tildo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer begin je met de npp? Ik over 2 weken.. Vanaf week 10 tot 16.. Dat loopt dan samen met 1000test en 600 bold![]()
Mijn cruise duurt 5 weken, daarna gaat die erin.
Mooi dat jij eerder begint, hoor graag hoe het gaat.

Ja is goed, zal laten weten wat het doet! btw ga ook 700 zetten pw kom ik mooi op 4 a 5 vials uit![]()
NPP heb ik 3jaar geleden genomen van GG toen als het allemaal nog werkteToch nog even een berichtje. Sinds gister begonnen met de cruise. Ik ben iets meer dan 5kg zwaarder geworden en een klein beetje droger. De Test Only beviel mij niet echt, merkte er vrij weinig van. Je ziet het wel in de spiegel, maar tijdens het trainen merk ik er weinig van. Jammer dat ik van mijn 2e kuur weer zo weinig voel. Hopelijk merk ik straks wel wat van de NPP.
Kan je vertellen dat ik niks van voeding kende buiten eten zoveel ik maar kan... dat was mijn theorie en ik was van test-E/dbol heel erg vochtig met naar niks te zien!!! Toen raadde mijn supplier NPP aan en direct 2flesjes genomen om de dag eenmaal prikken en ik heb niks aan mijn voeding of training veranderd want kende er niks van en ik werd opeens droger en voller tegelijk, toen heb ik nog 2flesjes erbij besteld
Het was echt een van de beste dingen die ik ooit heb genomen!!! durf zelfs te zeggen beter dan tren-A! maar het maakt je niet even droog als Tren-A maar wel weer de iets vollere look!!! Succes maat!!!NPP heb ik 3jaar geleden genomen van GG toen als het allemaal nog werkteKan je vertellen dat ik niks van voeding kende buiten eten zoveel ik maar kan... dat was mijn theorie en ik was van test-E/dbol heel erg vochtig met naar niks te zien!!! Toen raadde mijn supplier NPP aan en direct 2flesjes genomen om de dag eenmaal prikken en ik heb niks aan mijn voeding of training veranderd want kende er niks van en ik werd opeens droger en voller tegelijk, toen heb ik nog 2flesjes erbij besteld
Het was echt een van de beste dingen die ik ooit heb genomen!!! durf zelfs te zeggen beter dan tren-A! maar het maakt je niet even droog als Tren-A maar wel weer de iets vollere look!!! Succes maat!!!
Maak ff nu een foto en na je blast met npp! Hoop mensen zullen dat waarderen waaronder ik. Een hoop mensen als ik het zo lees willen of starten al met npp. En aan je vorige blast en stats moet je redelijke buffel zijn. dus dan is een foto altijd leuk!
Dankjewel, ik heb 5 flesjes van EP klaar liggen. Moet vast goed komen zo te horen. Ga het max 7 weken gebruiken en de test P iets langer voor de zekerheid.
5flesjes en 7weken lang is zat genoeg met korte esters!!! vroeger nam iedereen korte esters 6weken max!!! nu hoor je al verhalen van 12weken enzo... 
Komt zeker en vast goed makker5flesjes en 7weken lang is zat genoeg met korte esters!!! vroeger nam iedereen korte esters 6weken max!!! nu hoor je al verhalen van 12weken enzo... Zeker test-p langer nemen bro kan je niks mis mee doen buiten uw herstel te bevorderen. Succ6 in ieder geval en ik ga mijn best doen om je te volgen bro
![]()
)
)voor de zomer deed ik 8 weken test p en tren a. Werd gek van al dat prikken. (voelde mij een spelde kussen) Daarom nu gekozen voor een weekje korter. Zal straks mijn log weer beter bij houden. (als het goed werkt
)
Lijkt vrij kut eerlijk gezegd omdat ik er al gek van werd na bijna 1jaar ONN! Al foto geschoten ? Als ik zo lees cruise je voor het eerst. hoe bevalt dat ? Hou je je massa goed vast ?
.Kijk goed te horen.
jammer dat je afhaakt met fotos.
vorige post zeg je nog van wel.
maakt een log stuk intressanter.
Test only is goed al beginnerskuur maar het beste is dat je er altijd iets androgeen naast zet, ook al is het niet veel.
Volg je log aandachtig want met deca nandr. werd ik altijd een vochtballon ondanks cleane voeding. Zou je NNP ook om de drie dagen kunnen zetten ipv eod?