XXL Nutrition

Blast==>Cruise==>Blast

Ja ik hoop dat het vocht mee zal vallen. Ga dat nog ervaren.

ik zet de test prop en npp ED omdat het anders niet in mijn spuiten past.
Waarom zou je het nog een dag later willen zetten dan eod?

Dan hoef ik minder te prikken maar dan kan ik idd best gewoon met de lange esters blijven werken.

Ik neem eod een halve Arimidex.

Op welke dosis heb je de npp?

Ik was begonnen op 100mg 3x per week. Daarna opgehoogd naar 150mg 3x per week.
Ik kreeg last van prolactine gyno, trok weg met bromocriptine.
Voelde me wel erg slecht van de bromo. Moe, moe en nog eens moe. De npp is wel erg goed bevallen, goed vol, dikke pomp en krachttoename. Zeker voor herhaling vatbaar..maar dan geen bromo maar cabergoline.

• Topic Starter Topic Starter
Ik was begonnen op 100mg 3x per week. Daarna opgehoogd naar 150mg 3x per week.
Ik kreeg last van prolactine gyno, trok weg met bromocriptine.
Voelde me wel erg slecht van de bromo. Moe, moe en nog eens moe. De npp is wel erg goed bevallen, goed vol, dikke pomp en krachttoename. Zeker voor herhaling vatbaar..maar dan geen bromo maar cabergoline.

Dat is toevallig ik zit in de eerst week van mijn caber. Heb er nog geen bijwerkingen van. Neem het ook om prolactine gyno tegen te gaan.

Dat is toevallig ik zit in de eerst week van mijn caber. Heb er nog geen bijwerkingen van. Neem het ook om prolactine gyno tegen te gaan.

Ja caber is qua bijwerken milder. Dat wil zeggen niet zo misselijk en minder vermoeidheid. Nog een voordeel is dat t langwerkend is. Dus ma en do nemen ipv 2x per dag. Bromo voor mij nooit meer.

Zo de eerste week zit er alweer op.

Het gaat erg goed: binnen een week begon ik al wat voller te staan. Sinds zondag merk ik ook echt dat ik sterker begin te worden tijdens de trainingen.

Helaas ben ik wel weer een tikkende tijdbom en snel geïrriteerd. (Had ik tijdens test p en tren a ook last van)

Sta al minimaal 1 kg in de plus. (Lijkt op vocht)

Ben er positief over de npp, voel mij er beter op dan tijdens de tren a. Kan het nu al iedereen aanbevelen.

Merk je van de npp dan ook meer agressie?

Nou ik zit op 700mg test p en 700mg npp per week.
Tijdens mijn eerste blast zat ik op 1250mg test e.

Heb daar nu pas last van. Maar kan het nog wel in de hand houden.

Wacht nog maar even af. Had bij mij toch zo'n 2 tot 2.5 weken nodig om echt te werken. Dan sta je hard en vol en training wordt steeds intenser.

Hoe was de 1250 test bevallen qua kracht , gains en vocht??

Wacht nog maar even af. Had bij mij toch zo'n 2 tot 2.5 weken nodig om echt te werken. Dan sta je hard en vol en training wordt steeds intenser. Hoe was de 1250 test bevallen qua kracht , gains en vocht??

Dat is mooi dat het nog beter wordt:).

De high test only vond ik niet bijzonder: had een beetje kracht en gains erbij. Het vocht was ook een beetje, niet heel erg veel. (nam wel arimidex erbij)

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

Vanochtend gewogen:
2kg erbij na 9 dagen

Dat is mooi dat het nog beter wordt:).

De high test only vond ik niet bijzonder: had een beetje kracht en gains erbij. Het vocht was ook een beetje, niet heel erg veel. (nam wel arimidex erbij)

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

Vanochtend gewogen:
2kg erbij na 9 dagen

Netjes! :cool:

De trainingen gaan nog steeds erg lekker, voel mij erg sterk.
Alleen 1 nadeel mijn libido werd wat minder, stijf worden duurt langer, en dan wat sneller slap.

Daarom de test p maar wat verhoogt; Zet nu 1050mg test p met 700mg nnp.

Ik hou wel wat vocht, omdat ik nog wel een beetje zout eet, maar vind het nog heel erg meevallen

De trainingen gaan nog steeds erg lekker, voel mij erg sterk.
Alleen 1 nadeel mijn libido werd wat minder, stijf worden duurt langer, en dan wat sneller slap.

Daarom de test p maar wat verhoogt; Zet nu 1050mg test p met 700mg nnp.

Ik hou wel wat vocht, omdat ik nog wel een beetje zout eet, maar vind het nog heel erg meevallen

Gaat goed dan!
Wat weeg je nu?

Nog steeds 2kg in de plus, alleen ben iets droger bij mijn buik.
Ga daarom mijn voeding iets omhoog gooien.

Wel al voller / dikke pomp?
Ik had bij de eerste oefening soms al zo'n dikke pomp dat volgende oefeningen moeilijk werden. Vooral bij rug was dit soms lastig maar ging redelijk met straps. Npp is me goed bevallen behalve die kut prolactine gyno...sucks

Al mijn trainingen gaan nog erg goed.
Ik word alleen nog niet echt zwaarder, wordt wel langzaam aan wat droger en krijg een betere defenitie.
Dat is op zich mooi, maar wil toch nog wat zwaarder worden.

Krijg mijn voeding maar met moeite naar binnen. (ben altijd al een moeilijke eter geweest)
Zit sinds vandaag aan de B12 inject, hopelijk lukt meer eten hier mee.
Nu ligt mijn voeding rond de 3800kcal per dag, wil naar de 4200kcal tot het einde.

Vind de 700mg NPP nog steeds lekkerder dan 700mg Tren A.

Kun je geen whey + havermout shake toevoegen aan je voeding? 60gram havermout (fijn gemalen) en 40 gram whey in water is al snel 350 calorieën. Drink je hem
Met melk dan zit je al over de 400 calorieën.

Kun je geen whey + havermout shake toevoegen aan je voeding? 60gram havermout (fijn gemalen) en 40 gram whey in water is al snel 350 calorieën. Drink je hem Met melk dan zit je al over de 400 calorieën.

Heb er al 2 shakes in zitten per dag, soms pak ik een derde als dat lukt.

Heb er al 2 shakes in zitten per dag, soms pak ik een derde als dat lukt.

ik heb het ook gehad man, op 750 test e 600 deca, ben toen de dosis gaan halveren om even te kijken hoe dat verliep en na twee weken kon ik weer fatsoenlijk eten.

mss is je dosis te hoog.

ik heb het ook gehad man, op 750 test e 600 deca, ben toen de dosis gaan halveren om even te kijken hoe dat verliep en na twee weken kon ik weer fatsoenlijk eten.

mss is je dosis te hoog.

Hmm het zou klote zijn als dat het is.
Maandag start ik met ghr6 2a3 per dag, hopelijk werkt dat een beetje.

Terug
Naar boven