XXL Nutrition

Blessure k*tz**i

rustig aan doen in de gym

boldenone verhoogt collageen synthese met 340%!! En test lager dan 200mg ook, dus mooie combi om te herstellen

• Topic Starter Topic Starter
/

Laatst bewerkt:
Ik ben een wedstrijdvechter, en ik moet nog tot de zomer door trainen. Bold duurt te lang voordat het aanslaat.

aanslaan... na de eerste prik doet het al ze werk

Ben zelf nu halverwege de vierde week met test en bold, heb een goeie schouder blesseure aan de pezen tussen schouderblad en sleutelbeen. In het dagelijks leven nu al geen last meer van, kan me kind weer pijnloos in de lucht tillen en met trainen heb ik ook vrijwel geen last meer. Heel voorzichtig ben ik nu weer grenzen aan het opzoeken en gaat best goed

Hallo mensen,

Ik heb door veel pech last gekregen van mijn achillespees en pees in de knie. Gelukkig niets ernstig maar het belemmert me wel tijdens trainen en voorbereidingen voor wedstrijden.
Rust heb ik al voldoende genomen en ik wil nog vlammen voor de laatste maanden in het seizoen.
Ik wil/moet lage doseringen hebben, niet gainen. Puur voor herstel.

Bedankt voor de moeite!

------------>
Ik overweeg dit en ik kan wel advies gebruiken:

Winny: 10 of 20mg per dag (6wk/8wk)

voordeel: versterkt de pezen
nadeel: te kort (6wk/8wk), vochtonttrekking

Anavar: 30mg per dag

voordeel: zie winny, weinig druk op axis
nadeel: te kort (winny), prijs

Test: 125mg p/w (14wk)

voordeel: langdurig, weinig onderdrukking
nadeel: ?

Deca: 100mg p/w (10wk)

voordeel: herstel blessure
nadeel: herstel?

125mg test e/week legt eigen aanmaak ook gewoon plat.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Oke, en hoe hoog heb je de bold gedoseerd? :)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 17:45 ----------

Ik ontken dat ook niet. Wil gewoon de risico's minimaliseren. Denk liever in oplossingen, heb jij een voorstel dan? :)

Ik heb nu de eerste 5 weken test P op 60mg EOD en Bold op 450mg EW. Ik ga straks over op test E en verhoog zowel de Bold als de test.
Maar als je enkel test E en Bold wil doen kun je gewoon het volgende doen
Bijv.
1-12 Test E 125mg E5D
1-12 Bold 400/600mg EW

Eventueel hCG tijdens de kuur tegen het krimpen van de ballen. En uiteraard een fatsoenlijke nakuur.

Terug
Naar boven