MuscleMeat

Blessure herstellen met aas

• Topic Starter Topic Starter
Me vraag is toch nog niet helemaal beantwoord.. Als ik 20 weken op 200mg bold EW ga, versnel ik dan de herstel van de pezen of moet ik toch gewoon op 400 gaan ondanks aankomende kuur?

Ik denk nniet dat 400 bold daar iets aan gaat doen. Sowieso zou ik de tijd nemen om hier van te herstellen en niet gewoon dit er bij nemen boven op je geplannende kuur. Voorheen toen ik niet off ging en ik kreeg een blessure ging ik 'bridgen' op 250test met 200deca. Dat werkte altijd goed tegen blessures. Licht gaat trainen en lage dosis test en deca. De helft van wat ik adviseer zou ook genoeg zijn.

Doe dit 6 tot 8weken en dan zou je van je blessure af kunnen zijn denk ik. Maar ga niet vol in de kuur en blijf vol gas gaan. Ff een stapje terug zodat je later weer vooruit kan gaan.

En HGH is altijd een goed idee.

ik denk dat bold wel werkt, maar niet op 200mg (en dat is nog voorzichtig gezegd)

maar hungry henry zijn suggestie word ook veel gedaan, en werkt ook.

dus, opties :)

Ik heb de deca aangeschaft :D ben me alleen nog aan het bedenken hoeveel weken ik het ga gebruiken want de primo kuur gaat 14 weken duren en na die 14 weken ga ik 2 weken op 250mg test omdat ik dan in het buitenland zit (kan daar wel trainen maar ik ga daar liever niet nakuren). Ik denk aan 5 weken 200mg deca 250mg test dan 7 weken 500mg test 700mg primo en anavar 6 weken, 7 weken 750mg test 1000mg primo en daarna 2 weken 250mg test

Bacardi met deca ga je je lekker voelen qua gewrichten maar werd echt een ballon met test en deca :p

Haha ja maar het zijn maar 5 weekjes laag gedoseerd dus moet goed komen :D

Terug
Naar boven