Fitness Seller

Blessure herstellen met aas

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Is er iemand bekend met blessures herstellen door bold en anavar te gebruiken?
Ik start binnenkort een test anavar primo kuur en ik wil hier laag gedoseerd bold bij laten lopen maar ik weet niet welke dosering hiervoor geschikt is.
Het gaat er puur om zodat de shin splints (chronische) verdwijnt en dat ik weer op een normaal niveau cardio kan doen.
Ik zit dan op 80 anavar 750 test 1000 primo en denk er nu over om 400 bold bij te laten komen voor 14 weken, ik weet dat bold lang gebruikt moet worden en hoger in mg maar het gaat puur en alleen om de blessure.
Als laatste oplossing zie ik hgh maar daar heb ik nog onvoldoende kennis over op dit moment.

ik dacht dat anavar voor pumps zorgde waardoor je nog eerder last zou krijgen van je scheenbeen? En bold+test=te dik bloed=gevaarlijk?

ik dacht dat anavar voor pumps zorgde waardoor je nog eerder last zou krijgen van je scheenbeen? En bold+test=te dik bloed=gevaarlijk?

Scheenbeen heb ik momenteel last van met anavar icm eca... Weet niet of het echt goed is voor blessures. Bold heb ik wel wat positieve dingen over gelezen. Al lang last deze blessures? Hopelijk trekt het snel weg!!

bold+test is niet gevaarlijk, en anavar pumps hebben niks met zn blessure te maken. anavar is goed voor connective tissue, kan wel helpen zelfs

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je winstrol bedoeld als ik aan de winny zit kan ik zelfs niet gewoon lopen door de pijn:o ik denk zelfs dat ik het door de winstrol heb gekregen.

Ik heb het inmiddels, zo erg als het nu is, een jaar en het gaat echt niet meer weg trekken dat weet ik zeker

Zou 400mg bold helpen of is dit echt te weinig? Nog een keer voor de duidelijkheid de gains van de bold interesseren me dus echt niet het is puur alleen om deze blessure

Ik denk dat je winstrol bedoeld als ik aan de winny zit kan ik zelfs niet gewoon lopen door de pijn:o ik denk zelfs dat ik het door de winstrol heb gekregen.

Ik heb het inmiddels, zo erg als het nu is, een jaar en het gaat echt niet meer weg trekken dat weet ik zeker

Zou 400mg bold helpen of is dit echt te weinig? Nog een keer voor de duidelijkheid de gains van de bold interesseren me dus echt niet het is puur alleen om deze blessure

Zou eerst kijken wat de reden is dat bold helpt bij een blessure. Vervolgens uitzoeken of dit ook effect heeft op jouw blessure. Het lijkt me niet dat een middel tegen alle blessures helpt.

oke dus helaas weet niemand het antwoord op mijn vraag.
ik probeer 16 weken 400mg bold ew en mocht dit te weinig zijn kom ik hier nog op terug met de hierop volgende kuur..

oke dus helaas weet niemand het antwoord op mijn vraag.
ik probeer 16 weken 400mg bold ew en mocht dit te weinig zijn kom ik hier nog op terug met de hierop volgende kuur..

zet er wel 250 test naast zou ik zeggen

verder is het een goed begin, je kan ook best hoger gaan. snap dat je het niet om de gains doet, maar
als je er toch aan begint...

zet er wel 250 test naast zou ik zeggen

verder is het een goed begin, je kan ook best hoger gaan. snap dat je het niet om de gains doet, maar
als je er toch aan begint...

ik zit dan sowieso al op 500mg test 700mg primo 80mg anavar /750mg test 1000mg primo & clen t3 t5

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

ik ben nu aan het kijken voor de hierop volgende kuur rond december ofzo 250mg test 800-1000mg bold EW 4iu hgh ED maar daarmee begin ik vandaag pas met inlezen ik heb onvoldoende verstand van hgh op dit moment

ik zit dan sowieso al op 500mg test 700mg primo 80mg anavar /750mg test 1000mg primo & clen t3 t5

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

ik ben nu aan het kijken voor de hierop volgende kuur rond december ofzo 250mg test 800-1000mg bold EW 4iu hgh ED maar daarmee begin ik vandaag pas met inlezen ik heb onvoldoende verstand van hgh op dit moment

ah :) gewoon die volgende kuur doen dan, deze is al wel genoeg voor nu lijkt me :)

het probleem is dat ik echt kapot ga van de pijn als ik het tempo verhoog met hardlopen.. dan kan ik weer een aantal dagen mank lopen :o
dacht dat 400 wel mogelijk was omdat het voor bold erg laag gedoseerd is maar jij vind het een afrader?

het probleem is dat ik echt kapot ga van de pijn als ik het tempo verhoog met hardlopen.. dan kan ik weer een aantal dagen mank lopen :o
dacht dat 400 wel mogelijk was omdat het voor bold erg laag gedoseerd is maar jij vind het een afrader?

ik heb geen idee, ik kan ook aleen in theorie bedenken dat het helpt.

ik gebruik het om blessures te voorkomen, das gewoon een ander verhaal
wat zegt je doc eigenlijk over je blessure?

Heb me voeten opgemeten en op maat gemaakte schoenen gekregen.. Verder kon hij alleen maar fysio aanraden maar dat werkt allemaal niet. Alle legale supplementen die er zijn heb ik geprobeerd, ik kan alleen nog shockwave therapie proberen maar daar heb ik alweer geen vertrouwen meer in door al die doodlopende wegen

Heb me voeten opgemeten en op maat gemaakte schoenen gekregen.. Verder kon hij alleen maar fysio aanraden maar dat werkt allemaal niet. Alle legale supplementen die er zijn heb ik geprobeerd, ik kan alleen nog shockwave therapie proberen maar daar heb ik alweer geen vertrouwen meer in door al die doodlopende wegen

Ja shockwave heeft maat van mij ook gehad voor springschenen. Kreeg ook andere zooltjes in zijn schoen. Bij hem heeft het geholpen, maar in hoeverre die shockwave hier bij heeft geholpen weet ik niet. Wel proberen waard lijkt mij.

Echte mannen trainen door een blessure, p*ssy :trollface:

Ik denk nniet dat 400 bold daar iets aan gaat doen. Sowieso zou ik de tijd nemen om hier van te herstellen en niet gewoon dit er bij nemen boven op je geplannende kuur. Voorheen toen ik niet off ging en ik kreeg een blessure ging ik 'bridgen' op 250test met 200deca. Dat werkte altijd goed tegen blessures. Licht gaat trainen en lage dosis test en deca. De helft van wat ik adviseer zou ook genoeg zijn.

Doe dit 6 tot 8weken en dan zou je van je blessure af kunnen zijn denk ik. Maar ga niet vol in de kuur en blijf vol gas gaan. Ff een stapje terug zodat je later weer vooruit kan gaan.

En HGH is altijd een goed idee.

Ik ga me maar eens inlezen over een hgh test bold/deca kuurtje misschien dat ik er volgende winter wat aan kan doen

Waar heb je vandaan dat bold goed is tegen blessures? Van die forum post die rondzwerft op het internet, waarin wordt gezegd dat deca, anavar, bold en nog iets goed is tegen pezen etc? Want dat artikel is waarschijnlijk uit de duim gezogen. Ik heb me er een keer in proberen te verdiepen aangezien ik al langdurig niet kan sporten door blessures. Er zijn alleen studies met deca gedaan, en de ene studie zegt dat het wel voordelig is, de ander niet. Hetzelfde geldt voor HGH, maar ik kreeg de indruk dat HGH eerder nadelig is voor blessures.

Ik weet in ieder geval dat het bij shin splints van belang is dat ze rust krijgen.

Waar heb je vandaan dat bold goed is tegen blessures? Van die forum post die rondzwerft op het internet, waarin wordt gezegd dat deca, anavar, bold en nog iets goed is tegen pezen etc? Want dat artikel is waarschijnlijk uit de duim gezogen. Ik heb me er een keer in proberen te verdiepen aangezien ik al langdurig niet kan sporten door blessures. Er zijn alleen studies met deca gedaan, en de ene studie zegt dat het wel voordelig is, de ander niet. Hetzelfde geldt voor HGH, maar ik kreeg de indruk dat HGH eerder nadelig is voor blessures.

Ik weet in ieder geval dat het bij shin splints van belang is dat ze rust krijgen.

over bold en connective tissue is wel genoeg te vinden volgens mij.

maar of de shin splints daar precies onder vallen? wat ik er van lees lijkt het me
wel, maar ben geen docter

Rust gaat me niet helpen ik rust al bijna een jaar maargoed ik verplaats het naar december

Terug
Naar boven