pakken dan weet je zeker dat je goed zit.

Dan mag je wel zeker weten dat je merk niet onder gedoseerd is. Want stel je zet een halve ml van een UG lab en het blijk zwaar onder gedoseerd te zijn:eek:

• Topic Starter Topic Starter

Ben het met je eens over het HCG gebruik. Ik wist alleen van te voren niet dat ik langer on ging en ik weet van mezelf dat ik vrij makkelijk herstel van een ''mild'' kuurtje. Vond het dus niet nodig om HCG te pakken. Zo achteraf had ik natuurlijk gewild dat ik het wel had gedaan

Terug
Naar boven