MuscleMeat

Blast==>Cruise==>Blast

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog voor ongeveer een klein weekje npp en nog meer dan 2 dichte potjes test prop. Die maak ik ook gewoon op.

Sinds maandag ben ik ook begonnen met 10 dagen methyl tren tabs. Gaat gelijk weer erg lekker. De mt tabs veranderen mijn spieren gelijk al. En voel mij weer lekker opgefokt.

Doet de training ook weer een stukje beter gaan.

Ik heb nog voor ongeveer een klein weekje npp en nog meer dan 2 dichte potjes test prop. Die maak ik ook gewoon op.

Sinds maandag ben ik ook begonnen met 10 dagen methyl tren tabs. Gaat gelijk weer erg lekker. De mt tabs veranderen mijn spieren gelijk al. En voel mij weer lekker opgefokt.

Doet de training ook weer een stukje beter gaan.

Die MT tabs toevallig van rood/wit?:o hoeveel mg neem je?

Hoe gaat het met je gewicht?

Komen er nog foto's ?
Hoe is de npp bevallen ?
Verkies je het boven je cycle met tren ?

Succes nog met de mt pillen.
Zelf geen ervaring mee lijkt me wel wat !

Die MT tabs toevallig van rood/wit?:o hoeveel mg neem je?

Hoe gaat het met je gewicht?

Jep dat klopt die heb ik. Zit op 4mg per dag, neem er 2 in de ochtend en 2 als pre work out.

De weegschaal gaf bijna 88kg aan. En wordt nog steeds iets droger.

Haha die MT tabs... Toen dat nieuw was in belgie/nederland heb ik eens een potje gekregen van men verdeler omdat hij wou dat ik dat eens teste... Damn bro wat was dat... op 4 weken tijd werd ik bijna een ander mens. Kwam er niet echt veel van bij maar men fysiek veranderde bijna dagelijks, harder droger en sterker. Voelde toen wel dat ik mijn lichaam zwaar onder druk zette met dat spul dus niet te gulzig zijn....

Logje van toen:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/zijn-gebruikelijke-doseringen-parabolan-tabs-gs-127171/

En wat vind je van de MT na bijna één week? :D

En wat vind je van de MT na bijna één week? :D

Ik had MT al eens eerder gebruikt, toen deed ik het 17 dagen, alleen had ik toen zwaar last van leverbeschadiging. (donkere pis, wit/grijze poep en steken rond mijn lever)
Daarom hou ik het nu maar op 10 dagen MT.

Vanaf dag 1 merk je dat het in je lichaam bezig is. Je veranderd ook al direct: meer kracht en je spieren veranderen ook duidelijk kwa zich.

---------- Toegevoegd om 08:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:52 ----------

Komen er nog foto's ? Hoe is de npp bevallen ? Verkies je het boven je cycle met tren ? Succes nog met de mt pillen. Zelf geen ervaring mee lijkt me wel wat !

Nee ik ga geen foto's plaatsen.

Ja wat moet ik eens van de npp zeggen. Kan niet echt zeggen dat ik het echt merk ofzo. Merk duidelijk dat er een lading anabole in mijn lichaam aanwezig is, maar om nu te zeggen: heey ik merk de npp op.
Voel mij tijdens deze kuur wel beter dan tijdens mijn vorige op tren ace.

Ben trouwens over gestapt van merk. Eerst zetten ik 1050mg test p van EP.
Nu zet ik 1575mg test p van het merk Biochemi.

Merk tussen beide geen verschil in sterkte, dit is dus een slechte zaak want zet toch een stuk meer van Bio.
Moet wel zeggen dat Bio lekkerder prikt: de olie is dunner en het geeft geen pip. (had bij EP altijd wel een klein beetje last van pip)

Gister mijn NPP opgemaakt, heb nog 1 dicht potje Test Prop liggen die maak ik op. Daarna ben ik klaar met mijn kuur.

Waarom heb je weer mt tabs gekozen ipv inject als ik vragen mag?
Gemak?

Want dat van die grijze kak enzo krijg ik nog steeds de kriebels van als ik het zo hoor :P

Waarom heb je weer mt tabs gekozen ipv inject als ik vragen mag? Gemak? Want dat van die grijze kak enzo krijg ik nog steeds de kriebels van als ik het zo hoor :P

Tabs en inject is beide net zo slecht voor de lever.
Dit geldt ook voor winny en dianabol. (zijn beide ook tabs en inject van)

Ik heb toch maar besloten om er nog een cruise en blast achteraan te plakken.

1-5 weken test e op 250mg
6-12 Test P 700mg
6-12 Para 400mg

Dit keer gekozen voor wat lagere dosis om te kijken hoe ik daarop reageer en of ik er beter mee kan eten.

Nog 2 prikjes te gaan van mijn cruise, daarna gaat mijn 3e blast in.

Kan niet wachten om weer te knallen.
Hoop alleen nu dat mijn lichaam wel wat beter tegen de Tren kan, bij mijn vorige kuur zat ik op 700mg tren A van UP.
Toen had ik heel erg last van mijn maag. (1á2x overgeven per dag) En kon ik erg slecht eten.

Daarom hou ik de dosis nu op 400mg Parabolan per week. (het is dit keer wel van Baltic, schijnt sterk te zijn)

Nog 2 prikjes te gaan van mijn cruise, daarna gaat mijn 3e blast in.

Kan niet wachten om weer te knallen.
Hoop alleen nu dat mijn lichaam wel wat beter tegen de Tren kan, bij mijn vorige kuur zat ik op 700mg tren A van UP.
Toen had ik heel erg last van mijn maag. (1á2x overgeven per dag) En kon ik erg slecht eten.

Daarom hou ik de dosis nu op 400mg Parabolan per week. (het is dit keer wel van Baltic, schijnt sterk te zijn)

Zou wel fijn zijn als je je voer binnen houdt ja. Nog even en dan volg ik je ;)

Hoor ook veel goeds van Baltic.

Ben benieuwd of je met de mindere dosis, al is 400 mg para niet echt laag, ook mooie veranderingen gaat zien.

Je snapt dat orals een andere vorm van de stof zijn om uberhaupt efficient oraal gebruikt te kunnen worden? ben je bekend met de term 17aa?

Ja dat is in grof vertaald in het Nederlands de "koolstof" die eraan hangt.
En die zit ook aan Dianabol, Winstrol en Methlytren injects.

Ik verveel mij dood tijdens mijn cruise:rolleyes:, heb er straks 4 weken op zitten.
had eigenlijk nog 1 weekje ingepland. Zondag komt mijn potje caber binnen. Zou maandag gelijk kunnen beginnen:D.

Terug
Naar boven