Cruisecontrol88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.139
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik prik een lekker wijf Spuit der 4x volledig vol en nu een kleine 2wk later komt ze mauwen dat ze niet ongesteld is en vermoed zwanger te zijn.

Nee, eventuele cellen die niet goed zijn vanwege gebruik kunnen niet bevruchten, dus de kansen blijven net zo groot als zonder aas gebruik.Is er dan wel een hogere kans op ziektes/handicaps bij het geboren kindje? of zijn die kansen net zo groot als zonder aas gebruik?
In nederland ben je niet verplicht mee te werken aan een DNA test. (Tenzij je een strafbaar feit gepleegd hebt)
maar dan wat onalfabetischer neergezetVolgens mij kan de vrouw ook zonder dat jij een strafbaar feit hebt gepleegd naar de rechter om een DNA test af te dwingen.
Wahahhaha sukkel!!
Hoezo ga je er vanuit dat ze niet zwanger kan worden?
Er komt toch zaad uit je piel, dat wil zeggen dat je baby's kan maken.
Is er dan wel een hogere kans op ziektes/handicaps bij het geboren kindje? of zijn die kansen net zo groot als zonder aas gebruik?
Wat omschrijf jij je probleem toch mooi, je klinkt als een hele stoere jongen![]()
ik ging er van uit dat de kans vele male minder was omdat ze ook de pil slikte. Dan wel niet altijd even netjes. Dat in combinatie met mijn verminderde vruchtbaarheid waar toch altijd voor word gewaakt tijdens het kuren verwachte ik dat de kans heel klein zou zijn vandaar dus.