MuscleMeat

Blasting and cruising?? Ervaring?

ah oke, die 2 jaar loopt dus op..

Ik wilde eigenlijk ook langere tijd blast - cruise gaan doen maar mijn onlangs afgeronde blast met test en tren heeft mijn acne weer terug gebracht op borst en rug. Ik zit nu nog ff op 125mg per week test en ga straks off na 8 maanden (2x blast en 2x cruise). Verder cruisen en blasten zal voor meer acne zorgen denk ik. Dus ik ga toch maar off. Het heeft geen zin om buff en Lean te zijn als je niet je shirt kunt uittrekken.

Constant verhoogde test zal niet gaan helpen met acne. Dus eerst off, van mijn acne af komen en dan kijken we weer verder.

Nogmaals thanks voor je eerlijke reacties! Hoezo heb je de stap om te gaan blasten en cruisen eigenlijk genomen? Omdat je off en on cyclen niks vind??

Ik vond het on en off cyclen inderdaad niks, telkens weer een paar kg verliezen die je dan volgende keer weer moest inhalen enzo. Toen heb in het topic van Big Cat gelezen dat het minder belastend zou zijn voor je lichaam om gewoon te cruisen en blasten ipv telkens terug te herstellen. De volledige onderbouwing weet ik zo direct niet meer maar ik kon mezelf hier toen goed in vinden. Tevens ben ik al jaren single dus hoef met niemand rekening te houden.

@Saik0: Ik ben nog steeds bezig met cruisen en blasten, in november ben ik 2 jaar bezig

uiteindelijk ga je toch year round blasten :roflol:

uiteindelijk ga je toch year round blasten :roflol:

Hahahahaha:D

Probleem is dat je steeds buffer word, allez dat is toch de bedoeling en je dat met een cruise dat niet goed kunt vasthouden.

Tijdens een blast snak je na een tijdje naar je cruise en als je 4 weken aan het cruisen bent dan jeukt het al terug te blasten..

Blast en cruise is beter voor je lichaam maar als je nog een kinderwens hebt en geen zin om de rest van je leven te prikken, ja die mogelijkheid bestaat, zou ik er niet aan beginnen.

Eens de naald erin gaat is het nog moeilijk om terug te keren:o

nee. althans, heb 'm nu wel doorgetrokken, maar over 4 weken wel cruisen voor een tijdje. Mijn doseringen zijn wel lager dan voorheen en je voeding moet nagenoeg perfect zijn. Geen gekke dingen doen.
Maar ken persoonlijk niemand die zich netjes kan houden aan blast/cruise protocol over langere perioden. Uiteindelijk zie ik ze allemaal blasten voor jarenlang en de doseringen worden achterlijk hoog.

Vraag me af wat de gevolgen daarvan zijn. Kennis van me cruise/blast nu al zo een 3 jaar en hij checkt zijn gezondheid niet d.m.v. bloedonderzoek etc.

nee. althans, heb 'm nu wel doorgetrokken, maar over 4 weken wel cruisen voor een tijdje. Mijn doseringen zijn wel lager dan voorheen en je voeding moet nagenoeg perfect zijn. Geen gekke dingen doen. Maar ken persoonlijk niemand die zich netjes kan houden aan blast/cruise protocol over langere perioden. Uiteindelijk zie ik ze allemaal blasten voor jarenlang en de doseringen worden achterlijk hoog.
maar in principe hoeven de doseringen niet veel hoger te worden als je een normale cruise doet van 4-8 weken toch? stel je blast test/tren 1000/500 dan een cruise van 6 weken op 250test
en dan opnieuw dezelfde blast, zal je dan (in theorie) de 2e blast minder hard gaan? (los van het feit dat je dan gespierder bent en dus iets minder massa erop kan plakken in verhouding)

maar in principe hoeven de doseringen niet veel hoger te worden als je een normale cruise doet van 4-8 weken toch? stel je blast test/tren 1000/500 dan een cruise van 6 weken op 250test
en dan opnieuw dezelfde blast, zal je dan (in theorie) de 2e blast minder hard gaan? (los van het feit dat je dan gespierder bent en dus iets minder massa erop kan plakken in verhouding)

Grootste probleem is dat je de vooruitgang bij jezelf niet goed genoeg ziet en je dan altijd verder en verder gaat. Wat is nu 10-15ml in een week? Gear kost heel weinig dus duw je er voor de zekerheid genoeg in.

Als je de doseringen gelijk houd groei je ook wel maar niet zo hard:o

Als ik nu in een blast 6 kilo wil pakken op 10 weken dan gaat er meer moeten ingaan dan 500 mg tren hoor en wat test. Heb sinds november 2014 2 blasten achter de rug en de volgende is gepland in oktober.

Nou ik ben toch niet al maanden aan een stuk aan't blasten dus spreek voor jullie eigen haha :P Ik doe telkens een cruise van 6-8 weken na elke blast, soms cruise ik wat langer, ligt er maar juist aan hoe de thuissituatie op dat moment is enzo.

Idem ditto, 4-8 weekjes 250 mg. E5D, daarna 750 ml E5D tot de lol er af is :P Wat aromasin erbij, en compounds zoals mast en tren zijn overbodig als je een beetje goed reageert op gear om er heel het jaar groot en droog bij te staan ;)

blast en cruise al 4 jaar cruise soms maanden lang als ik et wat rustiger aan doe verlies nooit massa in ieder geval geen spier.

Terug
Naar boven