XXL Nutrition

Blessure gevoelig

Jimmies

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
81kg
Vetpercentage
15%
Ik ben erg blessure gevoelig, is de een nog niet weg heb ik de ander alweer te pakken en het zijn allemaal kleine pijntjes maar wel die vervelende. Ik denk dat het veel met het rusten van me lichaam te maken heeft maar ik wilde graag weten van mensen op het forum of ze er ervaring mee hebben/hadden. Valt er iets tegen te doen?

Lichter doortrainen, absolute rust maakt het bij mij enkel erger.

goed op je techniek letten tijdens het trainen wil ook wel helpen, mocht je dat nog niet doen

de oefeningen waar je blessuregevoelig voor bent niet meer doen

• Topic Starter Topic Starter
ik voel het bij mijn ellebogen als ik bijv. pushups doe.. blessure gevoelig zijn zuigt echt aars. Rusten is zo k*t want ik ben echt iemand die absoluut niet stil kan zitten.

ik heb ook probleem schouders.
front raises doe ik daarom ook niet meer.

Rusten is het slechtste wat je kan doen. Je zegt zelf dat het kleine pijntjes zijn. Doorbijten dan! Pijn is niet altijd slecht weet je. Train wat lichter als je wil, maar ga niet rusten. Hierdoor moet je steeds van voor af aan beginnen, waardoor je je blessuregevoeligheid ook niet helpt...

Let eens op je techniek bij het uitvoeren van de oefening/oefeningen waar je last van hebt. Let er ook eens op of je blessures telkens voorkomen in dezelfde zone, of over je algehele lichaam.

Blessuregevoeligheid kan aan veel dingen liggen eigenlijk, te snel te zwaar training, onvoorbereid trainen, onopgewarmd trainen, etc...

Terug
Naar boven