XXL Nutrition

Blast==>Cruise==>Blast

• Topic Starter Topic Starter
Ik zet deze blast ook 7 weken test, ben voor zover heel tevreden maar ik stop nu even om even lekker te kunnen cruisen, heerlijk vind ik dat :D nieuwe blast kan altijd nog.. Ik ben wel benieuwd waarom je de cruise 2x in de week zet? 1x per week werkt perfect Niet iedereen gaat altijd aan de tren.. Beetje domme vraag no offence ---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ---------- Zeker om het gemak ofzo? Slin spuitjes?

Grote kan dat ik het wel 1 á 2 weekjes verleng, begin het pas net goed te voelen.

Ik hou van prikken, daarom blijf ik net als nu gewoon op 2x per week.
Nee vooral omdt ik mijn benen rust wil geven, zet straks inderdaad tijdens mijn cruise met slin. Op elke plek in mijn bovenlichaam.

Kut lexa.nl :mad:

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Grote kan dat ik het wel 1 á 2 weekjes verleng, begin het pas net goed te voelen.

Ik hou van prikken, daarom blijf ik net als nu gewoon op 2x per week.
Nee vooral omdt ik mijn benen rust wil geven, zet straks inderdaad tijdens mijn cruise met slin. Op elke plek in mijn bovenlichaam.

Ik ga dat ook eens proberen deze cruise heb dat nog nooit gedaan

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Ohnee f**k ik heb HG ampullen :roflol: ik helemaal trots op me nieuwe gear haha

Kut lexa.nl :mad: ---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ---------- Ik ga dat ook eens proberen deze cruise heb dat nog nooit gedaan ---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ---------- Ohnee f**k ik heb HG ampullen :roflol: ik helemaal trots op me nieuwe gear haha

Wil ze wel ruilen tegen EP flesjes. Graag zelfs:D

Wat wordt jou volgende blast?
Doe hetzelfde als mij: 700mg npp en 700mg test p:D

Of als mij: 1500 tren E, 1250 test E 1000 mast E

Klopt, sommige f**gots kunnen niet tegen Tren. Toch bacardi? ;) x

En bedankt maat ;)
Ik ook niet echt op 600, 400 gaat prima.
600 gaat heel me sociale leven op de schop.

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Dit wordt mijn nieuwe kuur, om flink wat massa mee te pakken.

Blast:
Week 1-4 Superdrol 20mg/30mg ed.
Week 1-7 Test E 1250mg. (2x per week 625mg zetten)
Cruise:
Week 8-12 Test E 250mg. (2x per week 125mg zetten)
Blast:
Week 13-19 Test P 525mg/700mg (bekijk nog even hoe hoog, vorige keer beviel 700mg mij erg goed)
Week 13-18,5 NPP 525mg/700mg (kijk tijdens of ik moet verhogen)
Extra:
Week 1-19 hCG 1000iu per week
Week 1-19 Arimidex 0,5mg e3d. (mocht het nodig zijn naar e2d)
PCT:
Week 19,5-22 Arofixxen 1 capsule ed.
Week 19,5-24 Clomid 50mg ed.

Ik heb voor deze kuur gekozen omdat ik flink wat massa wil winnen.
Kort kuren trekt mij meer, daarom kies ik voor 2 blasten van 7 weken. Hopelijk lukt dat met deze producten:). (mijn vorige kuur was helaas een tegenvaller omdat de Tren A niet aansloeg)

Gewicht:
84kg
81cm taille

Stats:
Benchpress: 4x110kg (PR, maar loopt helaas erg achter)
Deadlift: 6x180kg (PR)
Squat: 8x160kg (PR)

Huh was je eruit dan ???

Wil ze wel ruilen tegen EP flesjes. Graag zelfs:D

Wat wordt jou volgende blast?
Doe hetzelfde als mij: 700mg npp en 700mg test p:D

Daar heb ik er zat van haha blijft me favoriet maar ik wissel veel af uit hobby :p blast met merk a cruise met merk b blast weer met merk c, TRT met merk d etc :D

Toevallig al ervaring met npp? Of iemand anders? Wil het vanaf week 10 tot week 16 erbij gaan zetten. Zit nu op 1000mg test 600 bold.

Toevallig al ervaring met npp? Of iemand anders? Wil het vanaf week 10 tot week 16 erbij gaan zetten. Zit nu op 1000mg test 600 bold.

Wordt mijn eerste keer. (Heb nog niet veel prik ervaring;))
Hoe hoog wilde je gaan zetten?

Ben weer een weekje verder, maar voel er alleen niet super veel van. Merk wel dat ik een verhoogde libido heb en de trainingen gaan wel allemaal goed. Maar echt veel sterker wordt ik niet. Met mijn voeding zit ik 4000kcal per dag, wil nog wel meer gaan eten maar dat lukt niet echt. Heb nog last van mijn maag, darmen en lever door de Sdroll. Morgen ochtend maag tabletten halen via de huisarts.

Kan niet wachten om te starten met NPP en Test P. Ga ed 1ml van beide zetten. (dit vooral omdat ik maar spuiten heb waar 2,5ml inpast, zou dus niet passen als ik eod wil zetten)

Maar weet wel dat dit de laatste keer is dat ik Test zet van een UG lab, neem de volgende keer HG producten

Toch nog even een berichtje.

Sinds gister begonnen met de cruise.
Ik ben iets meer dan 5kg zwaarder geworden en een klein beetje droger.

De Test Only beviel mij niet echt, merkte er vrij weinig van. Je ziet het wel in de spiegel, maar tijdens het trainen merk ik er weinig van.
Jammer dat ik van mijn 2e kuur weer zo weinig voel. Hopelijk merk ik straks wel wat van de NPP.

Terug
Naar boven