XXL Nutrition

Blast-Bridge-Blast-PCT voorstel

Omdat winstrol zwaar inbeukt op mijn gewrichten + het cortisolverhaal en je cholesterol zou er ook niet echt op vooruitgaan met winstrol.

Anavar bezorgt me extra kracht en een hardheid die moeilijk te beschrijven is. Diep cutten doe ik in de toekomst met test/anavar/mast en misschien wat primo.

Moet wel zeggen dat ik vrij goed reageer op anavar en anderen dan weer totaal niet.

Tijdens een bridge/cruise pak je normaal gewoon een 'lage' dosis Test. Niet meer en niet minder. Die weken zijn er om je lichaam even weer wat rust te gunnen.

• Topic Starter Topic Starter
Tijdens een bridge/cruise pak je normaal gewoon een 'lage' dosis Test. Niet meer en niet minder. Die weken zijn er om je lichaam even weer wat rust te gunnen.

Dan laten we het gewoon zo.

Over me tweede blast wat zou je eerder aanraden met oog op spiermassa. 1500mg test only met aromasin. of 250 test EW met 100mg EOD tren voor 6-8 weken

Geen van beide.
1g test 600 tren is wel leuk om te bouwen imo. Of Deca, wat jij prefereert.
1500 test is te hoog zonder hgh
250 test vind ik te weinig om massa te bouwen, ookal zet je wat tren dr bij.

Geen van beide.
1g test 600 tren is wel leuk om te bouwen imo. Of Deca, wat jij prefereert.
1500 test is te hoog zonder hgh
250 test vind ik te weinig om massa te bouwen, ookal zet je wat tren dr bij.

1 g test en 600 tren is veel te veel voor iemand z'n 1e keer Tren :p
1500 Test kan prima, ook zonder GH, zeker als je top gaat op Test
En het 3e ben ik het wel mee eens maar zijn stats zijn dan ook een stuk minder dan de jouwe he.

Voor iemand z'n 1e keer Tren zou ik iets van 250/375 TestE EW doen met 50/75 mg Ace ED. Volgens mij las ik dat TS van zichzelf al flink agressief is, dan zou ik lekker van de Tren afblijven als ik daar persoonlijk ook last van zou hebben, maar ik wil dan ook graag dat ik ondanks mijn kuren leefbaar blijf voor m'n omgeving, een ander zal dit mss niet boeien.

Oh, zag niet dat het om de tweede kuur ging, excuses ;)
500 test 400 tren is zat om te groeien ;)

En het 3e ben ik het wel mee eens maar zijn stats zijn dan ook een stuk minder dan de jouwe he.

Voor iemand z'n 1e keer Tren zou ik iets van 250/375 TestE EW doen met 50/75 mg Ace ED. Volgens mij las ik dat TS van zichzelf al flink agressief is, dan zou ik lekker van de Tren afblijven als ik daar persoonlijk ook last van zou hebben, maar ik wil dan ook graag dat ik ondanks mijn kuren leefbaar blijf voor m'n omgeving, een ander zal dit mss niet boeien.

Gaat om mijn vierde kuur dit. Ben inderdaad vrij agressief aangelegd al heb ik hier tegenwoordig vrijwel bijna nooit meer ''last'' van. Ben erg stabiel laatste tijd en daardoor kwam tren dus toch weer omhoog.

Mocht ik tren willen pakken zat ik idd te denken aan 50 ED en niet meer. Of 100 EOD ivm de injectiefrequentie.

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Oh, zag niet dat het om de tweede kuur ging, excuses ;)
500 test 400 tren is zat om te groeien ;)

Ik lees dat veel mensen voornamelijk opteren om hun tren hoger te zetten als de test. Vanwaar jouw voorstel?

Mvg

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Eerder op 1,4 gram gezeten. Ging perfect. Twijfel wel of dit ook echt 1,4 gram was omdat het een vrij onbekend merk was (wellicht ondergedoseert dus)

Verder zit ik nu 3 weken op een gram en gaat ook prima. Geen bloat of iets. Ik verwacht dus eigenlijk vrijwel geen problemen op 1500 zeker niet als ik er 12.5 eod aro naast zou laten lopen.

Tren hoger dan test, zodat je een hardere look krijgt. Ikzelf vind testo hoger dan tren een stuk fijner. Meer massa & mn pikkie blijft zo werken..;)

Ik zal de bridge op 6 weken zetten! Mocht ik ace pakken doe ik 6 weken. Mocht het para worden doe ik 8 weken. Ace zal geinject worden met een slin ED. Para zal ook een slin worden en ik denk dan EOD..

Optimale doseringen anyone??

Wil na me bridge van 250 test e gewoon de test door laten lopen en dus niet te switchen van ester. Enige wat er dus bij zal komen is tren
wil je mij uitleggen hoe je para in een slin krijgt? Die olie is daar toch te dik voor?

wil je mij uitleggen hoe je para in een slin krijgt? Die olie is daar toch te dik voor?

Heb het zelf nog nooit gedaan. Maar ik heb het opgezocht en volgens mij hebben ook mensen in mijn post hierop gereageerd.

Als je de para gewoon optrekt in een normale spuit van bv 2ml met een groene naald en daarna de plunger uit de insuline spuit haalt kan je de insuline spuit vanuit achter vol spuiten met de normale naald waar je para dus al in zat.

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Tren hoger dan test, zodat je een hardere look krijgt. Ikzelf vind testo hoger dan tren een stuk fijner. Meer massa & mn pikkie blijft zo werken..;)

Je zegt zelf meer massa. Hoe bedoel je dit precies want ik denk dat het zo op papier vrij duidelijk word dat tren stukken anaboler is als test? Kan je dan niet beter opteren voor tren hoger als test omdat het ml per ml gewoon meer brengt? Buiten dat de test lager zetten ook minder sides zou geven als ik ervaringen moet geloven van mensen?

Precies zoals ik het zeg, ik gainde meer massa op 1gram test 600 tren dan op 1gram tren 500 test.
Ik zeg niet dat dit voor iedereen zo is, maar voor mij wel degelijk :)

Qua sides, ik heb nooit last van AAS sides (alleen spierkrampen)

Ik zou uiteraard beide zelf testen, en kijken wat het beste voor jou werkt :thumb:

Heb het zelf nog nooit gedaan. Maar ik heb het opgezocht en volgens mij hebben ook mensen in mijn post hierop gereageerd.

Als je de para gewoon optrekt in een normale spuit van bv 2ml met een groene naald en daarna de plunger uit de insuline spuit haalt kan je de insuline spuit vanuit achter vol spuiten met de normale naald waar je para dus al in zat.

Inderdaad: backloaden. Plunger eruit trekken en de slin via de achterkant vullen.

Werkt perfect.

HCG gewoon vanaf week 1 man.. beetje laat nu dus.

Bridge op 125mg en niet op 250mg, er is geen reden om het zo hoog te houden tijdens een bridge.

Op 250 hou je je massa vrij makkelijk vast, dan verlies je enkel wat vocht.

En op 125mg verlies je wel massa? want als dat zo is dan heb ik al reden genoeg om 250mg te doen haha

Je houdt op 250 iig een stuk makkelijker vast. Niet gek ook natuurlijk. Ik vind 't vooral mentaal een stuk prettiger, alleen al het gevoel dat je minder massa kunt gaan verliezen maakt 't al een stuk rustiger in m'n hoofd :p Ook wel 's op 375 gecruised maar vond dat net weer ietsje te hoog voor mn gevoel.

Je houdt op 250 iig een stuk makkelijker vast. Niet gek ook natuurlijk. Ik vind 't vooral mentaal een stuk prettiger, alleen al het gevoel dat je minder massa kunt gaan verliezen maakt 't al een stuk rustiger in m'n hoofd :p Ook wel 's op 375 gecruised maar vond dat net weer ietsje te hoog voor mn gevoel.

Uhm oke, ik heb nog nooit gecruised dus kan nog niet spreken uit eigen ervaring maar dan hou ik hem ook gewoon op 250mg :D

Terug
Naar boven