XXL Nutrition

Blast en Cruise zwanger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vriend van me heeft na 1,5 jaar cruisen en blasten ook z'n vriendin zwanger gemaakt.. Ook op middelen zoals tren gezeten. Wel de gehele periode HCG laten meelopen.

Is er dan wel een hogere kans op ziektes/handicaps bij het geboren kindje? of zijn die kansen net zo groot als zonder aas gebruik?
Nee, eventuele cellen die niet goed zijn vanwege gebruik kunnen niet bevruchten, dus de kansen blijven net zo groot als zonder aas gebruik.

Het is trouwens wel erg persoonsafhankelijk. De een kan jaren kuren en echt hoge hoeveelheden wegspuiten en midden in een blast iemand bevruchten, terwijl de ander helemaal off moet en een HCG of HMG protocol moet volgen om met moeite iemand zwanger te maken.

Onvruchtbaarheid door AAS is nog nooit aangetoond, waardoor men dus denkt dat als iemand onvruchtbaar is (na AAS), diegene voor AAS ook onvruchtbaar heeft moeten zijn.

In nederland ben je niet verplicht mee te werken aan een DNA test. (Tenzij je een strafbaar feit gepleegd hebt)

Volgens mij kan de vrouw ook zonder dat jij een strafbaar feit hebt gepleegd naar de rechter om een DNA test af te dwingen.

Maar on srs note.

Zorg dat ze snel gaat testen zodat je strax niet te laat bent om weg te halen.

Bij onregelmatige inname wordt de pil ook onbetrouwbaar.

Haal gewoon een zwangerschapstest...Dbb is geen zwangerschapstest.

• Topic Starter Topic Starter
Wahahhaha sukkel!!
Hoezo ga je er vanuit dat ze niet zwanger kan worden?
Er komt toch zaad uit je piel, dat wil zeggen dat je baby's kan maken.

ik ging er van uit dat de kans vele male minder was omdat ze ook de pil slikte. Dan wel niet altijd even netjes. Dat in combinatie met mijn verminderde vruchtbaarheid waar toch altijd voor word gewaakt tijdens het kuren verwachte ik dat de kans heel klein zou zijn vandaar dus.

Is er dan wel een hogere kans op ziektes/handicaps bij het geboren kindje? of zijn die kansen net zo groot als zonder aas gebruik?

zo ver ik weet net zo groot. Volume en kwantiteit neemt af. Kwaliteit niet kan ik me herinneren.

ik ging er van uit dat de kans vele male minder was omdat ze ook de pil slikte. Dan wel niet altijd even netjes. Dat in combinatie met mijn verminderde vruchtbaarheid waar toch altijd voor word gewaakt tijdens het kuren verwachte ik dat de kans heel klein zou zijn vandaar dus.

Ok snappen we.

Maar waarom stemde zij in om het te doen zonder pil/condoom/...?

omdat met condoom vervelend is?

Kan er zelf eigenlijk ook wel om lachen

Wat is er überhaupt vervelend aan een condoom? Ik vind dat altijd zo'n bullshit.. scheelt zooi en dat ding zit binnen 5 sec om. Of moet je hem eerst nog zoeken? (je pikkie, niet het condoom)

Een condoom is toch gewoon kut.
Gevoel is veel minder en hij stinkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven