- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nogmaals thanks voor je eerlijke reacties! Hoezo heb je de stap om te gaan blasten en cruisen eigenlijk genomen? Omdat je off en on cyclen niks vind??
Doe jij dat?

Ik heb mn haar nog, betekent dit dat ik fake gear heb??
Maar ken persoonlijk niemand die zich netjes kan houden aan blast/cruise protocol over langere perioden. Uiteindelijk zie ik ze allemaal blasten voor jarenlang en de doseringen worden achterlijk hoog.
maar in principe hoeven de doseringen niet veel hoger te worden als je een normale cruise doet van 4-8 weken toch? stel je blast test/tren 1000/500 dan een cruise van 6 weken op 250testnee. althans, heb 'm nu wel doorgetrokken, maar over 4 weken wel cruisen voor een tijdje. Mijn doseringen zijn wel lager dan voorheen en je voeding moet nagenoeg perfect zijn. Geen gekke dingen doen. Maar ken persoonlijk niemand die zich netjes kan houden aan blast/cruise protocol over langere perioden. Uiteindelijk zie ik ze allemaal blasten voor jarenlang en de doseringen worden achterlijk hoog.
maar in principe hoeven de doseringen niet veel hoger te worden als je een normale cruise doet van 4-8 weken toch? stel je blast test/tren 1000/500 dan een cruise van 6 weken op 250test
en dan opnieuw dezelfde blast, zal je dan (in theorie) de 2e blast minder hard gaan? (los van het feit dat je dan gespierder bent en dus iets minder massa erop kan plakken in verhouding)