MuscleMeat

Blast==>Cruise==>Blast

hahahaha.

Ik ben eigenlijk vrij tevreden over de resultaten tijdens mijn cruise maar binnenkort ga ik toch wel terug kuren/blasten. Volgende week ben ik 6 weken aan het cruisen.

• Topic Starter Topic Starter
hahahaha. Ik ben eigenlijk vrij tevreden over de resultaten tijdens mijn cruise maar binnenkort ga ik toch wel terug kuren/blasten. Volgende week ben ik 6 weken aan het cruisen.

Ja ik ben ook niet ontevreden hoor. maar kan haast niet wachten;).
Ik zette in mijn cruise malay test e. Goed spul om met een slin te spuiten.
1ml past ook lekker in mijn borst.
Heb tijdens heel mijn cruise in mijn bovenlichaam gezet, waren mijn benen wel even aan toe.

Waar ga jij mee blasten?

We delen dezelfde gedachten ;)

Ik wou men billen en benen ook laten rusten want ik ben blijkbaar heel gevoelig op de olie die de meeste UG's gebruiken. Eerst de schouders (1ml) geprobeerd maar elke keer en dikke arm van overgehouden ondanks ik netjes injecteer. Dan borst (1ml slinspuit) geprobeerd en heel dikke pip gehad links en goed rood maar rechts was het iets minder. Voordeel van de pip is dat je heel de dag met een dikke borst rondloopt :D Borst is een blijvertje ;)

Volgende blast gaat test E, Bold, Tren E zijn, maar lage doseringen hoor. Deca heb ik ook nog liggen maar dat is voor later denk ik, eerst een paar weken cutten met tren en bold. Cutten ben ik al mee bezig maar de blast is normaal voor volgende week.

Ik heb bold van UP en MT en die van MT is idd spierwit dus als ik deze met slinnaalden kan zetten zou ik dat wel leuk vinden :p

Zo de eerst spuit van mijn blast zit erin.
1ml test p
3ml para

Zet de test p ed en de para e3d.
Heb voor het eerst 4ml per keer gezet. Toch wel een gek voorgevoel. (Had nog nooit meer dan 2.5ml per keer gezet)
Binnen een half uurtje had ik al last van een tren hoest.

3ml para vind op zijn weg altijd wel een ader of bloedvatje en dan is het ...kuch kuch :D

Zo de eerst spuit van mijn blast zit erin.
1ml test p
3ml para

Zet de test p ed en de para e3d.
Heb voor het eerst 4ml per keer gezet. Toch wel een gek voorgevoel. (Had nog nooit meer dan 2.5ml per keer gezet)
Binnen een half uurtje had ik al last van een tren hoest.

4ml in 1 spuit?

Hoe is het met de pip?

Dat gaat hij morgen of overmorgen weten zeggen.

4ml in 1 spuit? Hoe is het met de pip?

Jep
3 ampullen van para (76mg)
1 ampul test p (100mg)
Naald 0,55 x 25mm gebruikt, ging prima.

Gister direct na het zetten voelde ik wel een iets gevoelige plek.
maar dat is helemaal weg

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

3ml para vind op zijn weg altijd wel een ader of bloedvatje en dan is het ...kuch kuch :D

Ghehe mooi: dan moet er wel Tren in zitten:D.

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Dat gaat hij morgen of overmorgen weten zeggen.

Ik hoop het niet, moet woensdag benen trainen:lifter:

Net mijn vriendin 1ml test p in mijn schouder laten zetten.
Ook hier voel ik weer wat iritaties na het zetten. Heeft 1 van jullie dit wel eens eerder gehad?
Heb hier voor al 3 verschillende merken test p gehad en nog nooit iets direct na het zetten gevoeld.

Net mijn vriendin 1ml test p in mijn schouder laten zetten.
Ook hier voel ik weer wat iritaties na het zetten. Heeft 1 van jullie dit wel eens eerder gehad?
Heb hier voor al 3 verschillende merken test p gehad en nog nooit iets direct na het zetten gevoeld.

Heb je AP? Aangezien je praat over ampullen.

Een bekende van mij zet ook test p van AP maar samen met mast p. En is ook pijnlijk maar wel pas de volgende dag. Niet direct erna.

Heb je AP? Aangezien je praat over ampullen.

Een bekende van mij zet ook test p van AP maar samen met mast p. En is ook pijnlijk maar wel pas de volgende dag. Niet direct erna.

Nee ik heb Baltic.
Wat jou kennis heeft heet PIP. Bij mij is het alleen na het zetten. Als ik wakker wordt voel ik niks meer.

Ben nu 2 weekjes bezig. En het gaat lekker
Na 5 dagen had ik het even zwaar, voelde mij niet echt lekker. Denk dat toen de test prop insloeg. sterk spul moet ik zeggen. En na een klein weekje begon de Para ook te werken. (hoesten, maagzuur en een kort lontje)

Je begon het met een klein weekje ook weer te zien, mijn spieren werden weer boller. En het trainen gaat ook alweer beter.

Ben wel aan het kijken of het zin heeft om de T3 te verhogen, want mij eetlust is erg lag door de para. Zit vandaag op 75mcg, woensdag weer verhogen. Wil kijken of het op een hogere dosis beter gaat.

Moet zeggen dit merk kan ik je echt aanraden.

Ja hoor veel goeds over Baltic maar moeilijk te krijgen.

Is ook een zalig gevoel als je je spullen voelt inkicken...

Ja hoor veel goeds over Baltic maar moeilijk te krijgen. Is ook een zalig gevoel als je je spullen voelt inkicken...

Nou ik voelde mij juist niet relax. Had voor het eerst last van "test Flu" voelde mij beroerd, misselijk en koorts. Heb ook op 1250mg test e en 1050mg test prop van EP gezeten en toen had ik nergens last van.

Merk dat de 700mg test p van baltic net zo sterk is of zelfs iets sterker dan die hogere doseren van EP.
Ik vind het zijn geld waard.

Zegt misschien al iets over de zuiverheid van baltic en dat 700 mg prop wel degelijk 700 mg prop bevat...

Nou dit is echt de laatste keer tren voor mij geweest als hoofd compound.
Mijn eerste kuur was met tren ace en zat nu aan de para. Mijn maag kan er echt niet tegen, heb zware eet problemen door de para, ben nu al gehalveerd. Zet nu nog maar 1ml oed.
Mijn maag trek het nu wel iets beter, krijg mijn voeding iets beter naar binnen. Maar neem de volgende keer geen Tren meer.

Heb verschillende geprobeerd:
*de T3 verhogen naar 125mcg omdat ik dat advies kreeg. haalde niet veel uit.
* b12 inject, wertk wel iets, geeft meer honger alleen ben ik nog steeds na 5 happen misselijk.
* grhp 6 werkt ook wel, geeft ook meer honger, maar wordt dan als nog misselijk van eten.

Ga nog 3 weken door op 700mg Test Prop en 266mg Para. Daarna sluit ik mijn kuur af.

Das minder. Ik zit op tren E en totaal geen last van men maag.

Voelt de test Prop nog steeds zo heftig aan?

Das minder. Ik zit op tren E en totaal geen last van men maag. Voelt de test Prop nog steeds zo heftig aan?

Ik hoef nu gelukkig niet meer te kotsen, deed ik eerst wel toen ik elke dag 1ml para zetten.
Ja die prop bevalt mij erg goed van Baltic, daarom hou ik die denk nog zo lang mogelijk op 700mg per week. (had ik er meer besteld)

Man echt klote dat die tren zo'n effecten op je eetlust heeft, ik had dat in men laatste blast ook maar werd pas echt een probleem tegen het einde van men blast. Ik krijg ook AAAALTIJD oprispingen van Tren en zoals je aangeeft is er wel honger maar na een paar happen ben ik echt met mezelf aan het vechten om het alsnog op te eten.

Klote dat T3 je hier niet bij helpt, ik vind het versnelt wel men stofwisseling waardoor ik sneller terug honger krijg, maar op het moment van eten zelf doet het weinig.

Welke compound ga je als hoofdcompound gebruiken bij je volgende blasts? Deca?

Man echt klote dat die tren zo'n effecten op je eetlust heeft, ik had dat in men laatste blast ook maar werd pas echt een probleem tegen het einde van men blast. Ik krijg ook AAAALTIJD oprispingen van Tren en zoals je aangeeft is er wel honger maar na een paar happen ben ik echt met mezelf aan het vechten om het alsnog op te eten. Klote dat T3 je hier niet bij helpt, ik vind het versnelt wel men stofwisseling waardoor ik sneller terug honger krijg, maar op het moment van eten zelf doet het weinig. Welke compound ga je als hoofdcompound gebruiken bij je volgende blasts? Deca?

Ja had dat op 700mg tren ace van UP ook al erg.
Maar nu zat ik op 550mg Para van Baltic en het was nog erger, deze is dus zeker sterker dan wat ik in mijn vorige kuur gebruikte. (kan het iedereen dan ook aanraden)

Ik ben straks 32 weken on geweest, ga dan of en dan zeker 20 weken niks gebruiken. Kan ik in die tijd mooie bedenken wat ik wil gaan doen. Misschien wel sparen voor iets van 30 weken HGH en dan high test met deca. Maar dat is nog ver weg, eerst maar een kijken hoe snel ik herstel

Terug
Naar boven