Fitness Seller

Blijvende schade aas kuur

• Topic Starter Topic Starter
Dit is dus blijvend? Hoe kan dit want je test is toch maar tijdelijk verhoogt, geen spijt van kuren?

Dit is dus blijvend? Hoe kan dit want je test is toch maar tijdelijk verhoogt, geen spijt van kuren?

Dit is blijvend ja. Ik weet de precieze theorie niet maar het komt er op neer dat als de haarzakjes eenmaal 'geactiveerd' zijn door je AASgebruik en dus zwarte haartjes laten groeien dat die blijven groeien ook na de kuur.

Absoluut geen spijt! Dat ik een stukje borst extra moet scheren maakt me weinig uit.

Rvh? Ace-i?
Niet echt googlebaar bro. Misschien kan je het voortaan wat beter toelichten.
Of kom je gewoon graag interessant over? :D

RVH = Renal Vascular Hypertension
ACE-i = ACE inhibitor (ACE remmers dus).

Ben zelf dat voordeel nog nooit concreet tegengekomen, maar heb er nou ook niet echt op gezocht hehe.

Voorbeeld:

9 weken Test E only, daarna nakuren etc. Wat is een jaar later dan de schade aan het lichaam?

Gyno is blijvend, maar een vergroot hart en ongewenste haargroei/acne is dat ook blijvend? etc etc

Je wilt 1 kuur en dan ben je bang wat er 1 jaar later voor schade is ?

wat zou dat moeten zijn dan, denk je dat wij allemaal invalide,ziek, kaal of dergelijks hebben/zijn ?

• Topic Starter Topic Starter
Je wilt 1 kuur en dan ben je bang wat er 1 jaar later voor schade is ?

wat zou dat moeten zijn dan, denk je dat wij allemaal invalide,ziek, kaal of dergelijks hebben/zijn ?

Ik ben gewoon benieuwd wat de blijvende schade aan het lichaam is... Vergroot hart dus alleen bij groeihormoon?

???

Voorbeeld:

9 weken Test E only, daarna nakuren etc. Wat is een jaar later dan de schade aan het lichaam?

Gyno is blijvend, maar een vergroot hart en ongewenste haargroei/acne is dat ook blijvend? etc etc
Dat is een vrij bescheiden kuur, en het zou me verbazen als je daar veel merkbare blijvende schade aan overhoudt...

Groei van organen is iets van HGH/IGF-1.

Meer lichaamshaar en verlies hoofdhaar is een mogelijkheid. Gyno ook, maar kan je onder controle houden tijdens en na kuur.

Onderzoekt wijst ook niet op een verhoogt risico op prostaatkanker, ook al kan die wel tijdelijk vergroten.

cardio vergroot zowel je linker als je rechter kamer. aas vergroot slechts je linker aangezien je anaeroob traint en niet op de grens aeroob/anaeroob (vo-max) vergroting. dit kan zorgen voor disbalans. nee dit is niet meteen na 1 kuur...............

Laatst bewerkt:
Haargroei op borst en rug en/of haarverlies op de scalp worden veroorzaakt door een toegenomen DHT (o.a.). Winstrol en masteron zijn bv DHT.

Ik kuur enkel Test en dbol samen met proscar.

Bulk in winter: Test E + dbol
Cut in vroege zomer: Test P

Ik laat me niet verleiden tot andere producten. Ben nu 31, amper borsthaar, volle haardos op hoofd, 110kg, 1m83, 17% (bulk).

Van die paar weken dbol op een jaar gaat je lever niet om zeep. Mariadistel, veel water drinken, absoluut geen alcohol,...

Voorts heeft Test relatief weinig nasty sides. Wel HCG tijdens kuur en nolva als pct. Nooit last gehad. Cholesterol ok, lever ok, natuurlijk test en E2 paar maand na kuur ok.

Heb een test only gedaan had eerst geen tot weinig haar op me borst nu wel
Ligt eraan per persoon
Maar of dit nu schade aan je lichaam is nou nee je leeft er niet korter door
Denk dat echte schade weinig tot niets is na een enkelen kuur
Suc6

Als je een onopgemerkt kankercelletje hebt, kan deze uitgebreid gaan groeien door bv. testosterone....

(heb ik ergens gelezen)

Van test only niet, maar de mast en tren erbij (heb mog geen test only gedaan) hebben er wel voor gezorgd dat ik mee baardgroei, buik-en borsthaar heb gekregen en dikke zwarte haren op me schouders..gewoon wat meer scheren maar met test only zal je er niet zo veel last van hebben.
Kan zo geen vervelende sides verzinnen..

Als je geen risico op haarverlies wil lopen, neem dan 1mg finasteride E2D ofzo. Dit doet de hoeveelheid DHT dalen. Neem geen proscar aan 5mg want dat doet het teveel dalen. DHT is nodig voor gains.

Terug
Naar boven