- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahahaha. Ik ben eigenlijk vrij tevreden over de resultaten tijdens mijn cruise maar binnenkort ga ik toch wel terug kuren/blasten. Volgende week ben ik 6 weken aan het cruisen.
.
Borst is een blijvertje

Zo de eerst spuit van mijn blast zit erin.
1ml test p
3ml para
Zet de test p ed en de para e3d.
Heb voor het eerst 4ml per keer gezet. Toch wel een gek voorgevoel. (Had nog nooit meer dan 2.5ml per keer gezet)
Binnen een half uurtje had ik al last van een tren hoest.
3ml para vind op zijn weg altijd wel een ader of bloedvatje en dan is het ...kuch kuch![]()
.
Net mijn vriendin 1ml test p in mijn schouder laten zetten.
Ook hier voel ik weer wat iritaties na het zetten. Heeft 1 van jullie dit wel eens eerder gehad?
Heb hier voor al 3 verschillende merken test p gehad en nog nooit iets direct na het zetten gevoeld.
Heb je AP? Aangezien je praat over ampullen.
Een bekende van mij zet ook test p van AP maar samen met mast p. En is ook pijnlijk maar wel pas de volgende dag. Niet direct erna.
Ja hoor veel goeds over Baltic maar moeilijk te krijgen. Is ook een zalig gevoel als je je spullen voelt inkicken...
Das minder. Ik zit op tren E en totaal geen last van men maag. Voelt de test Prop nog steeds zo heftig aan?
Man echt klote dat die tren zo'n effecten op je eetlust heeft, ik had dat in men laatste blast ook maar werd pas echt een probleem tegen het einde van men blast. Ik krijg ook AAAALTIJD oprispingen van Tren en zoals je aangeeft is er wel honger maar na een paar happen ben ik echt met mezelf aan het vechten om het alsnog op te eten. Klote dat T3 je hier niet bij helpt, ik vind het versnelt wel men stofwisseling waardoor ik sneller terug honger krijg, maar op het moment van eten zelf doet het weinig. Welke compound ga je als hoofdcompound gebruiken bij je volgende blasts? Deca?